V Uredbi o lokacijskem načrtu za avtocestni priključek Celje zahod, povezovalno cesto in Oskrbni center Lopata (AC postajališče Lopata pri Celju v smeri AC Ljubljana-Maribor) – UL SRS 114/2000 z dne 11.12.2000, je v 17. členu obravnavan plinovod. Zanj je bila predvidena zaščita oziroma prestavitev plinovoda izven območja Oskrbnega centra Lopata na zahod in na globino, ki je za 1,90 m globlja od obstoječega plinovoda. Na področju ceste je plinovod v raščenem terenu celo zaščiten z armirano betonskimi ploščami(!).
Oskrbni center Lopata, znan kot AC postajališče Lopata pri Celju v smeri AC Ljubljana- Maribor, je bil torej z vsemi soglasji grajen izven območja prenosnih plinovodov, saj so bili ti prestavljeni pred gradnjo in tako ustrezno zaščiteni. Zakaj nič od tega ni bilo potrebno za MLC Pišek? Če se gradi brez soglasij, ker »investitor in projektant nista vedela«, da na območju gradnje tečejo visokotlačni mednarodni plinovodi, pa četudi se ti vidijo iz aviona, torej ni potrebna nobena zaščita in se lahko soglasja izda tudi dve leti po zaključeni gradnji!?
A to še ni vse. Območje MLC Pišek posega tudi v območje kontroliranega dela zračnega prostora, namenjena varovanju letališkega prometa Letališča Celje. Kljub temu, da je ministrstvo za infrastrukturo, Direktorat za letalski in pomorski promet z dne 7.12. 2018 na ta poseg opozorilo v strokovnem mnenju, še vedno ni bila izvedena celovita presoja vplivov na okolje.
Tako se brez ovir izdajajo nova soglasja za širitev MLC Pišek z novimi parkirišči za 70 tovornjakov, pa čeprav sta država in DARS načrtovala takšna parkirišča za tovorni promet že na območju Oskrbnega centra Lopata, kjer je bilo tudi zato pravočasno poskrbljeno za premestitev plinovodov in njihovo ustrezno zaščito.