Nemški avtomobilski proizvajalec nekaj mesecev po predstavitvi petvratnega modela razkriva še karavansko različico, ki bo na voljo tudi s tehnologijo priključnega hibrida, s čimer postaja prvi Oplov elektrificiran karavanski model. Nova Astra Sports Tourer nadaljuje uspešno tradicijo kompaktnih karavanov, začeto pred skoraj šestdesetimi leti s predstavitvijo Kadetta Caravan.
Enako kot pri petvratni različici tudi zasnova novega karavana izraža še več dinamike. Z Oplovim vizirjem predstavlja nov, sodoben obraz znamke, ki vključuje najsodobnejše tehnologije, kot so prilagodljivi LED žarometi Intelli-Lux Pixel in naprej usmerjena kamera. Svojevrsten podpis novega oblikovalskega jezika znamke je prepoznaven tudi na zadnjem delu s sredinsko nameščenim bliskom, navpično poravnano tretjo zavorno lučjo in vitko zasnovo zadnjih luči.
Sodobnim smernicam zasnove nove Astre so Oplovi inženirji prilagodili tudi notranjost, ki z uporabniškim vmesnikom digitalne armaturne plošče zagotavlja intuitivno uporabniško izkušnjo z upravljanjem preko širokega zaslona na dotik. Ohranitev fizičnih stikal še naprej omogoča enostavno in varno upravljanje določenih funkcionalnosti, vključno z nastavitvami klimatske naprave. Nova generacija multimedijskih-informacijskih sistemov že omogoča več povezljivosti, pa tudi brezžično povezljivost mobilnih telefonov preko sistemov Android Auto in Apple CarPlay. V pomoč vozniku bo na voljo vrsta najsodobnejših asistenčnih sistemov, vključno z možnostjo projekcijskega zaslona Intelli-HUD in sistema Intelli-Drive 2.0, ki bosta na voljo opcijsko.
Praktičnost nove karavanske Astre se odraža že preko njenih dimenzij (dolžina 4,642 m, širina 1,860 m in višina 1,480 m), prostornost kabine pa omogoča občutno daljša medosna razdalja (2,732 m) v primerjavi s predhodnikom. Prtljažni prostor v osnovi ponuja do 608 litrov prostora (do 548 l v primeru priključnega hibrida), ki ga je z različnimi položaji naslonjal zadnjih sedežev, deljivih v razmerju 40:20:40, moč povečati do 1.634 l oziroma do 1.574 litrov v primeru različice priključnega hibrida.
Poleg dveh stopenj priključnega hibrida s sistemsko močjo do 165 kW (225 KM) bo novi Opel Astra Sports Tourer na voljo tudi s paleto učinkovitih bencinskih in dizelskih motorjev v razponu med 81 kW (110 KM) in 96 kW (130 KM). V osnovi bodo povezani s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ob izbiri zmogljivejših motorjev pa bo na voljo tudi 8-stopenjski samodejni menjalnik, ki je pri priključnih hibridih elektrificiran.
Izvršni direktor Opla Uwe Hochgeschurtz poudarja, da je nova Astra Sports Tourer vsestransko vozilo nove dobe, ki z elektrifikacijo in digitalizacijo vstopa v novo obdobje in združuje njihovo tradicijo kompaktnih karavanov z inovacijami.
S pričetkom prodaje naj bi pričeli kmalu po novem letu, ko naj bi bile znane tudi cene, prvi avtomobili pa naj bi bili na voljo slovenskim kupcem v drugem kvartalu prihodnjega leta.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Opel.)
Mnenja uporabnikov
11 komentarjev za "V družino Opel Astre prihaja Sports Tourer"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Tako, kot ga je Opel pri prejšnji Astri posral s karavanom tako, da bi se lahko skoraj vpisal v Guinessovo knjigo rekordov, je pa pri tej verziji prav obratno. Tole mi deluje tako posrečen karavan, kot ga že ni bilo več, kot 20 let.
Kaj pa jaz vem ta nov pristop OPLU ne gre v prodajo! Samo poglejte koliko je Novih Insignji na cestah ??? Od leta 2018 ene par 100! Upam, da bo folk vsaj Hibride kupoval …
Nekako mi zgleda kot tak bloob, nisem navdušen…
Za moj okus so zadel v piko, načeloma vsi retro dizajni so top. V glavnem bolje kot prej v nemški lasti
Opel že več kot 90 let ni v nemški lasti….
Nemški proizvajalec ja…