Novice

Ne izgubljajo časa: tovarna BYD na Madžarskem bo zgrajena najkasneje v treh letih

BYD je po sklenjenem dogovoru z madžarsko vlado hitro reagiral in namerava tam zagnati svojo prvo evropsko tovarno avtomobilov že v roku treh let.

BYD je pred nekaj dnevi še uradno, s podpisom pogodbe, potrdil, da bo blizu Szegeda zgradil “visoko napreden proizvodni obrat”, ki bo “namenjen proizvodnji električnih vozil BYD za evropski trg”.

Prva tovarna kitajskega avtomobilskega proizvajalca v Evropi

Gradnja prve tovarne kitajskega avtomobilskega proizvajalca v Evropi bo potekala v več fazah. Čeprav niso še niti položili temeljnega kamna, ki označuje uraden začetk gradnje, naj bi BYD v tovarni proizvedel prve modele najkasneje čez tri leta.

Za zdaj je kitajski proizvajalec s sedežem v Šenzenu še precej skrivnosten glede prihodnosti tovarne. V njej naj bi izdelovali modele NEV, kot označujejo električna in priključno-hibridna vozila. Prav tako ohlapno govorijo o tisočih novih delovnih mestih in zagotavljajo, da bodo ustvarili ekološko obarvano lokalno dobavno verigo.

Na radarju Španija, Nemčija in Francija

byd_seal_u_95
Seal U je najnovejši električni model znamke BYD, ki je zapeljal na evropska tla.

Stella Li, menedžerka pri BYD, je že decembra leta 2022 napovedala gradnjo v Evropi. Takrat je celo omenjala možnost izgradnje dveh tovarn, zato so pri iskanju primernega mesta obiskali Španijo, Francijo in Nemčijo. Pri BYD so nato pojasnili zakaj so izbrali Madžarsko: “BYD je že močno prisoten na Madžarskem, saj je leta 2016 vzpostavil visokotehnološki proizvodni obrat za eBus v Komaromu. To je spodbudilo nadaljnje naložbe BYD na Madžarskem, decembra 2023 smo razkrili, da bomo zgradili tovarno električnih vozil v Szegedu in v Evropo prinesli nov val tehnoloških inovacij,” so zapisali v uradnem sporočilu. Poleg nove tovarne se BYD hitro širi tudi po drugih evropskih državah. Trenutno imajo 250 prodajnih salonov v 19 evropskih državah v katerih prodajajo šest električnih modelov. Letos naj bi na ceste zapeljala še dva povsem nova modela, ki bi lahko dobila tudi priključno-hibridni pogon.

Avtomobilizem.com (Vir: Electrive. Foto: BYD.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Konec? Toyota pravi “ne” in nadaljuje z razvojem termičnih motorjev.
Musk označil hibride kot “fazo” – besede so se mu vrnile kot bumerang