Foto: MMC RTV SLO
Foto: MMC RTV SLO

Sodišče v Lausanni je tako ukazalo nemški verigi supermarketov, da nemudoma preneha prodajati svojo različico čokoladnega zajčka in uniči vso preostalo zalogo.

Lindt svojega čokoladnega zajčka, ovitega v zlato folijo, z rdečo pentljico in zvončkom, prodaja v različnih velikostih in je eden njihovih najbolj prodajanih artiklov, še posebej v času velike noči.

Razsodba zveznega sodišča je ovrgla razsodbo prvostopenjskega sodišča, ki je lani razsodilo proti Lindtu. A podjetje je v svoji pritožbi predložilo raziskave, ki kažejo, da je njihov zlati zajček javnosti dobro znan, je navedlo zvezno sodišče ter ob tem dodalo, da je kar nekaj možnosti, da kupci zamenjajo Lindtovega zajčka za Lidlovega, kljub temu da je nekaj razlik med njima.

Sodišče je razsodilo, da je uničenje Lidlove zaloge zajčkov “sorazmerno, še posebej, ker to ne pomeni nujno, da bi bila tudi čokolada kot taka uničena”, pri čemer so predlagali, da se zajčke pretopi in na neki način reciklira za kak drug izdelek.

To sicer ni prvič, da je Lindtov čokoladni zajček bil sodno bitko – Lindt je bil v zadnjih letih že večkrat na sodišču, da bi zaščitil svojega paradnega konja, ki jih vsako leto proda več 10 milijonov, poroča Guardian.

Podjetje je leta 2000 zaprosilo za zaščiti tridimenzionalne oblike svojega zajčka, kar jim je bilo ugodeno. Vprašanje, ali se čokoladnega zajčka lahko dejansko zaščiti, je po dolgi bitki med Lindtom in njegovim avstrijskim tekmecem Hauswirthom romalo tudi na najvišje evropsko sodišče. Sodišče na Dunaju je Hauswirthu ukazalo, da preneha izdelovati svoje zajčke.