Karavanski SW se bo tako postavil ob bok klasičnemu električno gnanemu petvratnemu E-308. Oba bo poganjal nov elektromotor z močjo 115 kilovatov (156 konjskih moči), z enim polnjenjem pa bosta prevozila okoli 400 kilometrov.
Pogon premore sicer še 260 newtonmetrov navora in bo tako dopolnil paleto različic tega modela, ki v priključnohibridni verziji vključuje kombinacijo bencinskega in elektromotorja s 132 kilovati (180 konjskimi močmi) in 162 kilovati (225 konjskih moči).
V novem električnem 308 SW bo nameščena baterija nove generacije z zmogljivostjo 54 kilovatnih ur, ki je sestavljena iz niklja (80 odstotkov), mangana (10 odstotkov) in kobalta (10 odstotkov), deluje pa pri 400 voltih in omogoča več kot 400 kilometrov dosega po preizkusnem postopku WLTP.
Poraba avtomobila, pravijo pri Peugeotu, znaša 12,7 kilovatne ure, v vozilo je serijsko vgrajen trifazni polnilnik z nazivno močjo 11 kilovatov. To pomeni, da na stokilovatni polnilnici baterijo od 20 do 80 odstotkov zmogljivosti napolnite v manj kot 25 minutah.
Nova peugeota E-308 in E-308 SW bosta pri nas na voljo v drugi polovici leta 2023.