Slovenija
Oglas

Kupujete več od slovenskega povprečja?

Ljubljana, 03. 03. 2022 00.15 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Nakup novega pralnega stroja, prenosnega računalnika ali pa kavnega avtomata zagotovo zahteva nekaj več informacij o izdelku kot pa tedenski nakup v samopostrežbi. Dandanes že z nekaj kliki dostopamo do podrobnih predstavitev izdelkov ter primerjamo številne ponudnike. To pa je razlog za še eno, na videz ne tako očitno prednost spletnega nakupovanja.

Shoppster

Poleg tega, da je spletno nakupovanje hitro, preprosto in dostopno, je verjetnost impulzivnih nakupov na spletu praviloma veliko manjša kot v fizičnih trgovinah. Razlog za to je dejstvo, da nam splet ponuja neomejene možnosti za podrobno informiranje o ponudbi in nazorne primerjave izdelkov, kar posledično pripomore k večji racionalnosti.

Spletno nakupovanje je bilo priljubljeno že pred pandemijo, med njo pa je doživelo pravi razcvet. O rastočem trendu spletnega nakupovanja priča tudi raziskava Shopper’s Mind 2021, ki ugotavlja, da 73 odstotkov Slovencev opravi štiri spletne nakupe letno, slaba polovica pa je takih, ki nakupujejo redno, pri tem pa najpogosteje uporabljajo pametni telefon in plačujejo s karticami (1).

Zaradi razširjene uporabe pametnih mobilnih telefonov so eden ključnih kanalov za iskanje informacij in nakupovanje postala družbena omrežja, ki omogočajo predstavitve izdelkov na vizualno privlačen in zanimiv način. Dejstvu, da je prihodnost trgovine in iskanja informacij na spletu ter družbenih omrežjih, se pospešeno prilagajajo tudi spletni trgovci v Sloveniji. Vse v želji izpolnjevanja želja in pričakovanj kupcev ter bolj učinkovite komunikacije. 

Slovenski primer uspešnega prilagajanja novim razmeram in trendom na področju spletnega nakupovanja je priljubljen spletni trgovec Shoppster. Gonilec razvoja spletnega nakupovanja v Sloveniji, prepoznaven po znanih posameznikih, ki preizkušajo in predstavljajo različne izdelke, se odslej v celoti osredotoča na predstavljanje izdelkov in interakcijo s kupci na družbenih omrežjih.

Do informacij najhitreje kar na družbenih omrežjih

Informacije o ponudbi Shoppsterjeve spletne trgovine, v kateri se najde vse od elektronike, bele tehnike, gospodinjskih aparatov in izdelkov za dom do oblačil, športnih pripomočkov, izdelkov za nego in še marsikaj, kjerkoli in kadarkoli najdete na njihovem Facebooku, Instagramu in Youtube kanalu. V obliki uporabnih nasvetov in koristnih idej jih še naprej delijo znani Slovenci, med njimi tudi Ula Furlan, Tinkara Fortuna in Jure Košir.

Pri Shoppsterju poleg nenehnega truda za zagotavljanje enostavne in prijetne uporabniške izkušnje po meri kupca zavzeto skrbijo tudi za prilagajanje in širjenje ponudbe – samo v zadnjem letu so ponudili več kot 2.200 različnih blagovnih znamk in skupno okrog 180 tisoč izdelkov.

 

Naročnik oglasa je Shoppster.

 

(1) https://smind.si/nova-raziskava-shoppers-mind-2021-spletni-kupci-v-sloveniji-nakupujejo-vse-pogosteje/

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni