V tem času bodo dokončali krožišče med Železniško in Jadransko cesto v Ankaranu. Gradnjo financirata Luka Koper in občina Ankaran.

Dva meseca se bo mogoče med Koprom in Ankaranom voziti samo mimo Spodnjih Škofij oziroma Bivija.

Najkrajša povezava med krajema je sicer Železniška cesta, ki pa je ozka in ker leži na močvirnatem terenu, na njej ves čas nastajajo luknje. Na njenem priključku na Jadransko cesto, ki vodi od Škofij do Lazareta, pa prihaja do zastojev.

Obnova ceste in kanala, ki ga prečka, je sicer terjala premagovanje vrste birokratskih ovir, ker je tam meja med območji državnega prostorskega načrta za pristanišče in občinskega prostorskega načrta.

Oktobra lani so ministrstvo za infrastrukturo, občina Ankaran in Luka Koper podpisali tristranski sporazum o sofinanciranju projekta ureditve ankaranskega obrobnega kanala. Ta predvideva gradnjo krožišča med Jadransko in Železniško cesto, rekonstrukcijo Železniške ceste, most čez njo, ureditev Jadranske ceste in kolesarske poti. Uredili bodo tudi kanal, kar naj bi izboljšalo poplavno varnost.

Luka Koper bo plačala prenovo kanala in ceste v povezavi s poplavno varnostjo. Občina Ankaran pa bo financirala ureditev krajšega dela ceste s priključkom na krožišče. V letošnjem proračunu je za to namenila 1,2 milijona evrov.