C5 Aircross je dodobra usklajen z ostalimi modeli Citroën in bo kupcem na voljo v 30 kombinacijah zunanjosti, s katerimi lahko vsak poskrbi za prilagojeno podobo vozila po lastnem okusu. Na voljo je sedem barv karoserije, ki jih bo možno kombinirati s streho v črni barvi Perla Nera, za še nekoliko oteženo odločitev pa bodo tu trije barvni paketi, ki s pomočjo barvnih dodatkov poudarijo zaščite Airbump na spodnjih delih prednjih vrat, spodnjem delu prednjega odbijača in spodnjem delu strešnih nosilcev prtljage.
Zunanje dimenzije (4.50 m dolžine, 1.84 m širine in 1.67 m višine) zagotavljajo dovolj prostora za voznika in potnike, s prostornino prtljažnika od 580 do 720 litrov pa bo kos tudi zahtevnejšemu družinskemu pakiranju pred odhodom na daljši dopust.
Citroën se vrača k svojim koreninam in ponovno zagotavlja, da postavlja mejnike na področju udobja v vožnji. Novinec ima tako serijsko nameščeno vzmetenje s progresivnim hidravličnim omejevalnikom, ki skupaj z oblazinjenjem sedežev Advanced Comfort zagotavlja udobje tudi na daljših poteh.
V notranjosti je nameščena armaturna plošča skladnih in zaobljenih oblik, pomemben del za voznika pa predstavlja 12,3-palčni zaslon TFT s tremi grafičnimi ozadji za prikaz izbranih informacij v njegovem vidnem polju. Na sredino so umestili zračnike in 8-palčni zaslon visoke ločljivosti na dotik, preko katerega lahko upravljamo vse pomembne funkcije.
V novem Citroënu C5 Aircross seveda ne manjka sistemov za aktivno varnost in pomoč vozniku, med katerimi so sistem za zaviranje v sili, aktivni sistem za zaznavanje mrtvega kota, opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilnik na nevarnost trka in prilagodljivi tempomat s sistemom Stop&Go. Pomočnik za vožnjo na avtocesti(Highway Driver Assist) pa ob pomoči kamere na zgornji strani vetrobranskega stekla in radarskega tipala, vgrajenega v sprednji odbijač, predstavlja korak v smeri avtonomne vožnje.
V motorni paleti bosta na voljo dva bencinska agregata, PureTech 130 S&S s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in PureTech 180 S&S z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, medtem ko dizelsko stran zastopajo BlueHDi 130 S&S s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, BlueHDi 130 S&S z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom in BlueHDi 180 S&S z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom. Za konec leta 2019 Francozi napovedujejo še prihod priključnega hibrida.
Proizvodnja C5 Aircross poteka v Citroënovem proizvodnem obratu Rennes – La Janais v Franciji, prvi primerki pa naj bi zapeljali po evropskih cestah ob koncu letošnjega leta.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Citroën.)
Mnenja uporabnikov
3 komentarjev za "Novi član Citroënove družine športnih terencev tudi na evropskem trgu"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Vrjetno je to na osnovi Peugeota 3008/5008?
V Citroenovem gradivu za medije zaenkrat ne omenjajo 4×4, tako da ostaja 2WD + Grip Control s funkcijo Hill Assist Descent.
Kaj pa 4×4? Ali bo samo 2WD + grip control?