Slovenija
Oglas

Hisense podaljšuje strateško partnerstvo z UEFO in sponzorira EURO 2024

Ljubljana, 01. 09. 2023 10.42 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Tehnološka korporacija Hisense je sporočila, da je podpisala pogodbo o globalnem sponzorstvu UEFA EURO 2024, s čimer nadaljuje uspešno zgodbo sponzorstev v letih 2016 in 2020 ter sponzorstva svetovnega prvenstva FIFA 2022.

Hisense bo v okviru pogodbe pridobil tudi sponzorske pravice za evropske kvalifikacije UEFA v letih 2023-24 in 2025-26, finale UEFA Nations League leta 2025, UEFA U21 EURO 2025, Finalissima 2024 ter UEFA Futsal 2026.

Hisense

Aleksander Čeferin, predsednik UEFE, je ob podaljšanju partnerstva s podjetjem Hisense dejal: Navdušen sem, da Hisense obnavlja svojo zavezanost evropskemu nogometu kot uradni partner UEFA EURO 2024 - to bo že naš tretji zaporedni skupni EURO turnir. Njihove tehnologije še naprej prispevajo k temu, da je nogomet bolj dostopen in prijeten za navijače širom sveta.

Športni marketing je še naprej ključni element globalne rasti podjetja Hisense in gradnje prepoznavnosti blagovne znamke po vsem svetu. V zadnjih petih letih se je prepoznavnost blagovne znamke Hisense v tujini skoraj podvojila, pri čemer so sponzorstva in povezovanje s turnirji pomembno prispevali k 25-odstotnemu povečanju same prepoznavnosti blagovne znamke v tujini.

Hisense vlaga v inovacije na področju trajnosti.
Hisense vlaga v inovacije na področju trajnosti. FOTO: Arhiv ponudnika

Fisher Yu, predsednik skupine Hisense, je ob napovedi prihajajočega sponzorstva UEFA EURO 2024 na sejmu IFA 2023 med drugim dejal: Hisense se lahko prek športnih sponzorstev poveže s potrošniki po vsem svetu, saj je to odličen način za krepitev zaupanja v našo blagovno znamko. Da bi nadaljevali gradnjo blagovne znamke po vsem svetu, bo Hisense navijačem širom sveta zagotovil edinstveno izkušnjo gledanja UEFA EURO 2024!

Hisense in UEFA imata podobne ambicije, ko gre za trajnost in ekološko usmerjenost. Od energetsko varčnih laserskih televizorjev do globalnih pobud za varstvo okolja, Hisense vlaga v inovacije in zagotavlja okolju prijaznejše izdelke za zdravo življenje potrošnikov.

V zadnjih 5 letih se je prepoznavnost blagovne znamke Hisense v tujini skoraj podvojila.
V zadnjih 5 letih se je prepoznavnost blagovne znamke Hisense v tujini skoraj podvojila. FOTO: Arhiv ponudnika

V preteklih letih si je Hisense nenehno prizadeval vzpostaviti poglobljene stike s potrošniki po vsem svetu, ne glede na to, kje živijo in kakšen jezik govorijo. Prizadeval si je bolje razumeti in zadovoljiti njihove potrebe ter tako izboljšati kakovost njihovega življenja.

Športni marketing je ključni element globalne rasti podjetja Hisense.
Športni marketing je ključni element globalne rasti podjetja Hisense. FOTO: Arhiv ponudnika

 

Naročnik oglasa je Hisense.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja