V okviru predstavitve Slovenije na svetovni razstavi je posebna pozornost namenjena izpostavitvi slovenskega turizma. Na novinarski konferenci, ki je potekala včeraj, je sodeloval kolesar, ki je ambasador slovenskega turizma.

Premierno so predstavili video, v katerem je predstavljena njegova zgodba o tem, kako narava oblikuje vrhunskega športnika in spodbuja k vrhunskim rezultatom. Video prikazuje neokrnjeno naravo Slovenije, ki ponuja edinstvene razglede in ima kolesarske poti. Zgodba zelene in aktivne dežele pa je podkrepljena s kolesarjevo neverjetno energijo, pristnostjo in iskrenostjo, so zapisali pri STO-ju. Video pripoveduje zgodbo športa, ki povezuje ljudi in jih spodbuja, da presegajo meje mogočega. "To je moj način svobode," v videu zaključi Pogačar.

Tadej Pogačar na Expu v Dubaju

Pogačar poudarja, da je vedno znova navdušen, iz kako lepe države edinstvenega naravnega bogastva prihaja: "Rad pripomorem k temu, da ves svet prepozna našo državo kot turistično destinacijo za aktivni oddih. Veseli me, da lahko tudi sam prispevam kamenček v ta mozaik, da ljudem povem in pokažem, kako lepa je pravzaprav Slovenija. Ponosen sem tudi na video, ki smo ga ustvarili skupaj s Slovensko turistično organizacijo. Vsi ti hribi in pokrajine so me izoblikovali v vrhunskega kolesarja in redkokatera država se lahko primerja s tako čudovito naravo."

Ilona Stermecki, v. d. direktorice STO-ja, je ob premieri videa povedala: "Tadej Pogačar je zagotovo eden najprepoznavnejših in najpomembnejših ambasadorjev Slovenije, čigar uspehe od zmage na Tour de France spremlja vse več kolesarskih navdušencev. V zadnjih dveh letih je število njegovih sledilcev samo na Instagramu poraslo za več kot 870 %. Sodelovanje z njim smo zato na Slovenski turistični organizaciji v letošnjem letu nadgradili tudi s pripravo posebnega promocijskega filma, ki gledalce po Sloveniji popelje skozi oči tega vrhunskega kolesarja."

V slovenskem paviljonu od 25. februarja do 24. marca poteka še zadnja v sklopu predstavitev slovenskih turističnih makrodestinacij z izpostavitvijo Termalno Panonske Slovenije. Rdeča nit predstavitve je turistični produkt zdravje in dobro počutje, ki ga predstavlja 13 slovenskih naravnih zdravilišč, združenih v Skupnost slovenskih naravnih zdravilišč.