Instagram
12.01.2023 07:20

Deli z drugimi:

Share

Instagram bo od februarja naprej videti nekoliko drugače

Navigacijska vrstica Instagrama bo februarja videti nekoliko drugače. Velikan med družbenimi omrežji, ki je v lasti družbe Meta, bo gumb "Sestavi" (znak +) vrnil na sredino navigacijske vrstice, gumb "Reels" pa bo prestavljen na desno.

Instagram je napovedal, da bo po letih zmedenih sprememb, namenjenih spodbujanju različnih lastnosti, kot sta “Instagram Shop” in “Reels”, poenostavil svojo navigacijo v aplikaciji. Podjetje pravi, da bo od februarja dalje gumb “Compose” (znak plus “+”) vrnilo v središče navigacijske vrstice na dnu aplikacije in v celoti odstranilo zavihek “Trgovina”.

Zato se bo gumb “Reels” premaknil desno od gumba “Compose” in tako izgubil svoje glavno mesto.

Prejšnje spremembe, zaradi katerih so bili “Reelsi” nadomeščeni s “Compose”, so bile precej sporne, saj so uporabniki Instagrama menili, da jih podjetje sili v uporabo novih izdelkov aplikacije na račun splošne uporabniške izkušnje. Družba je leta 2020 zavihek “Reels” prvič premestila na sredino navigacijske vrstice, ko je tudi priljubljeni zavihek “Activity” zamenjala z zavihkom “Shop”. Gumb “Compose” in “Activity” sta bila prestavljena v zgornji desni del domačega zaslona, tako da ju je bilo težje najti. Instagram je takrat pojasnil, da bodo te spremembe uporabnikom olajšale dostop do “razširjenega nabora Instagramovih izdelkov”.

V zadnjih mesecih pa se je povečalo število nasprotovanj zaradi tega, kako zelo se je Instagram oddaljil od svojega prvotnega poslanstva.

Lani sta se na primer pritožbam uporabnikov pridružili tudi znani uporabnici Instagrama Kim Kardashian in Kylie Jenner, ki je na svojem Instagramu objavila sliko, v kateri je podjetje prosila, naj “Instagram spet naredi Instagram” in “naj preneha biti TikTok”. Kim je te besede ponovila v svoji objavi. Poleg agresivnega pritiska na “Reelse” so se zvezdniki razburili tudi zaradi sprememb na Instagramovem kanalu, ki so pogosteje prikazovale video vsebine in priporočene objave, ne pa uglajenih fotografij, ki so jim pomagale zasloveti.

Ne glede na vse je ta poteza pritegnila pozornost Instagrama, zato se je njegov vodja Adam Mosseri odzval na kritike in uporabnikom zagotovil, da so fotografije še vedno prednostna naloga. Dotaknil se je tudi razočaranja nad vse večjim številom priporočenih (algoritemsko predlaganih objav) v “feedih” uporabnikov, kar je bil očitno poskus Instagrama, da bi ustvaril svojo različico strani “For You” (Za vas) podjetja TikTok.

Prihajajoča prenova seveda ne bo odpravila vseh pritožb uporabnikov – premikanje gumbov še ne pomeni, da se bo spremenil sam vir -, vendar bo uporabnikom, ki želijo le objavljati fotografije, ponudila vsaj preprostejšo izkušnjo, kot je bila doslej. S spreminjanjem gumba “Compose” pa se lahko uporabniki počutijo subtilno spodbujeni, da se vrnejo k objavljanju fotografij.


Prijavi napako v članku
Vas zanima več iz te teme?
Družbena omrežja Instagram


Kaj berejo drugi?

Partnerji Računalniških novic Prikaži vse

Zlati partner

INSIS d.o.o.

Erjavčeva ulica 18, 5000 Nova Gorica, Tel: 041 938 792
Podjetje Insis, d. o. o., se s spletno prodajo ukvarja že od leta 2009. Ekipa spletne trgovine PoceniPC.com vestno skrbi za svoje kupce. Najbolj so veseli vašega zadovoljstva, zato ... Več

Pilon AEC

Dunajska cesta 144, 1113 Bežigrad, , Tel: 0590 3 0590
Informacijsko modeliranje gradenj (BIM) je veliko več kot le tehnologija – to je zapleten postopek načrtovanja in gradnje, ki arhitektom pomaga pri ustvarjanju inovativnih stavb ... Več

SRC d.o.o.

Tržaška cesta 116, 1000 Ljubljana, Tel: 01 600 70 00
So specialisti za poslovno informatiko. Dobavljajo, priklapljajo in povezujejo vašo računalniško opremo. Za vas konfigurirajo in integrirajo programsko opremo. Razvijajo informacijske ... Več

SOREX d.o.o.

Foersterjeva ulica 10, 8000 Novo mesto, Tel: 07 337 90 10