MotoGP

Pol Espargaro: Marquez želi preseči Rossija, zato mora biti pri Ducatiju

Madrid, 29. 02. 2024 11.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Vprašanje, ki se med ljubitelji motoGP-ja poraja že nekaj časa, je, ali lahko Marc Marquez izenači ali celo preseže devet naslovov svetovnega prvaka Valentina Rossija. Čeprav se je še pred nekaj leti zdelo, da je Španec iz Cervere nezaustavljiv, je po hudi poškodbi na prvi dirki leta 2020 njegova forma počasi začela pešati. S koncem lanske sezone se je tako razšel s Hondo in se preselil k precej bolj konkurenčnemu Ducatiju, kar je po besedah njegovega nekdanjega moštvenega kolega Pola Espargarojo ravno zaradi želje po tem, da preseže legendarnega Rossija.

Prestop Marca Marqueza iz Honde k Ducatiju v svetu motociklizma odmeva kot že dolgo ne noben prestop. Čeprav sta imela Honda in starejši izmed bratov Marquez sklenjeno sodelovanje za še eno sezono, sta se oktobra lani sporazumno odločila za predčasno prekinitev sodelovanja, ki je trajalo plodnih 11 let. Marc Marquez je s Hondo v elitnem motociklističnem razredu motoGP osvojil šest naslovov svetovnega prvaka (2013, 2014, 2016, 2017, 2018, 2019), skupno pa jih ima osvojenih že osem, saj je enkrat slavil tudi v razredu do 125 kubičnih centimetrov (2010) in enkrat v razredu moto2 (2012). To ga na lestvici najtrofejnejših motociklističnih dirkačev vseh časov uvršča na šesto mesto.

Valentino Rossi, Marc Marquez, Andrea Dovizioso
Valentino Rossi, Marc Marquez, Andrea Dovizioso FOTO: AP

Na večni lestvici sta na prvih dveh mestih, ki se zdita neulovljivi, s 15 naslovi Giacomo Agostini, s 13 pa Angel Nieto. Tretje mesto, ki očitno še kako zanima tudi Marqueza, pripada Valentinu Rossiju, ki je sedemkrat slavil v elitnem razredu motoGP in po enkrat v prvenstvu dirkanja z motorji do 125 kubičnih centimetrov in do 250 kubičnih centimetrov. Rossi in Marquez nikoli nista skrivala rivalstva, ki je veljalo za enega najbolj vročih v moderni dobi motociklizma, zato ne preseneča dejstvo, da si Marquez želi po številu osvojenih naslovov ujeti ali celo preseči Rossija.

Marquez in Rossi  po eni izmed mnogih bitk na stezi
Marquez in Rossi po eni izmed mnogih bitk na stezi FOTO: AP

To je v nedavnem intervjuju za špansko Marco potrdil tudi nekdanji Marquezov moštveni kolega Pol Espargaro. Po mnenju nekdanjega dirkača Honde, ki bo v letošnji sezoni del karavane motoGP kot testni dirkač KTM-a, je bila Marquezova odločitev, da zapusti moštvo, s katerim je osvojil vse svoje naslove med elito, prav posledica velike želje po osvojitvi novega naslova, s katerim bi se izenačil z Rossijem.

"Marc Marquez želi preseči Valentina Rossija, zato mora biti pri Ducatiju. V svetu športa leta minevajo zelo hitro, zlasti v svetu motociklizma, kjer se dirkači lahko že zelo mladi povzpnejo v elitni razred in se raven konkurenčnosti zelo hitro dvigne," je prepričan 32-letni Španec, ki si je garažo z Marquezom delil v v sezonah 2021 in 2022.

Pol Espargaro je s Hondo v dveh sezonah dvakrat stal na odru za zmagovalce
Pol Espargaro je s Hondo v dveh sezonah dvakrat stal na odru za zmagovalce FOTO: MotoGP

Marquez bo v prihajajoči sezoni vozil lanski model Ducatijevega motocikla Desmosedici, s katerim sta se Francesco Bagnaia in Jorge Martin potegovala za naslov prvaka, zato Espargaro računa, da bo motocikel z določenimi spremembami tudi v letošnji sezoni konkurenčen: "Res je, da lahko Marc po koncu sezone reče 'nabral sem si eno leto izkušenj',  toda leto je dolgo in v elitnem športu lahko postane zelo dolgo, ne le mentalno, ampak tudi tehnično. V našem športu se moraš ves čas prilagajati in na novo izumljati stvari. Eno leto je dolga doba in vem, da je Marcova ambicija še naprej zmagovati. Želi si osvojiti še en naslov svetovnega prvaka in nato želi preseči Valentina Rossija po številu naslovov. Čeprav je to želel storiti že prej, ima sedaj pri Ducatiju toliko boljše možnosti."

Marc Marquez se je že dobro spoznal s svojim Ducatijem
Marc Marquez se je že dobro spoznal s svojim Ducatijem FOTO: AP

Po mnenju 32-letnika iz Granollersa sicer prvi favorit za naslov prvaka ostaja Bagnaia, ki pa bo imel po njegovih besedah še bolj številčno konkurenco kot v lanski sezoni: "Brez dvoma bo Marc nevaren, paziti pa je treba tudi na Eneo  Bastianinija, ki je imel lani smolo s poškodbami, kar mu je preprečilo, da bi bil na vrhu. Med ožje konkurente bi uvrstil tudi Aleixa Espargaroja in Brada Binderja, seveda pa moram v ta pogovor vključiti tudi Jorgeja Martina. Lani je Peccu ponudil izjemen boj do konca."

Za ogled potrebujemo tvojo privolitev za vstavljanje vsebin družbenih omrežij in tretjih ponudnikov.

Nova sezona dirkanja v razredu motoGP se prihodnji teden začne z VN Katarja, ki jo boste, tako kot vse ostale dirke, lahko v živo gledali na Kanalu A in VOYO!

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (110)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Night fly
04. 03. 2024 17.52
+14
Danes je Ducati objavil ,da je Pecco podpisal dvoletno pogodbo .
Pagliaccio 46
05. 03. 2024 11.14
-11
CAS je pred sezono še deveto leto zapored dal v javnost, da so s šalabajzerjem ravnali bolj milo, kot bi s kakšno drugo legendo v drugem športu.
Pagliaccio 46
05. 03. 2024 11.18
-11
3 kazenske točke ali bolje sekunde bi lahko dali tudi Armstrongu za svinjarijo podobno številnim Rossijevim v njegovi umazani karieri
AchiIIeus
05. 03. 2024 11.43
+10
Night fly
05. 03. 2024 16.17
+5
UBOGA piranha ,,,,, meso je oglodala , zdaj pa ne ve kako bi se lotila kosti . ....bljak .
Ice_Cat
05. 03. 2024 21.50
-4
Jezdimir...hehehe
06. 03. 2024 08.29
+3
Mucek in njegov Klovn še kar obolevata, mar res ne vesta da zaudarjata?
Night fly
04. 03. 2024 17.06
+11
Mogoce bi morali mi vsi razumeti stvari ,ki se dogajajo v tem sportu . Opazno je ,da o pnevmatikaj sodijo tisti , ki nimajo pojma o motociklizmu ......npr.pajaco spodaj . Gre namrec za to , da je vloga pnevmatik v performansih dirkacev iminentna , toda obenem moramo vedeti ,da je proizvodnja pnevmatik v tem sportu vedno z zamikom .....naj pojasnim piranham zakaj se gre ,ker ocitno tega ne razumejo . Sele na podlagi obdelanih podatkov iz garaz posameznih mostev , pridejo na povrsje razultati , ki obenem pomenijo tudi zahteve do izdelovalcev , opremljevalcev dirkalnikov s pnevmatikami ,da ustavrijo najboljsi priblizek zahtevam posameznih mostev , ki opremljajo dirkalnike z najboljsimi mogocimi pnevmatikami , zmesmi , da opravijo svoje poslanstvo na najboljsi mozen nacin . No ,kot vidimo spodaj , se en paj** repenci v slepo , ker materije ne pozna , in raje obtozi podjetje , ki naj ne bi opravljalo svojega poslanstva . Skoda besed za take nepoznavalce .
Ice_Cat
04. 03. 2024 18.00
-13
Pagliaccio 46
05. 03. 2024 11.10
-8
Kot bi mu postrvi obležale ali pa mandlji
Pagliaccio 46
04. 03. 2024 13.46
-15
Michelin naj odpravi napake v proizvodnji pnevmatik , da bodo za vse enake. Za zdaj so le zagotovili, da je sestava zmesi bila pravilna. To je tako, kot ko se kakšna gospodinja opravičuje za porazne krofe, češ da je imela enak recept
Night fly
03. 03. 2024 17.41
+18
Francosko podjetje je vedno odlocno zavracalo ta koncept, a se je kljub temu odlocilo ugoditi dirkacem  in ekipam. Kot je pred nekaj tedni za Motorsport razkril manager Piero Taramasso, se je Michelin po natancni analizi podatkov vseh dirk pretekle sezone odlocil mejno vrednost znizati na 1,80 bara za sezono 2024 (to bo 1,85 bara na Sachsenringu, Mandaliki in Phillip Islandu, ki so bolj zahtevne steze za pnevmatike), vendar v zameno zahtevajo, da se to uposteva na 60 % dolzine  dirke.
Ice_Cat
03. 03. 2024 19.01
-17
Ma dej no ....kdo bo bral te tvoje oslarije tule?? Ze vse se je prebralo drugje. Ce ti je pa dolgcajt in si osamljen k nimas nbenga okol sebe pa idi malo na svoj namisljen motor .
Jezdimir...hehehe
03. 03. 2024 20.51
+19
Takoj se opazi da je g. Night fly v svojem razmišljanju prezahteven za obične podrepnike.
Ice_Cat
03. 03. 2024 21.54
-15
Night fly
03. 03. 2024 17.38
+18
Predvsem sprednja pnevmatika je bila tista, ki je sprozila razpravo: po mnenju dirkacev je letvica, postavljena na 1,88 bara, v resnici dolocala previsoko vrednost. Predvsem zato, ker se razmere zelo spreminjajo glede na polozaj, ki ga nekdo zaseda v skupini-grupi : ce nekdo sledi drugemu motorju, se dejansko zlahka pregreje pnevmatika, s cimer se dvigne tudi tlak do mejnih vrednosti, kar po mnenju neposredno vpletenih narediti motorna kolesa nevozna, kar je nekoliko v nasprotju z duhom pravila, ki bi dvignilo varnostne standarde.
Night fly
03. 03. 2024 17.31
+18
Tlak v pnevmatikah je postal tema vrocih razprav v MotoGP. Verjetno se nikoli nismo slisali o tem toliko kot v zadnjem letu, zlasti po poletnem premoru lanske sezone, ko je bilo novo pravilo, ki zahteva, da dirkaci ostanejo nad vrednostmi, ki jih predpisuje Michelin, 100-odstotno delujoce za vsaj 50 % dolge razdalje dirke in za 30 % razdalje sprinta, ce niso zeleli prejeti kazni.
Night fly
03. 03. 2024 15.03
+20
Astor15 02. 03. 2024 09.41 -8 Tvoji akademiki bodo morali prevoziti še ogromno km, da bodo prišli vsaj na približno raven Markeza. To se je najbolje videlo v lanskoletni dirki v dežju, ko odloča o hitrosti voznik in ne motor. Tam so mu tvoji akademiki vsi gledali v hrbet in to z velikim zaostankom. Toliko o tvojih dejstvih, kdo je slab.//////////////// Kaj ce bi vi astor , svoje mnenje o tem kdo odloca o hitrosti , voznik ali motor ..............kaj ste hotel s tem povedati ! Dajte to podrobno razcleniti . Jaz osebno pa mislim,da mora biti voznja v dezju sinergija obeh . Sploh v danasnji dobi nestetih nastavitev in sensorjev na motorju , ki uravnavajo oprijem , zdrse , spin in podobno . Da ne govorim se o gumah in pritiskih v njih etc . Res je ,da nekaterim lezijo tudi bolj ali manj mokre piste , toda ni ga "kekca" ,ki na mokri podlagi se ni zdrsnil . Pred dvajsetimi in vec leti smo lahko govorili o maestriji posameznih dirkacev , danes je to bolj domena strategije box-ov in general . nastavitev bolidov ,katerim se mora vec ali manj prilagoditi vsak dirkac . Govoriti o tem kako so "akademiki " nekomu gledali v zadnjico je nesmisel .......... primerjava je popolnoma ponesrecena .
Ice_Cat
03. 03. 2024 15.29
-16
Ice_Cat
03. 03. 2024 11.33
-20
Kot ze spet.....dvojna merila za nekatere pr blokadi....nje!👏👏.
Jezdimir...hehehe
03. 03. 2024 15.48
+15
Da bi se pa k pameti spravil to pa ne, za prostaško pisanje boš pač moral sam prevzemat posledice, kaj ti še ni jasno? Poden človeške družbe ste podrepniki in vaša komunikacija, jasno kot beli dan!
Ice_Cat
03. 03. 2024 16.29
-20
Pagliaccio 46
03. 03. 2024 10.46
-19
Beli menda nisi med tistimi,ki ne priznavajo CAS-a?
Ice_Cat
03. 03. 2024 11.32
-17
Jezdimir...hehehe
03. 03. 2024 15.49
+16
Sram vaju bodi, da se javno kitita z mavrico.
belidirkac
02. 03. 2024 21.36
+5
Zanimiv izbor fotografij avtorja članka. Prva je iz Argentine 2019, Marc se je odpeljal, Vale je v zadnjem krogu prehitel Dovija v boju za drugo mesto. Druga prav tako Argentina 2018, Marc zruši Rossija,dobi 30 sek. pribitka in ostane brez točk. Tudi v ''zloglasni'' sezoni 2015 so se trenja med Rossijem in Marquezom začela že v Argentini,ko naj bi Rossi premočno zaviral,Marc se je zaletel vanj,padel in dirka je šla po zlu. Malo sem zašel,ni bistveno. Rekordi in dosežki so zato da se rušijo. To je želja in težnja vseh športnikov. Leta pa hitro minejo,kar je tudi poudaril Pol. Ko je leta 2013 v MotoGP prišel Marquez,je bil Rossi star krepko prek 30 let in je njegova najboljša leta so bila že za njim. Scott Redding je takrat povedal,da je Rossi preveč uspešen in prepoznaven da bi tvegal po nepotrebnem. Mick Doohan pa pravi da je zelo malo športnikov v kateremkoli športu,ki bi bili na vrhu več kot deset let. No,bomo videli. Tudi Ducati ni nobena garancija. Glede na to da se še uči tehnike vožnje,ostali pa pilijo finese. Tudi enoletna pogodba je verjetno razlog da Gresini ni dobil glavnega sponzorja,nihče ne ve,kje bo Marc 2025,podpisi novih pogodb se bodo začeli hitro,ampak to je že druga zgodba. Torej,namesto da jamramo in blatimo Rossija ali Marqueza, bosta ne glede na uspehe ali poraze v očeh pravih ljubiteljev dirkanja dva izmed najbolj uspešnih.
Novi T3chno
02. 03. 2024 21.56
-13
Odlično napisano! Bo pa zagotovo napeta sezona. Del oči je uprtih v Marca kaj bo naredil z Ducatijem, del jih je pa zagotovo v Martina in Peca. Ali bosta ta medsebojni boj za vrh nadaljevala ali pa se bo iz presenečenja pojavil nekdo tretji. Zanima nas tudi Marini kaj bo naredil s Hondo. Upam, da se vsi hitro privadijo vsak svojega motorja pa, da se bodo borili z veliko prehitevanj pa tudi, če bodo drzna z dotiki. To začini gledanost. LP
Night fly
03. 03. 2024 15.07
+17
Night fly
02. 03. 2024 15.27
+23
Zanimivo , kar nekaj pozitivnih besed sta o Mariniju povedala Rins in Zarco ,predvsem o odlicnem tehnicnem prispevku k izboljsavi HRC -Honde .
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 21.25
+21
Definitivno Marini prispeva k napredku Honde, slabši od Kilavega Markeca ne more bit, če smo realni...hehehe
Miha1999
02. 03. 2024 09.54
-23
Jezdimir , vidim da nisi sposoben stopiti koraka nazaj, oz .ne znaš napisati komentarja brez provociranje, škoda. V prejšnjem komentarju sem potrdil suverenost in talent VR varovancev, ti pa kar bluziš o MM, pa o motorju....na Ducatiju se vozi par dni vse skup...ampak kaj to tebi razlagat.
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 14.32
+21
Mihec ne se razburjat, mar je res resnica tako boleča? Bodi končno realen, Markec je druga liga, od njega nihče več nič ne pričakuje, morda samo to, da bi končno prenehal vse druge ogrožat in dirkal pošteno in ja tukaj pričakujem od vodilnih Ducatija da ga oklofutajo za nečednosti...a je to zate zopet preveč?...upam da ne...hehehe
Night fly
02. 03. 2024 15.25
+19
Miha , ne bom advokat Jezdimiru , ker ima vsak od nas svoj pogled na dogajanje v moto GP , oz. motociklizmu na sploh. In prav je tako . Vseeno pa se z Jezdimirom ,in ostalimi strinjam v Rdeči niti , vsaj kar se tice Marqueza . To kar je storil je neoprostljivo , nikoli ne bo uspel tega izniciti . Lahko samo ublazi posledice . In to pocenja . Vsi vemo ,brez Pol Espargaroja ,da vsaj v naslovih zeli preseci Dohtarja . Vse je mozno . Tistega kar si zeli pa ne bo uspel privoziti . Madez ostane in se ga ne da izbrisati . Prav je ,da na pisedestalu Olimpa stojijo samo najboljsi ................v vseh pogledih . Vsaj meni ,bo mali pogumni ,Velik Clovek Pedrosa vedno stal na visji stopnicki kot Marquez . Gre za sport , ne samo za stevilke . Na Olimpu so Veliki , ne najboljsi v stevilkah .
Ice_Cat
03. 03. 2024 12.21
-13
Seveda neus advokat jeznem....ce pa si aranžer...ob prostem casu pa kretničar!
Uporabnik1528529
04. 03. 2024 21.56
-4
AchiIIeus
05. 03. 2024 08.09
+3
Miha1999
02. 03. 2024 08.34
-17
Počakajmo na petek, soboto nedeljo, bomo videli kako in kaj. Kakorkoli že Rossi gor, Rossi dol, on več ne dirka, svojim varovancem je pokazal marsikaj, zato so tudi tako dobri, v to ne dvomim. Ne dvomim pa tudi v to, če tudi se bo MM po vaše " igral v peskovnik" in ne bo več med elito, mu lahko samo čestitam za pogum, drznost, talent in še in še, kar je pokazal v teh letih, nihče tu gor se ne bi pobral po takšni poškodbi, kalvariji,4 operacijami, ....tako da če druga ne . Mislim da je tole pošten komentar, brez minusov.
Pagliaccio 46
02. 03. 2024 09.38
-16
Miha, tu pošten komentar in minusi nimajo veliko skupnega. Zaradi poštenih komentarjev je Night fly na-gnal Calluxa
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 14.20
+18
Bravo Mihec končno te je pamet oplazila, med zem ko Lažnivi Klovn tone dalje, če smo realni...hehehe
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 08.11
+19
Dejstvo je da je Markec zelo slab, da kljub temu da je na Ducatiju ne sledi ostalih enakih motorjev, imam občutek da ga bodo z lahkoto v večini prali akademiki na raznobarvnih motorjih, celo mladič Acosta na drugoligaškem motorju mu bo kmalu kazal hrbet, če smo realni...hehehe
Astor15
02. 03. 2024 09.41
-17
Tvoji akademiki bodo morali prevoziti še ogromno km, da bodo prišli vsaj na približno raven Markeza. To se je najbolje videlo v lanskoletni dirki v dežju, ko odloča o hitrosti voznik in ne motor. Tam so mu tvoji akademiki vsi gledali v hrbet in to z velikim zaostankom. Toliko o tvojih dejstvih, kdo je slab.
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 14.18
+19
Dej zbudi se, Markec je največji abrveznik ever, brez daleč najboljše Honde in Dorne ne bi imel nobenega naslova, na Ducatiju se bo pokakal, ker ima enak motor še 7 boljših od njega, to vsi vemo, brez debate!...hehehe
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 14.23
+19
Markeca so gledali v hrbet samo ko se je zapodil v pesek in ja to niso moji akademiki ampak samo dirkači na precej višji ravni kot je Markec, brez debate!...hehehe
Astor15
02. 03. 2024 14.50
-17
To veš samo ti, ki verjetno še nikoli nisi sedel na motorju. Ko je bila Yamaha najboljši motor, je Lorenzo osvojil 3 naslove, Quartararo 1naslov, koliko pa jih je vaš rumeni bog v tem času, čeprav je vozil enak motor???? Da ne omenjam, katera mesta je osvajal, ko sta bila sovoznika s Quartarorejem!!!
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 21.23
+17
Ta bog ki zaradi njega tebe peče je bil pri 40 letih bolj konkurenčen kot Markec pri 27 letih, to pa boli in tega podrepniki nikoli ne boste preboleli, brez debate...hehehe
Pagliaccio 46
01. 03. 2024 21.31
-19
Ali je Valentino Rossi levičar ? Tako Marqueza kot Vazquezovo je zbrcal na svoji levi strani .
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 08.07
+20
Dejstvo je da od podrepnikov nihče ne pričakuje konstruktiven komentar, podrepniška puhlost je očitna....hehehe
Pagliaccio 46
01. 03. 2024 21.27
-19
Miha, Vam so stvari razumljive, kar se od razumnih ljudi tudi pričakuje. Ljudje , ki si izmišljujejo, da imajo v lasti motor si bodo izmišljali tudi druge stvari . Ko namišljeni lastniki česarkoli padejo v nemilost realnosti....ali pa taisti, ki ne priznavajo še mednarodnih neodvisnih razsodišč za športne spore lahko zjutraj le vstaneje in buljije v jezero, dokler ne prižgejo lučk
Luigi Taveri II.
01. 03. 2024 21.18
-20
Marquez na ne bo nikoli na ravni Valentina Rossija. MM93 ne bo niti t od "tveta" , kar se tiče tega in mnenja širnega sveta z italijansko govorečimi regijami. Tu boste Night fly morali svoje upe položiti v Romana Fenatija, če še ni docela začel razmišljati s svojo glavo in je kot tak izgubljen za nepridiprava takega kalibra kot polbrat Hondinega dirkača
Night fly
01. 03. 2024 15.38
+19
Ko si v necem dober, bos to vsem povedal. Ko si v necem odlicen , ti bodo to povedali.///////////////Avtor --Walter Payton (Ameriški profesionalni nogometni tekač)............. mislim ,da so te besede primerne za dirkaca iz Tavullia-e ,ki je svojo kariero koncal .
Luigi Taveri II.
01. 03. 2024 21.14
-19
In smo pri gospodu Razaliju, ki za to ni potreboval niti ene dirke tavullskega čudeža ...in to s tovarniško Yamaho...Mu je pa povedal prvi dan v garaži...
Luigi Taveri II.
01. 03. 2024 21.19
-19
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 08.10
+20
Podrepniki zelo trpijo, nikoli ne bodo preboleli pogroma Kilavega Markeca, če smo realni...hehehe
Miha1999
01. 03. 2024 13.37
-18
Pošteno osvojena prvenstva, pa daj no Jezdimir; a se ti ne zdi , da si malo zašel. A 46# je pa vse naslove dosegel brez enega kontakta, brez prerivanja, vožnje na nož....Kaj ima Dorna tu, a je dala MM 3 kroge prednosti na dirko ali kaj , medtem ko je VR moral začeti dirkati še le ko so se 3 krogi že odvili. Saj je lepo da tako verujete v čistost vašega idola, samo realnost je rahlo drugačna
Night fly
01. 03. 2024 15.46
+18
Miha ,,,,,,,, zmotno mislite ,da imamo Rossija za vzor nebeske cistosti . Dajte no , lepo vas prosim , vsak ,ki vozi motor ve zakaj se gre . Mi navadni smrtniki se hitrosti 100 km ne obvladamo ,kaj sele 200 ali celo 300 . Miha ,ne gre za to ,da nekoga povelicujemo ,drugea pa mazemo . To ni sprehod po modnih pistah (brveh) , to so dirke bolidov na dveh kolesih . Prrav sigurno si je tudi VR od zacetka kariere privoscil marsikatero tesno prehitevanje , prav sigurno je bil tudi kriv za kaksen padec dirkaca . To se zgodi vsakemu . Vi dobro veste kaj mi pisemo o MM ,in zakaj pisemo tako . Ni potrebe ponavljati ., ker je MM sam sebe pahnil v nemilost sveta navijacev . Ostalo mu je samo to ,da s spektakularnimi voznjami (in padci) pridobi na svojo stran nekaj javnosti . Toda premalo . Storil je nekaj ,kar noben sportnik ne bi smel storiti .
Night fly
01. 03. 2024 15.53
+16
Miha ,,,,se to ............... osvojena prvenstva ............sam nikoli nisem bil pristas petja slavospevov osvojenim prvenstvom .... Zame so pomembne in merodajne vse dirke , ki jih en dirkac odpelje in osvoji . VSAKA dirka je knjiga zase , dogodek zase . Veste kaj pomeni v eni dirkaski karieri odpeljati cez 400 dirk ,in to na vseh koncih sveta oz . kontinentih .??? Veste kaj pomeni osvojiti recimo 11 ali 14 dirk -zmag v enem prvenstvu , in kaj pomeni osvojiti naslov z ENO zmago ,kot ga je osvojil Npr. Mir ? Sicer pa ,,,,,preberite si zgoraj besede Paytona ...............samo celoten Svet motoristike ,navijacev lahko oceni in izbere dirkaca---ali sportnika ,ki si zasluzi najvisji naziv ......ne toliko v dosezenih zmagah ,ampak kaj ta sportnik predstavlja .
Jezdimir....hehehe
02. 03. 2024 08.05
+16
Lahko se vsi skupaj samo strinjamo da gre v primeru Markeca za največjo nesnago v zgodovini moto dirkanja, k njegovi neslavnosti pa je še največ pripomogla Dorna z atom Ezpeleto na čelu, ki mu je tolerirala vse njegove nešportne hudobije za ceno rezultatov, ki pa so posledično razvrednoteni in jih nihče danes ne jemlje resno, brez debate!...hehehe
Miha1999
01. 03. 2024 11.15
-19
Pa poskusimo še enkrat. 1. Ko mački stopiš na rep, zacvili- to ste tu gor že dokazali. 2. Ne glede na vse ČE - je, je kristalno jasno da če- ji VR ne bodo več pomagali, a zakaj ?!: ja zato ker ni več del dirkaške karavane, bi vam to tudi narisal, pa ne gre. 3. MM še vedno lahko osvoji zmage, naslove, a zakaj ?!: ja zato ker je še vedno del dirkaške karavane. 4. Zakaj bi nekdo menjal motor, ki ti prinaša naslove, zamenjaš ga takrat ko to več ni opcija uspeha. Veliko športnikov vseh športov menjajo opremi, ko ni več uspeha z staro. 5. Night fly, Jezdimir, Achileus umirite se malo, razburjenje lahko vodi do visoke tlaka, visoki tlak pa lahko povzroči marsikaj. Predlagam vam dihalne vaje😉
Jezdimir...hehehe
01. 03. 2024 11.31
+18
Kaj ti še ni jasno, samo vprašanje časa je kdaj bo Marc Marquez začel z masakrom Ducatija in kolikokrat na vikend ga bo zabil v pesek in potem potem ga boste podrepniki, kot po navadi, ublali na Rossija, brez debate!
Jezdimir....hehehe
01. 03. 2024 13.03
+18
Mihec, predvsem štejejo pošteno osvojena prvenstva, Kilavi93 jih je osvajal goljufivo s pomočjo Dorne, tako da so to lovorike praktično brez vsake vrednosti v krogih poznavalcev razmer, če smo realni...hehehe