Novice

Mazdin paradni konj, ki ga ne bo v Evropo

Najnovejši član Mazdine družine je srednje velik križanec CX-9, ki na žalost ne bo zapeljal na evropske ceste. Znamkin paradni konj prinaša, kot se to spodobi, vse najnovejše varnostno-asistenčne sisteme, ponudbo pa bo dopolnil še nov prisilno polnjen bencinski agregat.

CX-9 je oblikovan v skladu z atraktivnim jezikom Kodo, ki prinaša prepoznavne poteze na nos in zadek vozila. Nova generacija je za 30 milimetrov krajša od prejšnje, vendar se pohvali s 55 milimetrov daljšo medosno razdaljo. Za pokončno držo poskrbijo krajši sprednji in zadnji previs ter ogromna aluminijasta platišča velikosti od 18 do 20 palcev.

Zahvaljujoč zmanjšani masi – 90 kilogramov pri različici s pogonom na sprednji kolesni par in 130 kilogramov pri različici s štirikolesnim pogonom – so lahko namestili debelejša stekla in namestili nove tehnologije za zmanjšanje hrupa v potniški kabini. Pri hitrosti 100 km/h bo v primerjavi s predhodnikom v notranjosti tišje za 12 odsotkov.

Največja novost v potniški kabini je možnost namestitve sedmih sedežev v treh vrstah, dostop do dodatne vrste pa naj bi bil otroško lahek. Splošno uporabnost dvigujejo še osvetlitev LED, štirje priklopi USB, ozvočenje Bose, 7- ali 8-palčni zaslon na dotik in 4,6-palčni digitalni instrumentalni zaslon za voznika.

Stari, 3,7-litrski šestvaljni agregat bo zamenjal povsem nov, 2,5-litrski štirivaljni bencinski agregat, ki je s pomočjo sistema Dynamic Pressure Turbo, kot prvi na svetu, zmožen prilagajati stopnjo tlaka v izpušnem sistemu glede na hitrost. Motor proizvede 169 kilovatov moči in ima 420 njutnmetrov navora. Mazda bo ponudila še številne varnostno-asistenčne sisteme – napreden nadzor vozil v mrtvem kotu, aktiven tempomat, sistem za nenamerno menjavo varnostnega pasu, zaviranje v sili in še nekaj drugih sistemov.

Sliši se naravnost fantastično, a žal Mazda CX-9 tudi v novi generaciji ne bo zapeljala v evropske salone: kar 80 % letne proizvodne količine 50.000 enot naj bi namreč končalo na severnoameriških cestah. Na stari celini bosta družino CX še naprej zastopala le dva člana, CX-3 in CX-5.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Mazda.)

Mnenja uporabnikov

2 komentarjev za "Mazdin paradni konj, ki ga ne bo v Evropo"


Firediver
8 leta 5 meseci nazaj

Hecno bi bilo, da bi ga predstavili na ženevskem salonu..

robertos_664
8 leta 5 meseci nazaj

Škoda, bi bila fajn konkurenca kakšnemu Q7.. Dobro izgleda..

 
Tesla preverja teren za tovarno baterij v Nemčiji
Subaru se vrača v igro z novo Imprezo