Življenjski slog
30.11.2021 13:56
Posodobljeno 2 leta nazaj.

Deli z drugimi:

Share

Z donacijo v višini 10.000 bo slovensko onkološko društvo za moške OnkoMan nadaljevalo aktivnosti za osveščanje raka pri moških

Oktober je namenjen ozaveščanju o raku dojk, november oz. movember pa ozaveščanju o raku prostate in mod. Moški za rakom zbolijo in umirajo pogosteje kot ženske, saj se pogosto zelo pozno odločijo za obisk zdravnika, zato je pomen njihovega osveščanja še toliko večji. Telekom Slovenije in Xiaomi sta tako v novembru pripravila posebno prodajno akcijo dveh mobitelov, ob zaključku akcije pa sta donacijo v višini 10.000 evrov namenila slovenskemu onkološkemu društvu za moške OnkoMan, kjer skrbijo za ozaveščanja moških o pomenu preventive, samopregledovanja in pravočasnega obiska zdravnika za zgodnje odkrivanje bolezni. Mateju Pečovniku, predsedniku društva, sta donacijo predala Aleš Drenški, direktor Prodaje množični trg v Telekomu Slovenije, in Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Slovenijo in Hrvaško.

»Vesel in ponosen sem, da smo v novembru prejeli tako veliko podporo Telekoma Slovenije in Xiaomi, hvala tudi vsem kupcem mobitelov, ki ste podprli akcijo. V društvu bomo sedaj lažje nadaljevali z aktivnostmi, s katerimi moške skozi vse leto spodbujamo oz. jih ozaveščamo, da je pomembno, da zase poskrbimo pravočasno,« je ob prejemu donacije dejal Matej Pečovnik, predsednik društva OnkoMan.

Aleš Drenški, direktor Prodaje množični trg v Telekomu Slovenije, pa poudarja, da je »zdravje največja vrednota družbe in vsakega posameznika, a predvsem moški še vedno premalo pozornosti namenjamo preventivi in samopregledovanju. Zato je prav, da se osveščanju namenja ustrezna pozornost. In tudi zato v Telekomu Slovenije podpiramo različna društva in organizacije, ki s svojim delovanjem in aktivnostmi pomembno prispevajo, da se ozaveščenost družbe povečuje.«

Da tovrstne akcije pripomorejo k preventivnemu ravnanju in posledično izboljšajo kakovost življenja, verjamejo tudi v Xiaomiju in, kot pravi Goran Mudrovčić, generalni direktor Xiaomija za Slovenijo in Hrvaško: »S svojimi produkti stremimo k izboljšanju kakovosti vsakodnevnega življenja uporabnikov. Ker je zdravje ključna vrednota, ki jo moramo zasledovati vsi, smo se z veseljem pridružili akciji.«

Skrb za zdravo življenje, ozaveščanje, samopregledovanje in pravočasen obisk zdravnika pa so pomembni dejavniki, ki lahko vplivajo na to, da se bo krivulja obolevnosti pri moških pričela zniževati.


Prijavi napako v članku
Vas zanima več iz te teme?
Telekom Slovenije zdravje

Članek je pripravljen v sodelovanju s partnerjem TELEKOM SLOVENIJE d.d.
Za več informacij so vam na voljo pri TELEKOM SLOVENIJE d.d.
Ob kontaktu povejte, da ste objavo zasledili v Računalniških novicah.

Telekom Slovenije tudi v najnovejši kampanji za poslovne uporabnike nadaljuje uspešno sodelovanje s slovenskimi glasbeniki

Želite biti obveščeni o novostih, ki jih pripravljamo s partnerjem TELEKOM SLOVENIJE d.d.? Vpišite svoj e-mail in se prijavite na BREZPLAČNE e-novice, od katerih se lahko kadarkoli odjavite.




Kaj berejo drugi?

Partnerji Računalniških novic Prikaži vse

Zlati partner

COPIA BIRO d.o.o.

Koprska ulica 106b, 1000 Ljubljana, Tel: 01 242 58 00
Podjetje Copia biro d.o.o. je bilo ustanovljeno leta 2012. Od leta 1980 do leta 2012 je delovalo kot sektor v okviru podjetja Copia d.o.o. Leta 2013 so se preselili v poslovne prostore ... Več

DATA COM. d.o.o.

Tržaška cesta 2, 1000 Ljubljana, Tel: 041 757 560
Komunikacija je moč. Je temeljni steber vseh področij življenja. V poslovni niši je vizualna komunikacija ključ za uspeh tržnih in oglaševalnih strategij. Človekova zmožnost ... Več
Zlati partner

KONICA MINOLTA SLOVENIJA

Dunajska cesta 167, 1000 Ljubljana, Tel: 01 568 05 00
Konica Minolta je inovativno podjetje z “all-in-one” strategijo, ki stremi k ustvarjanju prepričljivih rešitev in storitev na področju upravljanja dokumentov ter povezanih naprednih ... Več

Mauco d.o.o.

Zalog 2, 6230 Postojna, Tel: 068 642 605
V poslovnem svetu diverzifikacija pomeni razvejanje poslovanja na druge kategorije izdelkov, panoge ali trge. Diverzifikacija je pogosto zaščitna mreža pred izpadom dela v posamezni ... Več