Novice

Koncept električnega dostavnika Volkswagen I.D. Buzz Cargo

Kdor je mislil, da bo družina električnih Volkswagnov I.D. rezervirana samo za osebne avtomobile, se je motil. S konceptom I.D. Buzz Cargo so pokazali, da omogoča MEB platforma izdelavo izredno širokega spektra vozil.

Podrobnejša analiza platforme MEB (Modularer Elektrifizierungsbaukasten ali po slovensko modularni elektrificirani sistem zlaganja) pojasni, zakaj je temu tako. Praktično vsi elementi pogonskega sklopa so zloženi v mersko razmeroma kompaktno »desko«, ki posledično dovoljuje razmeroma enostavno zlaganje karoserij različnih namembnosti, zasnov in konceptov.

Nemci so pripeljali na mednarodni salon v Hannover I.D. Buzz Cargo, ki je, kot namiguje že njegovo ime, dostavniška izpeljanka koncepta minibusa I.D. Buzz izpred nekaj let. Zaradi dostavniške narave so stranska stekla samo še na prednjih vratih. Glede na prvotni koncept I.D. Buzz ima izpeljanka Cargo za 106 mm povečan tudi previs preko zadnjih koles. S tem je I.D. Buzz Cargo s skupno dolžino 5,048 metra, 1,976 metra širine, 1,963 metra višine ter medosno razdaljo 3,3 metre podobno velik kot današnji Transporter.

V zadku je nameščen digitaliziran skladiščni sistem, podprt z električnim izdajnim mehanizmom. Povezan je z nadzorno enoto, ki omogoča uporabniku samodejno izdajo materiala ter stalni pregled nad njegovo zalogo. Predstavljena izpeljanka je namenjena prvenstveno servisnim tehnikom in vzdrževalcem, zaradi česar ima konceptni primerek vgrajeno tudi sistem 230-voltnih vtičnic, na katerih bi lahko avtu polnili svoje baterijsko delovno orodje. Nemci za sistem shranjevanja zagotavljajo, da je zasnovan na način, ki dovoljuje praktično neomejene možnosti prilagoditve specifičnim željam in potrebam kupca.

Ob tem premore I.D. Buzz Cargo tudi popolnoma avtomatiziran način vožnje I.D. Pilot, ki naj bi izpolnjeval pričakovanja 4. stopnje avtonomnih sistemov vožnje. Pogon je seveda električen, pri čemer je tako kot pri originalnem »Bulliju« 150-kilovatni motor nameščen zadaj in tudi žene zadnji kolesni par. Komur bo to premalo, bodo ponudili dvomotorno opcijo s štirikolesnim pogonom. Največja hitrost z enim motorjem je elektronsko omejena na 160 km/h. Energija zanje prihaja iz litij-ionskih baterij s kapaciteto od najmanj 48 do največ 111 kWh, pri čemer naj bi mu najmanjša baterija zagotavljala približno 330 km, največja pa okoli 550 kilometrov dosega z eno polnitvijo. Volkswagen je omenil še možnost strešne namestitve sončnih celic, ki bi lahko v najboljšem primeru v enem dnevu pridelale še za do 15 “brezplačnih” kilometrov vožnje.

Medtem ko pričakujemo I.D. Buzz za prevoz potnikov na trgu šele leta 2022, se širijo govorice, da naj bi Volkswagen I.D. Buzz Cargo spravil na tržišče že leto prej.

Avtomobilizem.com (Vir: Motor Trend, Carscoops. Foto: Volkswagen.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Android kmalu tudi v vozilih naveze Renault-Nissan-Mitsubishi
Peugeot predstavil podrobnosti konceptnega kupeja e-Legend