Za nosilni vizualni element kampanje so izbrali Srečko, prikupno istrsko kozo. Foto: Turistično združenje Portorož
Za nosilni vizualni element kampanje so izbrali Srečko, prikupno istrsko kozo. Foto: Turistično združenje Portorož

Turistično združenje Portorož je v sodelovanju z digitalno agencijo April 8 lansiralo prve NFT-žetone destinacije Portorož & Piran, ki predstavljajo digitalni del komunikacije letošnje promocijske kampanje.

Kratica NFT pomeni nezamenljiv žeton (non-fungible token) in označuje edinstven digitalni dokaz. Gre za digitalne zbirateljske predmete, s katerimi se lahko trguje na tehnologiji veriženja blokov in jih pogosto označujejo kot ključ do metasveta. V praksi lahko NFT v turizmu izraža lojalnost, je digitalni dokaz obiska neke destinacije ali zgolj kot umetniško delo.

Aleksander Valentin je na današnji novinarski konferenci spregovoril o novosti: "Poleg tradicionalnega, pa vendar tudi malce hudomušnega dela promocijske kampanje je letošnji element inovativnosti prikazan s potencialom, ki ga nosijo nove tehnologije. Odpirajo se vrata v metasvet, ki bo predstavljal nov trg za prihajajoče generacije."

Kot je razložila Anuša Kovačič, svetovalka na omenjeni agenciji, novi destinacijski NFT-ji delujejo po principu lojalnosti – uporabnik lahko dobi tri NFT-žetone iz treh različnih kolekcij, če izvede tri dejavnosti. Prva je sodelovanje v nagradni igri, druga prijava na destinacijske e-novice, tretja pa deljenje nalepke Srečke na Instagramu z oznako destinacijskega profila @portorozpiran. Vsak, ki bo opravil vse tri dejavnosti in zbral tri NFT-žetone, bo prejel poseben Golden GOAT NFT, ki bo vključeval nagrado.

Promocijska kampanja na sedmih trgih

Foto: Turistično združenje Portorož
Foto: Turistično združenje Portorož

NFT predstavlja tudi digitalni del komunikacije letošnje promocijske kampanje z naslovom Mi smo tu, ki poteka na sedmih trgih: v Sloveniji, Italiji, Avstriji, Nemčiji, na Madžarskem, Češkem in Slovaškem.

Tako želijo v Portorožu zmanjšati potencialno odvisnost od le enega trga. Ključni kanal promocije je video, ki ga oglašujejo po spletu, v oglasih pa poudarjajo doživetja na destinaciji.

V kampanji so se osredotočili predvsem na promocijo dejavnosti na prostem. Poudarjajo pa tudi dobro počutje in skrb zase. V kampanji trenutno sodeluje devet turističnih ponudnikov z destinacije, v turističnem združenju pa pričakujejo, da se jih bo med kampanjo vključilo še več.