Novice

Toyota raje kupuje emisijske kupone kot zapravlja denar za električna vozila

Akio Toyoda, dolgoletni izvršni predsednik in zdaj predsednik upravnega odbora Toyote, je večkrat javno izrazil nasprotovanje prehitremu razvoju električnih vozil. Z njim si mnenje deli izvršni predsednik Toyote za Severno Ameriko Ted Ogawa, ki je za Automotive News dejal, da raje kupijo ogljične kupone in s tem izpolnjujejo zahteve ameriške agencije za okolje, kot pa zapravljajo denar za električna vozila.

Ogawa je povzel mišljenje Toyode in poudaril, da tudi sam verjame v prihodnost z različnimi pogonskimi izbirami. Le okoli 30 odstotkov vseh novo prodanih avtov leta 2030 naj bi bilo povsem električnih, ne pa 60 odstotkov, kot predvideva ameriška agencija za okolje. Zato bodo še naprej sledili zahtevam kupcem in ponujali modele z različnimi oblikami elektrifikacije – od hibridov, priključnih hibridov do polno električnih modelov.

Hibridi so odgovor za prihodnost

c68cf8e5-f099-4558-8493-3f7fc6b4
Ted Ogawa je novi izvršni predsednik Toyote v Severni Ameriki.

“Vem, da EPA zdaj ponovno razmišlja, kakšen bi moral biti nivo regulativnih predpisov. Ponavljamo, naše izhodišče je vezano na zahteve kupcev. Na primer: predpisi za leto 2030 pravijo, da mora biti na trgu več kot polovica električnih vozil, naš trenutni načrt pa je približno 30 odstotkov. Upoštevamo predpise, a je bolj pomembno povpraševanje strank,” je poudaril Ogawa. “Zapravljena naložba je hujša kot odkup kuponov,” je bil jasen in s tem ciljal na prehiter razvoj električnih modelov.

Dotaknil se je tudi lahkih gospodarskih vozil, ki bodo morala postati bolj čista, in električnih vozil, ki v tem trenutku dosegajo vsega 1 odstotek prodaje Toyote. “Seveda, če primerjamo baterijo s Teslo, zaostajamo. To je morda res, vendar jih zdaj dohitevamo, ne samo pri produktu, ampak v ekosistemu, ki obdaja področje električnih vozil, kot je domače polnjenje ali upravljanje z energijo.”

Avtomobilizem.com (Vir: Automotive News. Foto: Toyota.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Volkswagen ima zopet prvovrstno limuzino
Jaguar se v električno prihodnost podaja drugače kot ostali