Novice

V njem se lahko stuširaš in s pomočjo sonca napolniš baterije

Ena glavnih novosti na letošnjem salonu Caravan v Düsseldorfu je Fordov kamper Transit Custom Nugget. Čeprav je bil predhodnik predstavljen na začetku leta 2019, je po vsega štirih letih že pripravljen novi Nugget, ki sloni na naslednji generaciji Transita Custom. Pri predelavi so Fordu pomagali eni največjih strokovnjakov, podjetje Westfalia. Poleg kuhinje, dvižne postelje in tuša ima Nugget kot prvi lahko vgrajene še solarne celice na dvižni strehi.

Poleg solarnih celic, ki v primeru sončnega vremena dovajajo energijo električnim napravam v kamperju, je dvižna streha opremljena še s posebno, samozložljivo tkanino. Slednja naj bi precej olajšala pospravljanje strehe. Pri Fordu kot glavne prednosti navajajo še zavese na oknih in dovolj shranjevalnih prostorov za stole in mizo, ki se jih uporablja zunaj.

Serijsko je vgrajen tuš s toplo vodo

V notranjosti je dovolj prostora za dve dvojni postelji, ne manjkata niti vrtljiv voznikov in sovoznikov sedež. Potniki zadaj bodo sedeli na običajni klopi, ki je lahko ogrevana in ima dovolj priključkov USB-C ter dodatne zvočnike. Serijsko pri Fordu Nuggeta opremijo tudi s tušem, za doplačilo pa je na voljo dodaten šotor, ki se namesti nad prtljažna vrata.

Večopravilna enota Sync4 s 13-palčnim zaslonom se zna brezžično povezati s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Zelo pomemben je tudi manjši, 7-palčni zaslon na dotik, ki je vgrajen v bivalnem delu in služi za nadzor ogrevanja, vode, baterije in osvetlitve. Uporabniki lahko funkcionalnosti nadzirajo in prilagajajo tudi preko aplikacije na pametnem mobilniku.

Na voljo s štirikolesnim pogonom

Zaradi prehoda na nov model, ki sloni na sodobnejši platformi, je Nugget postal še bolj podoben osebnim vozilom. Za udobno vožnjo bo poskrbelo zadnje neodvisno vzmetenje, bolj zahtevnim voznikom pa bo na voljo tudi štirikolesni pogon. Od Kuge si je Nugget sposodil pogonski sklop. Na voljo bo namreč s priključno-hibridnim pogonom, ki z 2,5-litrskim bencinskim motorjem in elektromotorjem ponuja 173 kilovatov sistemske moči. Baterija ima 11,8 kilovatne ure, kar je dovolj za 32 kilometrov vožnje v električnem načinu. Za nekoliko bolj tradicionalne kupce bo na voljo dizelski motor s 136 kilovati in 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom.

Naročila bodo za dizelsko gnanega Nuggeta pri Fordu pričeli pobirati že ta mesec, a bodo prvi kupci svoj kamper dobili šele spomladi prihodnje leto. Čez kakšno leto dni bo na cesto zapeljal še priključni hibrid in druge motorne opcije. V Sloveniji cene še nimamo, v Nemčiji pa se te pričnejo pri 76.500 evrih.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Ford.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Volvo EM90 bo kot skandinavska dnevna soba na kolesih
Prenova dveh Mercedesov prinaša daljši doseg in vlečno kljuko