Ioniq 5 ohranja svoj prepoznaven retro videz, a so pri Hyundaiju njegov zunanji videz posodobili z novim sprednjim odbijačem z večjo odprtino za zajem zraka. Spremenili so tudi zadnji odbijač, nova platišča bolje režejo zrak, zadnji usmerjevalnik zraka je bil podaljšan za pet centimetrov, zaradi drugačnih odbijačev pa je kot celota zrasel za dva centimetra (4.655 milimetrov).
N Line za ljubitelje športnega dizajna
Še največja novost je prihod paketa N Line. Od običajne izvedenke se loči po sprednjem odbijaču, na katerem so nameščena kontrastno obarvana krilca v stilu Ioniqa 5 N, dodatno ima vgrajene kontrastne zaščite blatnikov, namenili pa so mu tudi drugačne pragove in unikatna 20-palčna platišča. V notranjosti paket N Line prinaša nekoliko spremenjen volanski obroč, športna sedeža, aluminijaste stopalke, črno obarvan strop, rdeče šive ter nekaj oznak N Line. Hyundai omenja tudi nekoliko prilagojeno dinamično vozniško izkušnjo, a podrobnosti glede izboljšav na podvozju niso razkrili.
Prav vse različice Ioniqa 5 v notranjosti dobivajo novo fizično stikalo za lažji nadzor določenih funkcij, ki so bile prej skrite v menijih. Prestavili so položaj brezžičnega polnilca ter poenostavili uporabo kombinirane večopravilne enote za nadzor klimatske naprave in multimedijskih vsebin.
Zmogljivejša baterija za več električnih kilometrov
Od modela Ioniq 5 N si je prenovljeni Ioniq 5 sposodil baterijo z zmogljivostjo 84 kilovanih ur. Baterija s skoraj 8 kilovatnimi urami večjo zmogljivostjo prinaša daljši doseg, a uradnih številk Hyundai še ni razkril. V drugih pogledih ostaja prenovljeni model enak predhodniku – različica z enim elektromotorjem ima 125 kilovatov, z dvema elektromotorjema in štirikolesnim pogonom pa 239 kilovatov.
Avtomobilizem.com (Vir in foto: Hyundai.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen