Slovenija

Kljub maratonu volivci v prestolnici neovirano do volišč

Ljubljana, 11. 10. 2022 12.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 7 min

Na dan predsedniških volitev bo na območju Ljubljane potekala tudi tekaška prireditev Ljubljanski maraton, a odgovorni zagotavljajo, da bodo volivcem kljub začasnim prometnim zaporam omogočili neoviran dostop do volišč. Promet bo v celoti sproščen do 8:45 in po 15. uri. Volivcem, ki se nameravajo na volišče peljati z osebnimi vozili, zato priporočajo, naj se na volišče odpravijo v omenjenem času, če le imajo to možnost.

Volivci, ki bodo na volišča odšli peš, ne bodo imeli težav, saj bodo prostovoljci, policisti, gasilci in redarji zagotavljali prehode povsod, tudi na križiščih, ki so na območju trase maratona. V času maratona bo na vseh linijah mestnih avtobusov zagotovljen brezplačen prevoz. Organizatorji maratona so tudi zagotovili, da volivci, ki bodo do volišč želeli z avtomobili, na nobeni zapori ne bodo čakali več kot 15 minut.

Prav tako bodo omogočili brezplačno parkiranje osebnim vozilom na vseh parkiriščih P+R, od koder bodo vozili mestni avtobusi. Na odseku Dolenjske ceste, kjer bo omogočeno parkiranje osebnih vozil na voznem pasu, bosta za prevoz do volišč na voljo tudi dve vozili na električni pogon (t. i. kavalir). Brezplačno parkiranje bo omogočeno tudi na parkiriščih pri Strelišču Rudnik (Dolenjska cesta 11), trgovini Mercator (Dolenjska cesta 43) in Lekarni Ljubljana (Rakovniška ulica 4). Prevozi bodo zagotovljeni tudi do t. i. volišča omnia, ki bo na Gospodarskem razstavišču (Dunajska cesta 18, Marmorna dvorana). Volivci, ki bodo pravočasno oddali vlogo za glasovanje na t. i. volišču omnia v Ljubljani, bodo prek elektronske pošte obveščeni o možnih dostopih z osebnim vozilom do parkirišča v bližini Gospodarskega razstavišča.

Prehodi tras
Prehodi tras FOTO: Državna volilna komisija

V času cestnih zapor bo z avtomobilom možno prečkati 14 križišč na trasi maratona:

1. Center: Slovenska - Tivolska - Trg OF

2. Bežigrad: Bežigrad - Dunajska cesta - Linhartova ulica po 11.00 uri

3. Bežigrad: Samova ulica - Dunajska cesta - Topniška ulica

4. Bežigrad: Posavskega ulica - Dunajska cesta - Dimičeva ulica

5. Bežigrad: povezovalna cesta med Slovenčevo in Dunajsko - Dunajska cesta - Cesta Janeza Porente

6. Bežigrad: Slovenčeva ulica - Bevkova cesta

12. Vič: Gregorinova ulica - Rožna dolina cesta II

13. Trnovo: Barjanska cesta - Cesta v Mestni log

14. Fužine: Zaloška cesta – Kajuhova ulica

Dostopi do volišč omnia (Gospodarsko razstavišče, Dunajska cesta 18)

Tržaška: AC izvoz na Tržaško, po Tržaški do Tbilisijske, desno na Cesto v Mestni log, na Cesto dveh cesarjev do Barjanske ceste (preči traso na Barjanski), do Zoisove ulice na Karlovško, Roško, Njegoševa, Masarykova, Šmartinska, Vilharjeva

Bežigrad: po 10.30 uri AC izvoz Bežigrad, po obvozni poti do Vojkove (preči traso na Božičevi), po Vojkovi do Linhartove, na Železno cesto, na Vilharjevo cesto

Šiška: po Celovški do Tivolske, (preči traso na Dunajski), Trg OF, Masarykova, Šmartinska, Vilharjeva

Rudnik: AC izvoz na Dolenjsko cesto do Roške ceste, Njegoševa, Masarykova, Šmartinska, Vilharjeva

Center: AC izvoz na Barjansko (preči traso na Barjanski) do Zoisove ulice, na Karlovško, Roško, Njegoševa, Masarykova, Šmartinska, Vilharjeva

Fužine: AC izvoz na Zaloško (preči traso na Kajuhovi), po Zaloški do Njegoševe, Masarykova, Šmartinska, Vilharjeva

Dostop do volišč bo urejen, zagotavljajo na DVK.
Dostop do volišč bo urejen, zagotavljajo na DVK. FOTO: Damjan Žibert

Prometne zapore

V času maratona bodo popolne zapore prometa na delu cest in ulic Slovenska, Dunajska, Ulica 7. septembra, Slovenčeva, Podmilščakova, Samova, Drenikova, Aljaževa, Goriška, Cesta ljubljanske brigade, Ul. Jožeta Jame, Pečnikova, Regentova, Vodnikova, Šišenska, Večna pot, Pot Roberta Blinca, Pot za Brdom, Cesta na Brdo, Rožna dolina cesta II., V., IV., III., Šestova, Tržaška, Aškerčeva, Groharjeva, Riharjeva, Kolezijska, Gerbičeva, Koprska, Cesta v mestni log, Kopačeva, Hladnikova, Jurčkova, Dolinškova, Knezov štradon, Peruzzijeva, Ob dolenjski železnici, Orlova, Ižanska, Hradetskega, Litijska, Kajuhova, Šmartinska, Luize Pesjakove, Savska, Štajerska I., II., III., Božičeva, Dunajska, Tavčarjeva, Miklošičeva, Pražakova, Slomškova, Resljeva, Kopitarjeva, Vodnikov trg, Ciril-Metodov trg, Stritarjeva, Miklošičeva, Dalmatinova, Slovenska in Kongresni trg.

Obvozne trase linij LPP

Linija 1B:

Iz smeri Brod – Stanežiče P+R: Celovška cesta (prečenje v križišču z Pečnikovo ulico), Tivolska cesta (prečenje v križišču s Slovensko cesto), Masarykova ulica, Njegoševa ulica, Roška cesta, Karlovška cesta, Zoisova cesta (omogočeno zavijanje levo na Barjansko cesto), Barjanska cesta (prečenje Kopačeva ulica), Cesta dveh cesarjev, Cesta v Gorice, Dolgi most P+R in enako v obratni smeri do Stanežiče P+R – Brod

Linija 2 (Nove Jarše):

V času zapore bodo obratovali avtobusi na relaciji obračališče Nove Jarše, Šmartinska cesta, Jarška cesta, Clevelandska cesta, obračališče Tomačevo, Clevelandska cesta in obračališče Nove Jarše.

Liniji 3 in 3B:

Litostrojska cesta (prečenje Goriška ulica), Celovška cesta, Tivolska cesta (prečenje v križišču s Slovensko cesto), Masarykova ulica, Njegoševa ulica, Roška cesta, Dolenjska cesta in enako v obratni smeri.

Linija 3G:

Iz smeri Rudnik - Grosuplje: Dolenjska cesta, Roška cesta, Njegoševa ulica, Masarykova ulica, Trg OF, Masarykova ulica, Vilharjeva ulica, Železna cesta (končno postajališče), Linhartova cesta, Topniška ulica, Masarykova cesta, Trg OF, Masarykova cesta, Njegoševa ulica, Roška cesta, Dolenjska cesta, redna trasa v smeri Rudnik oz. Grosuplje in enako v obratni smeri.

Linija 5:

Iz smeri Podutik: Podutiška cesta, Ljubljanska severna obvoznica, Celovška cesta, Tivolska cesta (prečenje v križišču s Slovensko cesto), Masarykova ulica, Njegoševa ulica, Zaloška cesta, Chengdujska cesta, Fužinska cesta, Litijska cesta, Pesarska cesta (obračališče Štepanjsko naselje) in enako v obratni smeri.

Linija 6:

Iz smeri Dolgi most: Dolgi most P+R, Tržaška cesta, Jadranska cesta, Jamova cesta (prečenje v križišču z Groharjevo cesto), Barjanska cesta, Zoisova cesta, Karlovška cesta, Roška cesta, Njegoševa cesta, Masarykova cesta, Šmartinska cesta, Vilharjeva cesta, Železna cesta, Vojkova cesta (prečenje v križišču z Božičevo ulico), Ljubljanska severna obvoznica, Šlandrova ulica, Cesta 24. junija, Dunajska cesta, obračališče Črnuče in enako v obratni smeri.

Linija 6B:

Iz smeri Notranje Gorice: Tržaška cesta, Jadranska cesta, Jamova cesta (prečenje v križišču z Groharjevo cesto), Barjanska cesta, Zoisova cesta, Karlovška cesta, Roška cesta, Njegoševa cesta, Masarykova cesta, Šmartinska cesta, Topniška ulica, Linhartova cesta, Železna cesta (končno postajališče Bežigrad Železna), Vilharjeva cesta Šmartinska cesta in enako v obratni smeri.

Avtobusi bodo vozili po obvoznih trasah.
Avtobusi bodo vozili po obvoznih trasah. FOTO: Aljoša Kravanja

Linija 7:

Iz smeri Pržan: Cesta Andreja Bitenca, Celovška cesta (prečenje v križišču z Pečnikovo ulico), Tivolska cesta (prečenje v križišču s Slovensko cesto), Trg OF in enako v obratni smeri.

Iz smeri Nove Jarše: ne vozi.

V času zapore bodo obratovali dodatni avtobusi na relaciji: obračališče Nove Jarše, Šmartinska cesta, Jarška cesta, Clevelandska cesta, obračališče Tomačevo, Clevelandska cesta in obračališče Nove Jarše.

Linija 9:

Iz smeri Barje P+R: Barjanska cesta (prečenje Kopačeva ulica), Zoisova cesta, Karlovška cesta, Roška cesta, Njegoševa ulica, Masarykova ulica, Trg OF, Masarykova ulica, Njegoševa ulica, Zaloška cesta (prečenje v križišču z Kajuhovo cesto), Chengdujska cesta, Fužinska cesta, Litijska cesta, Pesarska cesta (obračališče Štepanjsko naselje) in enako v obratni smeri.

Liniji 12 in 12D:

Iz smeri Vevče: Šmartinska cesta, Jarška cesta, Clevelandska cesta in Šmartinska.

Linija 13:

Iz smeri Sostro: Litijska cesta, Fužinska cesta, Chengdujska cesta, Zaloška cesta (prečenje v križišču z Kajuhovo cesto), Njegoševa cesta, Masarykova cesta, Šmartinska cesta, Vilharjeva cesta, Železna cesta, Vojkova cesta (prečenje v križišču z Božičevo ulico), obračališče linije 20 Nove Stožice in enako v obratni smeri.

Linija 14:

Iz smeri Savlje: ne vozi.

Iz smeri Bokalce: Cesta na Bokalce, Cesta na Vrhovce, Pot Rdečega križa, Tržaška cesta, Jadranska cesta, Jamova cesta (prečenje v križišču z Groharjevo cesto), Barjanska cesta, Zoisova cesta, Karlovška cesta, Roška cesta, Njegoševa cesta, Masarykova cesta, Šmartinska cesta, Vilharjeva cesta, Železna cesta, Vojkova cesta (prečenje v križišču z Božičevo ulico), obračališče linije 20 Nove Stožice in enako v obratni smeri.

Zaradi Ljubljanskega maratona bodo številne ulice v prestolnici zaprte.
Zaradi Ljubljanskega maratona bodo številne ulice v prestolnici zaprte. FOTO: Bobo

Linija 18L: ne vozi.

Liniji 19I in 19:

Iz smeri Tomačevo bodo v času zapore obratovali avtobusi na relaciji: obračališče Nove Jarše, Šmartinska cesta, Jarška cesta, Clevelandska cesta, obračališče Tomačevo, Clevelandska cesta in obračališče Nove Jarše.

Iz smeri Iška vas - Barje: Ižanska cesta oz. obračališče Barje, Peruzzijeva ulica, nakupovalno središča Rudnik, Lorenzova ulica, Dolenjska cesta, Roška cesta, Njegoševa cesta, Masarykova cesta, Šmartinska cesta, Topniška ulica, Linhartova cesta, Železna cesta, Vilharjeva cesta in enako v obratni smeri.

Linija 20Z:

Iz smeri Nove Stožice: Vojkova cesta (prečenje v križišču z Božičevo ulico), Železna cesta, Vilharjeva cesta, Masarykova cesta, Njegoševa cesta, Zaloška cesta in enako v obratni smeri.

Linija 25:

Iz smeri Medvode: Celovška cesta (prečenje v križišču z Pečnikovo ulico oz. Ulico Jožeta Jame), Tivolska cesta (prečenje v križišču s Slovensko cesto), Masarykova ulica, Njegoševa cesta, Zaloška cesta (prečenje v križišču z Kajuhovo cesto), redna trasa in enako v obratni smeri.

Linija 27K: ne vozi.

Linije 47, 51 in 56:

Iz smeri Dolgi most: Tržaška cesta, Jadranska cesta, Jamova cesta (prečenje v križišču z Groharjevo cesto), Barjanska cesta, Zoisova cesta, Karlovška cesta, Roška cesta, Njegoševa cesta, Masarykova cesta, Trg OF in enako v obratni smeri.

Linija 54 (Brnik):

Iz smeri Črnuče: Črnuče, Dunajska cesta, Cesta 24. junija, Šlandrova ulica, Ljubljanska severna obvoznica, Vojkova cesta (prečenje v križišču z Božičevo ulico), Železna cesta, Vilharjeva cesta, Šmartinska cesta, Masarykova cesta, Trg OF in enako v obratni smeri.

Za izvedbo navedenih tras obvozov linij LPP bo avtobusom zagotovljeno prečenje cest in ulic:

Barjanska cesta - Kopačeva ulica

Jamova cesta - Riharjeva ulica

Zavijanje z Barjanske ceste na Zoisovo cesto in obratno

Zaloška cesta - Kajuhova cesta

Vojkova cesta - Božičeva ulica

Litostrojska cesta - Goriška ulica

Celovška cesta - Ulica Jožeta Jame

Zapore cest in prehodi tras v času Lj. maratona
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (7)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Hulk Zalepi
11. 10. 2022 14.42
namesto drive-in naredite run-in pa bojo kr z maratona se natekl skozi
resslovenka
11. 10. 2022 12.47
In to ni prvič. Kdo za vraga določa datume volitev? To je tako kot, ko se naše avtoceste in središča mest obnavljajo na vrhu turistične sezone. Noro. 😏
pekoči paradižnik
11. 10. 2022 12.44
A janševci so že vložili podpise za referendume????.... po moje so se zaleteli v (zvočni) zid neveljavnih potrdil.
resslovenka
11. 10. 2022 12.48
Pajo_36
11. 10. 2022 12.57
-tud če so vložili, upam da bomo dost pametni in jim dali vedeti, kje jim je mesto.
zurbrigen
11. 10. 2022 13.00
@pajo sine ti seuš pokakidos in to na debelo, vse jim bo uspelo, celo to da Bergljez ne bo precednik, Musarco je kr POP odpikal ko ji je včeraj nastavil "ugasnjeno kamero"
Pajo_36
11. 10. 2022 13.23
zubirngen bomo vidl. Ne bo men ajzenponar govoru kaj bom gledal na RTV, pa Urbanija, malo morgen.