Novice

Hondini načrti za prihodnost

Predstavniki japonske znamke so predstavili strategijo do konca desetletja, ki vključuje vlaganja v elektrifikacijo in razvoj programskih rešitev.

V okviru investicij v višini 40 milijard ameriških dolarjev (37 milijard evrov) naj bi do leta 2030 predstavili trideset električnih modelov, med njimi pa naj bi bila tudi dva športna avtomobila. Zastavili so si še cilj, da bodo do takrat letno proizvedli več kot dva milijona električnih vozil.

Napovedani električni modeli naj bi bili porazdeljeni po različnih regijah. Do leta 2024 naj bi v Severni Ameriki predstavili dva električna križanca, ki nastajata v sodelovanju z ameriškim proizvajalcem General Motors, še isto leto pa naj bi japonskim kupcem ponudili cenovno dostopen manjši električen kombi. Sledilo bo še nekaj manjših modelov, namenjenih potnikom, ter paleta električnih križancev. Po trenutnih načrtih naj bi bilo kitajskemu trgu, kjer narašča povpraševanje po električnih avtomobilih, v prihodnjem desetletju namenjeno deset novih modelov.

V drugi polovici desetletja naj bi predstavili novo električno platformo Honda e:, ki bo po letu 2026 na novi arhitekturi združevala najsodobnejšo strojno zasnovo in programske rešitve, po letu 2027 pa naj bi predstavili serijo cenovno dostopnih električnih vozil, ki naj bi nastala v okviru partnerstva z ameriškim podjetjem General Motors. Pri Hondi razkrivajo, da naj bila nova generacija električnih modelov že primerljiva z avtomobili, ki jih poganja bencinski motor, tako po ceni kot tudi po dosegu.

Da bi lahko uresničili zadane načrte o proizvodnji dveh milijonov električnih vozil letno, naj bi zgradili namenski proizvodni obrat v Severni Ameriki, ki se bo pridružil dvema novima tovarnama na Kitajskem – v mestih Wuhan in Guangzhou. Poleg tega naj bi seveda poskrbeli še za povečanje proizvodnje baterij, ki naj bi potekala pod okriljem različnih partnerskih projektov. V Ameriki naj bi na začetku uporabljali baterije Ultium, ki jih proizvajajo pri podjetju General Motors, napovedujejo pa še možnost dodatnega sodelovanja z drugimi podjetji na tem področju. Na Kitajskem naj bi dodatno poglobili sodelovanje s podjetjem CATL, na Japonskem pa naj bi uporabljali baterije podjetja Envision AESC. Približno 314 milijonov evrov naj bi vložili v razvoj in proizvodnjo baterij z elektrolitom v trdnem stanju, ki naj bi jo pričeli po letu 2024, prve avtomobile s tovrstnimi baterijami pa napovedujejo za drugo polovico tega desetletja.

Do leta 2050 želijo postati ogljično nevtralno podjetje na globalni ravni, do zastavljenega cilja pa naj bi prišli na več načinov in ne le z ukinjanjem ponudbe modelov s klasičnimi vrstami pogona. Poleg elektrifikacije, ki bo prilagojena v skladu s potrebami različnih regij, naj bi zmanjševanje izpustov dosegali še s ponudbo široke palete storitev mobilnosti in razvojem pogonskih sistemov z uporabo vodika.

Poleg raziskav in razvoja na področju elektrifikacije, ki naj bi jim skupno namenili okrog 59 milijard evrov finančnih vložkov, naj bi se osredotočili še na razvoj in ponudbo programsko definiranih funkcionalnosti, v katerih vidijo možnost dodatnega zaslužka. To področje naj bi pokrivali v okviru novih sodelovanj z drugimi podjetji, za večjo učinkovitost pa naj bi pričeli tudi s spremembami organizacijske strukture podjetja.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Honda.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Citroën z novo serijo v pomlad
Svetovni avto leta 2022 je Hyundai Ioniq 5