Slovenija

Učenci in dijaki, ki se ne bodo samotestirali in nosili mask, se bodo izobraževali na daljavo

Ljubljana, 11. 11. 2021 15.59 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 4 min
Avtor
STA, Maja Pavlin
Komentarji
1280

Kot je dejal državni sekretar na ministrstvu za šolstvo Damir Orehovec, imajo učenci in dijaki dve možnosti: obvezno samotestiranje v šoli in uporaba mask ali pa šolanje na daljavo. Učenci in dijaki s posebnimi potrebami bodo samotestiranje lahko izvedli v domačem okolju. Glavni tajnik Sindikata vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije Branimir Štrukelj je bil sicer pred novinarsko konferenco kritičen tudi nad odsotnostjo šolske ministrice Simone Kustec.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Ukrepi v šolah od ponedeljka
    03:03
    Iz 24UR: Ukrepi v šolah od ponedeljka
  • Iz SVETA: Samotestiranje
    01:34
    Iz SVETA: Samotestiranje
Otroci pred šolo
Otroci pred šolo FOTO: Dreamstime

Vlada je glede na trenutno epidemiološko situacijo sklenila, da se bo samotestiranje od ponedeljka, 15. novembra, izvajalo obvezno za vse učence v prostorih šol. To se bo izvajalo trikrat tedensko in pod nadzorom strokovnih delavcev, je na novinarski konferenci povedal državni sekretar na ministrstvu za izobraževanje, znanost in šport Damir Orehovec. Za učence in dijake sta tako na voljo dve možnosti: samotestiranje v šoli in uporaba ustreznih mask ali pa izobraževanje na daljavo.

"To bo veljalo za vse učence in dijake, ki ukrepov ne bodo upoštevali," je pojasnil Orehovec. Šole bodo zanje morale zagotoviti možnost izobraževanja na daljavo, in sicer glede na organizacijske in tehnične zmožnosti posamezne šole, je poudaril.

Se bo pa odlok spremenil pri samotestiranju učencev in dijakov s posebnimi potrebami. Ti bodo, kot je sporočil državni sekretar, samotestiranje lahko izvajali v domačem okolju, če samotestiranje v šoli iz objektivnih razlogov ni mogoče.

Nekateri starši so opozorili tudi na problem stroška nakupov kirurških mask, ki si jih marsikdo morda ne bo mogel privoščiti. Orehovec je na novinarski konferenci povedal, da bodo šolam zagotovili določeno število mask, ki jih bodo lahko dali učencem in dijakom, ki maske morda ne bodo imeli.

Ob tem je Orehovec poudaril, da je treba zagotoviti varen šolski prostor za vse otroke v izobraževalnem sistemu. "Če se bodo otroci samotestirali trikrat tedensko, nosili zaščitne maske in upoštevali tudi ostale ukrepe, bo ta varen prostor zagotovljen," je dejal.

Orehovec je znova opozoril tudi na to, da morajo pogoj PCT izpolnjevati vsi zaposleni v vzgoji in izobraževanju.

Vlada je medtem na seji sprejela še spremembe odloka, ki določa pogoje vstopa v državo. Spremembe bodo v veljavo stopile v 15. novembra. V Slovenijo lahko tako od zdaj brez pogoja PCT vstopajo le otroci, ki so mlajši od 12 let. Pred tem so bili namreč lahko stari 15. Prav tako pa bodo tudi izrecno zapisali, da hitri test za samotestiranje na novi koronavirus ne veljajo kot dokazilo za vstop v Slovenijo.

Vodja svetovalne skupine za covid-19 Mateja Logar je ob tem poudarila, da je epidemiološka situacija v državi izjemno resna. "Število bolniških postelj je na kritičnih mejah. Vsakodnevno poskušamo zagotoviti bolniške postelje za vse bolnike, tako covidne kot necovidne," je dejala ter dodala, da so številke v populaciji še vedno visoke. "Zmanjšan pritisk na bolnišnice lahko začnemo pričakovati šele sedem dni po tem, ko se bodo začele razmere v populaciji umirjati."

Ko bolniki enkrat pridejo na intenzivno enoto, tam običajno ostanejo več kot 10 dni, je pojasnila. "Postelje na intenzivnih enotah so omejene, ne moremo povečevati njihovega števila v nedogled. Že zdaj se zatika pri kadru," pravi.  "Če se breme bolezni v državi ne bo bistveno zmanjšalo, se lahko zgodi tudi katastrofa v zdravstvu, česar pa si ne želi nihče od zdravstvenih delavcev. Nihče si ne želi biti v situaciji, ko bo moral izbirati, koga bo priključil na aparat za mehansko predihavanje in koga ne."

Štrukelj: Spet smo ponovili napake, ki jih ponavljamo v zadnjem letu dni

Odsotnost šolske ministrice Simone Kustec pred spremembami v šolah je medtem glavni tajnik Sindikata vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije (Sviz) Branimir Štrukelj označil za "neodgovorno", saj da je "odločilna pri organizaciji izvajanja teh ukrepov v izobraževanju". Ti so po njegovem mnenju pomanjkljivi, zlasti kar zadeva izvajanje samotestiranja učencev. Poudaril je, da pred ponedeljkovo zaostritvijo nekaterih ukrepov v šolstvu nastajajo šumi med starši na eni strani ter učitelji in ravnatelji na drugi. "Druge ministrice nimamo, žal, zato je to nepremišljeno," je dejal in dodal, da bi si želel njeno večjo odzivnost.

Branimir Štrukelj: "Druge ministrice nimamo, žal, zato je to nepremišljeno."
Branimir Štrukelj: "Druge ministrice nimamo, žal, zato je to nepremišljeno." FOTO: POP TV

Iz Sviza so v torek ministrici poslali javno pismo, v katerem so zahtevali odpravo nejasnosti odlokov. Zanima jih, ali se morajo otroci, mlajši od 12 let, testirati v šolah ali ne. Prav tako ni jasno, kako naj ravnajo šole, ko starši ne dovolijo izvajanja samotestiranja svojih otrok. Poleg tega ministrico še sprašujejo, ali bo zaščitila učiteljstvo pred morebitnimi napadi, šikaniranjem in tožbami. "Sicer smo sami prepričani, da odlok učiteljstvu pravzaprav  ne nalaga prav nobene funkcije pri samotestiranju otrok in da ni nobene podlage, da bi tu učiteljstvo prevzelo kakršno koli odgovornost," je dejal Štrukelj.

Poudaril je, da v sindikatu zaupajo v znanost in da je cepljenje proti covidu-19 način za obvladovanje epidemije, "da pa je treba storiti vse, kar je v naši moči, da čim bolj okrepimo sekundarne ukrepe". Opozoril je, da država v letu in pol ni storila dovolj za prezračevanje vrtcev in šol. S prezračevalnimi sistemi v šolstvu bi lahko namreč neposredno vplivali na zmanjšanje števila okužb. "Odklanjanje teh naprav, ki bi pospeševale čiščenje zraka, ga dezinficirale in nevtralizirale, je nerazumljivo," je dejal.

"Spet smo ponovili popolnoma iste napake, kot jih ponavljamo v zadnjem letu dni. Z nikomer se niso posvetovali, nikogar niso vprašali, ne ravnateljic, ne ravnateljev, ne učiteljstva, ki se nekoliko spoznamo na to, kako šole in vrtci delujejo, ne koga drugega, in seveda potem sprejeli ukrepe, ki ali ne delujejo ali ne bodo imeli učinka ali pa so tako nejasni, da se vsi, od staršev do vodstev šol, sprašujemo, kaj je pesnik želel povedati," je dejal.

Kot nedopustne je še označil besede državnega sekretarja na ministrstvu za izobraževanje Damirja Orehovca pri predstavitvi ukrepov. Po njegovem mnenju je staršem in učiteljem grozil, da bo ob neizvajanju ukrepov sledilo šolanje na daljavo.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (1280)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

somu
14. 11. 2021 16.48
Otrok vsaj ne bo zbolel za covidom od sošolca.
zmajskorpion
13. 11. 2021 15.52
Župnik ne rabi nositi maske, 6 letni otrok pa cca. 9 ur dnevno.Tako je, ko so v vladi verski fanatiki.
Inmojkomentarje
12. 11. 2021 11.18
Trenutno na tem chatu izgleda prevladujejo neinformirani vladni plačanci, ki blestijo v matematiki! Imajo pa zelo kratek vid, ker ne vidijo čez mejo!
DonotquestionOBEY
12. 11. 2021 11.15
+1
Taiwan nehal cepit mlajše z drugo dozo pfizerja ker je preveč zapletov in prevelika možnost težav s srcem. Velja omenit da ma Taiwan eno najpametnejših populacij na svetu. Slovenija odnos do mladih zateguje pa nismo glih neke brihte v svetu.
franc1968
12. 11. 2021 11.15
-1
Ko berem te objave mladih mamic, se sprašujem, so to odrasle osebe?
Leva feltna
12. 11. 2021 10.19
-1
Nasledni korak C otrok,........
taurus111
12. 11. 2021 10.04
-2
So izredne razmere tudi za butaste starše, ki ščitijo svoje ljubljenčke !
mina1980
12. 11. 2021 10.06
+0
"Butasti starš ščiti svojga otroka"...........izjava dopoldneva:)
Ramzess
12. 11. 2021 10.12
+1
Kdo jih bo pa ščitil če ne oni sami, oz. družina, nihče drug.
zmajskorpion
13. 11. 2021 16.02
Poglej.Vsa priporočila ter ukrepe smo (moja družina) dosledno spoštovali.Ampak, ko pa ni narejenih nobenih (verodostojnih) raziskav, kako 9 urno dnevno nošenje kirurških mask dolgoročno vpliva na 6-7 letnega otroka...ja se opravičujem ker imam pomisleke.
zmajskorpion
13. 11. 2021 16.05
Glede samotestiranja 6-7... letnikov pod nadzorom odrasle osebe je kot bi inštoktor vožnje s kakega hribčka opazoval 25 kandidatov za izpit kako se vozijo po cesti vsak v svojem avtomobilu.
Uporabnik1948590
12. 11. 2021 10.03
+3
Nope... Moji bodo hodili se naprej v solo. Pa narete kar hocte 😁
saknukdhwkfnnkj
12. 11. 2021 10.01
+2
@mina1980 Eno je smiselnost nošenja mask in drugo nasprotovanje in futranje tvojega ega glede odločitve da tvoj sonček pač ne bo šel zaradi tega v šolo, ok vse razumem...a kokr sem že napisal - Kaj si tvoj otrok želi? Si se to kdaj vprašala??? So te maske res razlog da SVOJEMU otroku "jemlješ" srečo in nasmeh, katerega ima samo med vrstniki? Daj malo razmisli prosim!
mina1980
12. 11. 2021 10.03
+0
Mislim,da je tvoj firer zapovedal, da moj sonček ne bo šel v šolo. ALI???? moj otrok gre komot v šolo, isto kot je šel danes. Razumeš? Tvoj firer..... Nasmeh ima moj otrok brez maske. Svoje otroštvo živi neobremenjeno....druži se s prijatelji brez problema. Še enkrat: TVOJ FIRER.
saknukdhwkfnnkj
12. 11. 2021 10.05
+1
Abica
12. 11. 2021 10.06
+4
Mina, ti si resno neuravnotežena glede na vse svoje spodnje objave. Žaljiva in neumna hkrati. Nihče ne sme povedati svojega mnenja, razen tebe seveda, kot tudi ne tvoj 5letni otrok očitno. Petletnikov sicer ni veliko v šoli. Če pa desetletnik pove svoje mnenje, ga je pa že dobro malo poslušat, mogoče se še kaj naučiš. Tudi jaz: over & out...
mina1980
12. 11. 2021 10.08
-2
"žaljiva in neumna"....hm uvrščaš sebe glede na izjave? Si neuravnotežena? Ne primerjaj 5 in 10 letnikov....
saknukdhwkfnnkj
12. 11. 2021 10.10
+1
mina; Daj se odjavi z portala - smešiš se!
slohren
12. 11. 2021 09.54
+3
Jaz verjamem, da maska povzroči zaščito, neka slovenska doktorca je rekla tako nekak, virusi se prenašajo po zraku, okužiš se skozi usta če so suha, čez nos se težje ker sluznica uniči virus oziroma mu prepreči da se prime. Maska povzroča, da imamo mokra in več sluznice, torej bi nošenje maske pod nos lahko bilo pravilno, pa ni važno kakšna maska je. V prvem valu smo maske sami naredili, razkuževali vse, virus smo zajezili tak da nobenemu ni blo nič jasno. Kaj pa sedaj, zdaj mamo pa kvazi zaščito cepivo..
DonotquestionOBEY
12. 11. 2021 11.18
Verjeti ni enako vedeti. Študije kažejo 0,3% razliko v širjenju okužb v okolju z medicinskimi maskami vs. brez maske. Maske iz blaga širjenje pospešujejo.
saknukdhwkfnnkj
12. 11. 2021 09.51
+6
Predlagam da vsi starši malo prepustijo presojo otrokom in naj ne bodo egoistični pa se lepo vsedejo in se pogovorijo...NE pa sam: NE moj pa ne bo nosil maske!!!
mina1980
12. 11. 2021 09.55
-4
5 letnik nima kaj sam presojat, saj se ne zaveda resnosti situacije... zapomnite si to. Pa potem drugo leto ko bodo infekcijske klinike polne otrok....se ne čudit...
Abica
12. 11. 2021 09.56
+3
Zal bodo otroci takih osebkov težko zrasli v kaj drugega kot podobe svojih staršev
saknukdhwkfnnkj
12. 11. 2021 09.57
+2
mina1980
12. 11. 2021 10.01
-2
Izbrisan komentar: relax...naj ti ni...so zdravi...močni....učim jih stati za svojem, pa tudi če so v manjšini.....vedo, da jih prehlad ne bo pokopal...pa vedo, da "se niso poslovili zaradi njihove krivde" od nobene babice in dedka....za razliko od vaših?
Abica
12. 11. 2021 10.03
+2
Mina, ti si resno neuravnotežena glede na vse svoje spodnje objave. Žaljiva in neumna hkrati. Nihče ne sme povedati svojega mnenja, razen tebe seveda, kot tudi ne tvoj 5letni otrok očitno. Petletnikov sicer ni veliko v šoli. Če pa desetletnik pove svoje mnenje, ga je pa že dobro malo poslušat, mogoče se še kaj naučiš.
mina1980
12. 11. 2021 10.04
-1
da skrajšam komentar: naj ti ni žal mojih otrok. Bodo zdravi..kot so do zdaj. Admin ti pa ne briši brez tehtnega razlgoa!
Uporabnik1948590
12. 11. 2021 10.05
-2
Eden izmed mojih otrok se je popolnoma sam odlocil
Abica
12. 11. 2021 10.08
+2
Ramzess
12. 11. 2021 10.14
+1
"5 letnik nima kaj sam presojat, saj se ne zaveda resnosti situacije..." In potem se čudiš kako se manipulira z otroci. Saj se odrasli tudi ne zavedajo, verjamejo kar jim reče oblast.
Uporabnik215111
12. 11. 2021 09.37
+8
Maske ne dovolim iz cisto preprostega razloga. Ne pomagajo. Otroci jih morajo do malice imeti,med malico jih lahko dajo dol. Po malici spet gor in tako do kosila. Med kosilom spet dol in potem spet gor. Pa iz koga delate bedake?
Abica
12. 11. 2021 09.37
+2
mina1980
12. 11. 2021 09.40
-2
Delno? HA HA HA HA HA HA HA HA ....ignorance iS a BLISSSSSS!!!!!!!
Abica
12. 11. 2021 09.43
+3
mina1980
12. 11. 2021 09.47
-2
Še enkrat....ignorance is a BLISSSS!!!!!!!!!!!!!
saknukdhwkfnnkj
12. 11. 2021 09.48
+6
Podpiram vas, a vprašajte tudi otroka bi raje šel na zoom ali nosil masko!?
mina1980
12. 11. 2021 09.53
+5
Dokler se otroci v prostem času družijo brez vsakršne maske...dokler so med učnim procesom (kosila, telovadba) brez vsakršne maske...si lahko ukrep nošenja mask zatlačite. Dokler se cepljen otrok, ki enako prenaša, ne testira, si testiranje preostalih zatlačite. Dokler se cepljen zaposlen ne testira, si testiranje zaposlenih zatlačite. Dokler si večina zaposlenih in preostalih odraslih prebivalcev masko potegne pod nos ob prvi priliki, 5 letni otrokec pa si jo ne upa ker se bo tršica kregala, si jo nekam zataknite...Dokler se mi penzioner gnete na zastonj avtobusnih prevozih, davi vsak dan po btc-jih, gužva po vseh dogodkih, boste držali roke vstran od 5 letnikov. KApiš?
Abica
12. 11. 2021 09.36
+11
Mislim, da jih bo drug teden zelo malo doma. Dokler se nabija brez posledic "moj, moj, moj", jih veliko kao ne bo testiralo, kot jih tudi zdaj doma niso. Ko bo kao šola na daljavo, se bodo vsi prikazali pri pouku. No, saj vidimo v ponedeljek. Moj osnovnošolec pravi, da drug teden pridejo vsi v šolo, so se že pogovarjali, torej cca 27 otrok.
mina1980
12. 11. 2021 09.41
-5
superca...in en pozitiven v razredu bo tvojga sonček prikoval na 14 dni tebi doma...si lahko predstavljaš? Z njim boš....14 DNI????????...pa kaj si ja nori...upam, da se ti ne odpelje....pa da se ne zneseš nad bogim otrokecom....saj bo sociala posredovala.....brez panike...
Abica
12. 11. 2021 09.44
+7
Minca, kaj te bi ni jasno? Tako si razjarjena, da bi me skrbelo zate. Me ne, ker vidim, da si težka oseba.
g-star
12. 11. 2021 09.35
+6
Kdaj ves da smo v K. Ko sebrez kančka slabe vesti spraviš nad otroke, bravo Janša upam da boš odgovarjal za to, pa naj bo to v kakršnikoli obliku!!
Justiceiscoming81
12. 11. 2021 09.31
+8
Ko mi boste obrazložili ta idiotski podvig, da se otroci morajo testirati in potem kljub temu še vedno nositi maske, ki ne funkcionirajo, do takrat tega ne bom dovoljeval, da delate ovce iz mene in mojih otrok... Do takrat pa bodo moji otroci šolanje opravljali od doma... Ter dokler se ne opravlja testov v parlamentu jn na ljudeh ki so cepljeni in prav tako prenašajo virus kot neceplljeni...
Abica
12. 11. 2021 09.32
-3
Mislim, da nam je vsem vseeno, kje boš ti imel otroke
mina1980
12. 11. 2021 09.35
+2
maggi..isto kot je meni vseeno kaj ti počneš s svojimi pamži. Obojestransko je to. Testiraj jih...druge pusti na miru...
Abica
12. 11. 2021 09.39
-1
Seveda, Minca, vem, da je obojestransko, nisem mislila, da ti misliš na moje otroke. Ne maram pa komentarjev na vižo "moj otrok ne bo to in to, buuuu", ker koga to zanima?
Abica
12. 11. 2021 09.40
+3
Si pa ze razjarjena, ko moje otroke imenujes pamži. Kaj so pa tvoji? Si pac tipicna nekulturna komentatorka.
mina1980
12. 11. 2021 09.44
+0
Oh moji so danes še v šoli. Delo imamo od doma...superca je. Drugi teden se bodo šolali od doma, v kolikor bo potrebno. Bodo dihali svež zrak...brez nagobčnikov. Večkrat dnevno se malo pretegnili na sprehodu. Ne bodo izpostavljeni cepljeni kugi...pa še nekaj bomo zaslužili vmes na podlagi kršenja ustavnih pravic....tak ti je pač to...kuj zlato dokler je vroče...
mina1980
12. 11. 2021 09.46
+2
"Ne maram pa komentarjev na vižo "moj otrok ne bo to in to, buuuu",""...dejansko posredno delaš sama isto...namreč tvoj otrok naj ne bi smel biti blizu netestiranega otroka? Kaj pa naj mi preostali testirani rečemo za vas....netestirane na delovnem mestu? Netestirane učence v šolskih klopeh? Pa si res tak zabita, da ne veš da cepljeni niste imuni?
Abica
12. 11. 2021 09.49
-1
Nehi že filozofirat, Mina. Smešiš samo sebe.
CDROM
12. 11. 2021 09.27
-3
Moji otroci niso cepljeni, vendar zagovarjam, da otroke je potrebno testirat. Sicer bi morali bit vsi otroci testirani, če želimo omejit prenos virusov. Na žalost je naš otrok fasal okužbo kjer je nekdo k je cepljen raztrosil okužbo, ko se mu ni potrebno testirat, posledično je bilo več družin okuženih in v karanteni, znotraj naše družine pa še 4 ostale družine, kjer so meli kasneje potrjen covid. Tud zagovarjam, da tisti, ki nočete otrok testirat ostanite doma in brez kakih subvencij na račun države, ker če že dopustijo testiranje vsaj v tej luči bodite razumni!
mina1980
12. 11. 2021 09.30
+5
Uporabnik215111
12. 11. 2021 09.33
+5
Razumni ljudje smo vcasih bolne otroke pustili doma,zdrave pa posiljali v solo. Sedaj ocitno ni vec zdravih otrok....
Abica
12. 11. 2021 09.34
-1
Minca, cepljeni so na hitrem testu zelo težko pozitivni. Ko imajo znake bolezni, je treba na pcr. Pa to ni tvoj problem, ne? Vsak se je odločil za pot, ki jo gre. Ne cepiš se, testiraj se.
mina1980
12. 11. 2021 09.37
+0
Maggi...poišči svetovno priznane študije na tematiko o kateri govoriš. Ne ponavljal besed alkoholičarke...
Abica
12. 11. 2021 09.41
+3
Minca, mislim da te po izobrazbi in znanju močno šišam, tako da ti kar beri, kar zelis.
mina1980
12. 11. 2021 09.42
-2
maggi.....HA HA HA HA HA HA HA HA....če bi ti mela izobrazbo, ne bi ponavljala besed alkoholikov. Pač pa bi sledila kredibilnim svetovno priznanim raziakavam:)
Abica
12. 11. 2021 09.46
+1
Mina, pejt malo dol s kompa. Ti bo dobro delo. Drug teden boš itak imela polne roke dela s šolanjem na daljavo.
rzui
12. 11. 2021 09.22
+1
Mojega niti na daljavo ne bo
janezzmazek
12. 11. 2021 09.25
+2
DA JIH VIDIMO PLAČAJO NAJ INTERNET RAČUNALNIK,PRINTER...
Abica
12. 11. 2021 09.34
-1
mina1980
12. 11. 2021 09.39
-1
maggie...am ker je mogoče protiustavno? Ker že imamo pozitivno odločbo z ustavnega sodišča na to temo? Recimo.... Vem, da ti je teško razumeti pravne zadeve...saj te ne obsojam...kmetavzarji (se opravičujem vsakemu kmetu po dejavnosti) ste pač inteligenčno izzvani...
Abica
12. 11. 2021 09.43
+2
Minca, hecna si na polno. Razumem, da prava res ne razumes in tako tudi ne odlocb ustavnega sodisca, ki mnenje poda zelo konkretno in ga nikakor ni dopustno razsirjati na druge zadeve vsepovprek.
kle21
12. 11. 2021 09.18
+0
ko boste starši s 6 in 7 letniki doma, brez nadomestila, ko bo šola na daljavo, se boste hitro premislili glede mask in testiranja..
janezzmazek
12. 11. 2021 09.25
+2
mina1980
12. 11. 2021 09.31
+3
V enem tednu se vam sistem podere...polovica učencev ne bo v šili...učitelji dvojno delo...okužene boste imeli v razredu...zdravtsveno stanje posameznika bo javno dostopno vsakomur....in še in še in še...jaz že komaj čakam:)
Kozorog123
12. 11. 2021 09.17
-4
Da ne bo pomote... Sem politično neopredeljen... Samo Slovenija se k sreči zgleduje pri nekaterih zadevah po razvitih državah in povrhu tega zavoljo nas "balkancev" niso tako striktni... Pojdite se v Nemčijo upirat predpisom in zakonom (ne bo vam lahko)… Če bi razmišljali tako, kot nekateri bi bili še vedno nekako na nivoju BIH, Črne gore, Kosova, Albanije... In ne me narobe razumeti, ker tam še zdaleč ni slabo, ni pa ravno nekako napredno v zadnjih 20 - 30 letih (najhitreje rasteta korupcija in kriminal :)
janezzmazek
12. 11. 2021 09.18
+7
Kozorog123
12. 11. 2021 09.28
+1
Ja... Samo po naših teorijah zarote glede cepljenja po treh letih Danske ne bo več... Ker pravijo, da bodo cepljeni živeli še maksimalno tri leta... Vsi ne obožujemo mask in vemo, da vsak tujek na ali v telesu ni dober, ampak ali bomo z Vitergini ustavili pandemijo... Noben se ni upiral testom, ki so bili pogoj za morje, ampak sedaj, ko je pa za šolo pa odločen ne... Skratka Slovenci smo po razmišljanju še vesolnje leto za ostalo Evropo, ampak smo za ostalo Evropo čisti balkan…
Pia235
12. 11. 2021 09.28
+2
Zakonom ja, pri nas jih nimamo. Se bo treba bolj potrudit z argumentiranjem, kako mi smo oz. nismo Balkan. Imamo pa seveda cel kup - 2000 ali 3000 zelo smiselnih odlokov, ki so resnično namenjeni obvladovanju bolezni. Seveda.
štajerski janezek
12. 11. 2021 09.39
+6
kozorog... v Nemčiju tudi nekdo iz afere glupi davki v življenju nebi mogel več biti minister... razumeš? :D
Kozorog123
12. 11. 2021 10.37
Vem.. Navadno že ob sumu odstopijo, da ne delajo sramote sebi, družini in narodu... Na balkanu se to ne zgodi... Oz. kdo nepreklicno odstopi in še vedno opravlja svoje delo :)
Leva feltna
12. 11. 2021 09.08
+7
Tole je slo pa ze cez rob,.........
MUNGATUMBA
12. 11. 2021 09.15
+4
Saj je šlo že na pumpah za tankat gorivo