Za Ferrarijem daleč najbolj uspešno leto, tolikšen je bil dobiček znamke

3. 2. 2023
Deli
Za Ferrarijem daleč najbolj uspešno leto, tolikšen je bil dobiček znamke (foto: Ferrari)
Ferrari

Znesek je bil od dobička v letu 2021 višji za kar 12,7 odstotka.

Italijanski proizvajalec luksuznih vozil Ferrari je lani ustvaril 939 milijonov evrov čistega dobička, kar je 12,7 odstotka več kot leto prej in največ doslej. Kot so po poročanju francoske tiskovne agencije AFP danes sporočili iz družbe, so prodali za 18,5 odstotka več vozil kot predlani, optimistični pa so tudi glede letošnjega poslovanja.

Ferrari je lani kupcem dobavil 13.221 vozil, kar po navedbah vodstva družbe predstavlja odlično osnovo za letos. "Povpraševanje po naših izdelkih po vsem svetu vztraja visoko," je dejal glavni izvršni direktor družbe Benedetto Vigna.

Prihodki od prodaje so lani dosegli 5,09 milijarde evrov oziroma 19,3 odstotka več kot predlani. Do leta 2026 naj bi se znesek zvišal na 6,7 milijarde evrov, k čemur naj bi prispevalo tudi 15 novih modelov, ki jih namerava Ferrari predstaviti do takrat.

Ferrari sicer ne služi le s prodajo avtomobilov, temveč med drugim tudi s prodajo svojih motorjev proizvajalcem vozil drugih znamk, kot je Maserati, in trženjem blagovne znamke, na primer za izdelke z njihovim logotipom. S trženjem znamke so lani ustvarili 479 milijonov evrov oziroma 11,1 odstotka več kot leto prej.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja