Porsche Panamera v tretji generaciji postaja skladnejša s trenutno aktualnimi oblikovalskimi smernicami nemške znamke. Največ sprememb je opaznih na sprednjem delu, z novimi odprtinami za zajem zraka in sedaj standardnimi matričnimi LED žarometi, zadnjemu delu pa so poleg vitkejše zasnove zadnjih LED luči namenili še drugače oblikovan odbijač. Nova generacija Panamere poleg svežih barvnih nians dobiva še drugačna platišča – opcijsko bodo na voljo tudi 21-palčna platišča s sredinsko pritrditvijo.
Brez karavanske različice in z inovativnim aktivnim vzmetenjem
Pri Porscheju z novo generacijo modela Panamera kupcem ne nameravajo več ponuditi karavanske različice Sport Turismo, za katero ni bilo prevelikega povpraševanja na nobenem od trgov, kjer je bila Panamera v prodaji. V različicah s hibridnim pogonskim sklopom bo opcijsko na voljo tehnološko naprednejši sistem aktivnega vzmetenja (Porsche Active Ride), pri katerem kombinacija aktivnih blažilnikov ob podpori električne hidravlične črpalke omogoča različne nastavitve za zagotavljanje udobja ali bolj dinamičnih voznih lastnosti.
Še bolj digitalna notranjost in elektrificirani pogonski sklopi
Notranjost je zasnovana po navdihu električnega modela Taycan z možnostjo treh zaslonov – zaslona digitalne instrumentne plošče, osrednjega zaslona informacijsko-multimedijskega sistema in opcijskega zaslona pred sovoznikom v velikosti 10,9 palca. Prečiščena zasnova sredinske konzole ob odsotnosti prestavne ročice ponuja še več odlagalnega prostora, standardno pa bo na voljo tudi možnost brezžičnega polnjenja mobilnega telefona. Poleg izboljšanega turbinsko podprtega bencinskega šestvaljnika bodo imeli kupci možnost izbire med štirimi elektrificiranimi pogonskimi sklopi E-Hybrid. Eno izmed hibridnih opcij bo predstavljala kombinacija 4,0-litrskega osemvaljnika z dvema turbinama in v ohišje 8-stopenjskega samodejnega dvosklopčnega menjalnika vgrajenega električnega motorja s sistemsko močjo 500 kW (680 KM). Električno energijo bo zagotavljal baterijski paket kapacitete 25,9 kWh, ki naj bi omogočal med 76 in 91 kilometri električnega dosega. Začetni paleti pogonskih sklopv se bo kasneje najverjetneje pridružila še zmogljivejša različica elektrificiranega pogonskega sklopa, ki v modelu Cayene Turbo S E-Hybrid ponuja 544 kW (739 KM), a točnih specifikacij zaenkrat še ne razkrivajo.
Porsche je v Šanghaju razkril še unikatno različico Panamera Turbo Sonderwunsch, ki predstavlja možnosti programa individualizacije, za katerega se lahko odločijo njihovi kupci. Pri nemški znamki naj bi že pričeli z zbiranjem naročil za avtomobile nove generacije modelov Panamera.
Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops, Porsche. Foto: Porsche.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen