Rdeči sončnik z logotipi Adidasa in Guccija bo na voljo za 11.100 juanov, kar znaša kar 1565 evrov. Vse lepo in prav, če si ga premožni lahko privoščijo, a Kitajci so vseeno ogorčeni, da se izdelek kljub tako zasoljeni ceni ne da uporabiti tudi kot dežnik, saj je videti kot klasični dežnik.

Pri Gucciju so namreč odkrito povedali, da izdelek ne zadržuje vode, pač pa je namenjen le zaščiti pred soncem ali kot modni dodatek. "Izdelka ne priporočamo za vsakdanjo uporabo kot dežnik, ampak je to bolj dodatek, poleg tega ima veliko vrednost med zbiratelji," so sporočili.

Sončnik obe zahodni modni znamki že reklamirata na svojih spletnih straneh, na Kitajskem pa bo na voljo za nakup od 7. junija naprej.

Kljub tej razlagi se je na kitajskem družbenem omrežju Weibo razvila razgreta razprava o izdelku.

"Popolnoma neuporaben kos"

Ključnik "dežnik za 11.100 juanov, ki ni vodoodporen" ima že več kot 140 milijonov ogledov, piše BBC. "To je res modni kos, a popolnoma neuporaben," je napisal neki uporabnik, drugi pa je dodal: "Še dobro, da sem reven, da me ne bodo mogli prepričati o nakupu tega predmeta."

Najdejo pa se tudi bolj pozitivni komentarji, kot je tale: "To je izdelek za tiste, ki so pripravljeni veliko plačati za stvar s podpisom prestižnih modnih znamk. In tem ljudem ni mar za praktično uporabnost."

Kitajska je eden ključnih trgov za najdražje modne znamke. Lani je prodaja razkošnih predmetov poskočila za 36 odstotkov, svetovalno podjetje Bain & Company pa je napovedalo, da bo Kitajska v treh letih postala celo največji trg za izdelke visoke mode.