Agencijski model prodaje avtov vse bližje. Kdaj bo v Sloveniji, kaj prinaša kupcem in trgovcem?
Nov sistem prodaje bo delničarjem prinesel večje zaslužke. Trgovci pa bodo z njim dosegli podobno dobičkonosnost, hkrati pa manjšo izpostavljenost tveganjem, obljubljajo pri Stellantisu.
Ekskluzivno - po terenskem poligonu in stezi Porschejevega centra v Leipzigu z novim električnim porschejem macanom, elektrozverino z več kot 600 konji, ki bo v celoti nadomestila bencinskega macana.
Električni avtomobili so tudi cenovno vse bliže primerljivim bencinskim. Po natančnem izračunu, ki vsebuje tudi spodbude Eko sklada, pa so lahko celo precej cenejši, dokazujem na podlagi novega domačega električnega avta – cupre born bold.
Vzpon na Transfagarasan v Romuniji, Džebel Hafit v Abu Dabiju, Visoki Atlas v Maroku, Angeles Crest v Kaliforniji, prek otokov do Key Westa na Floridi ali preprosto med zavoji slovenskih biserov.
Pred pisanjem je smiselno prebrati
pravila foruma.
Uredništvo Finance.si bo po svoji presoji sporna sporočila izbrisalo
in po potrebi posameznim avtorjem odvzelo možnost pisanja.
Opozorilo: po
Kazenskem zakoniku KZ-1
je posameznik kazensko
odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti
ter za grožnjo, da bo napadel življenje ali telo druge osebe.
Finance bodo pomagale pri ugotavljanju identitete avtorjev sporočil,
če bodo k temu pozvane s strani pristojnih organov.
Finance Live je za registrirane uporabnike brezplačen. Prijavite ali registrirate se lahko spodaj.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
Pisanje v forum je na voljo samo naročnikom Financ.
Pri agencijskem modelu prodaje bodo trgovci le podaljšana roka proizvajalca, cene bodo fiksne, marže precej manjše. Manjša bodo tudi bremena za trgovce, saj bo zalogo vozil financiral proizvajalec. Ta bo poleg tega pridobil neposreden stik s končnimi kupci – največjim premoženjem lokalnih trgovcev.
Foto: Shutterstock
V nadaljevanju:
Stellantis bo julija prihodnje leto v Avstriji, Belgiji, Luksemburgu in na Nizozemskem začel agencijski model prodaje, ki distributerje spreminja v trgovce oziroma agente in tako zniža stroške...
Za dostop registrirajte uporabniško ime ali pa se prijavite, če ime že imate.
Obvezujemo se, da bomo z vašimi podatki ravnali skrbno in odgovorno. Vaše podatke bomo uporabljali in hranili, dokler ne prejmemo vaše zahteve za izbris. Zahtevo za izbris podatkov lahko pošljete na e-naslov zasebnost@finance.si. Podrobnejše informacije o varovanju vaše zasebnosti in vaših pravicah si lahko preberete v naši politiki zasebnosti na www.finance.si/zasebnost.
BMW pričakuje, da se bodo v prihodnjem letu naročila za njegove električne avtomobile povečala za 70 odstotkov. Tudi sicer pričakujejo boljše leto, saj se poslovanje pobira na Kitajskem in v južni Evropi, kar prinaša nekaj več optimizma po poslovno razburljivem letu 2022. Prav tako so začeli precej bolj gospodarno ravnati s plinom.
BMW je z modelom M2 že v prvi generaciji poskrbel za precej dvignjenih obrvi. Hitri avtomobil so zdaj v drugi generacij še nadgradili in iz njega iztisnili še nekaj dirkaškega talenta. Postal je pravi mali dirkalnik.
Živahno življenje električnega BMW iX, oblečenega v skico slovenskega umetnika; kako se je nanj odzvala javnost in kaj se je v tem času zgodilo avtorju poslikave oziroma skice - Urbanu Klinkonu.
Črka M pri BMW zadnjih nekaj desetletij pomeni nekaj več. Nekaj, o čemer je vredno razpravljati z ljubitelji avtomobilov. Uteleša iskanje novih meja in daje štirikolesniku nov pomen. Potem je tukaj črka X. Tudi ta je del zgodbe BMW, s katero postanejo njihovi avtomobili malce drugačni. Če na koncu dodamo v ta recept še elektriko, sicer »le« v hibridni obliki, dobimo novo dimenzijo. V pravem pomenu besede.
Čeprav so po mnenju mnogih dnevi klasičnim motorjem z notranjim zgorevanjem bolj ali manj šteti, to ne pomeni, da bodo ti motorji izginili prek noči. Nasprotno, inženirji v mnogih avtomobilskih tovarnah delajo s polno paro pri zmanjševanju izpustov pri teh motorjih.
Potreba po trajnostnih rešitvah, ki avtomobilsko industrijo usmerja k pospešeni elektrifikaciji, je pogosta tema na srečanjih avtoindustrije, ki čedalje bolj uporablja ne zgolj visokotehnološko terminologijo, ampak tudi visokotehnološke rešitve.
Prehiter prehod bo avtomobile naredil nedostopne za srednji sloj, cene baterij se ne nižajo v skladu z napovedmi, opozarjajo avtomobilski proizvajalci.