Letos ne čakajte v vrsti

Pred nami so največje pričakovane razprodaje, predpraznični popusti ter stalne ugodne ponudbe domala vseh spletnih trgovcev. Spletno nakupovanje je v zadnjem letu, ko je pandemija popolnoma spremenila tudi naše nakupovalne navade, postalo eno najbolj priljubljenih spletnih aktivnosti. Potrošniki smo v zadnjem letu postali vse bolj zahtevni kupci.

Dostava je ključni element spletnega nakupa

Raziskave kažejo, da je v spletni prodaji zelo pomemben dejavnik nakupa prav dostava. Način dostave in ustrezno obveščanje sta ključ do uspeha in vračanja kupcev v spletno trgovino. Ob povečanem spletnem nakupovanju spletni trgovci prepoznavajo Pošto Slovenije kot zanesljivega partnerja pri distribuciji blaga na domove kupcev. Poštna mreža namreč šteje kar 487 kontaktnih točk, od tega uspešno posluje tudi 150 pogodbenih pošt Pošte Slovenije, na katerih lahko stranke enako kot na ostalih poštah oddajo ali prevzamejo poštno pošiljko, plačajo položnico, dvignejo gotovino, kupijo znamko, kuverto, paketno embalažo itd.

Zbrali smo nekaj uporabnih nasvetov, kako lahko enostavno opravite spletni nakup in si zagotovite varnejši in hitrejši način dostave:

> Spletne nakupe plačajte po predračunu ali s plačilnimi karticami. Izogibajte se plačevanju po povzetju.

> Izberite brezkontakten način dostave v PS Paketomat, tako da ob spletnem nakupu za mesto dostave izberite paketomat v vaši bližini oziroma naslovite:

Janez Vzorec (041 123 123)

PS Paketomat Partizanska 54 (lokacija paketomata)

2702 Maribor

> Sledite svoji pošiljki na vsakem koraku preko Sledenje pošiljk

Če vas v času dostave ne bo na naslovu, ki ste ga izbrali za dostavo, vam svetujemo, da izkoristite prednosti storitve Moja dostava – moja izbira.

Kako si zagotoviti varno in hitro dostavo?

Pri spletnem nakupu je ključno, da kupec trgovcu zaupa mobilno številko ali elektronski naslov, saj ga le tako lahko Pošta Slovenije obvesti o nameravani dostavi in prevzemu paketa, kupec pa lahko nato izbere način dostave, ki mu najbolj ustreza, pa naj bo to domač naslov, drug naslov, paketomat, paketnik, bencinski servis, pošta ali drugo dogovorjeno mesto, lahko pa izbere celo želen datum dostave. Vse navedeno lahko kupec izvede prek aplikacije Moja dostava – moja izbira.

Letos ne čakajte v vrsti, izberite alternativno mesto dostave!

Tudi vračanje paketov je enostavno

Pri spletnih nakupih se žal kdaj zgodi, da izdelek ni takšen, kot smo pričakovali. Pošta Slovenije vam omogoča, da takšne izdelke enostavno vrnete pošiljatelju. Na paket nalepite izpolnjeno paketno spremnico za vračilo, ki ste jo prejeli od spletnega trgovca, oziroma jo izpolnite na spletu (natisnete in nalepite na paket) ali izpolnite na mestu oddaje paketa (pošta ali bencinski servis). Za hitrejšo oddajo paketa, v kolikor tega ni predložil že spletni trgovec sam, izpolnite tudi potrdilo o oddaji pošiljke, ki ga priložite ob vračilu. Paket lahko vrnete na katerikoli izmed 487 pošt in na več kot 210 bencinskih servisih Petrol po vsej Sloveniji.

Vas zanimajo novosti glede nakupovanja iz držav izven EU?

Za blago, ki v Slovenijo prihaja iz tretjih držav veljajo od 1. julija 2021 naprej nova pravila. Za uvoz blaga majhne vrednosti do 22 evrov ne velja več oprostitev plačila DDV. V praksi to pomeni, da se za vse pošiljke do vrednosti 150 evrov obračuna 22-odstotni DDV, še vedno pa so pošiljke oproščene plačila carine. Več najdete tukaj.

Spletni nakupi so sedaj še enostavnejši z izbiro dostave, ki vam najbolj odgovarja, zato letos ne čakajte v vrsti za prevzem vašega paketa. Preberite več nasvetov in izberite alternativno mesto dostave!

Naročnik oglasa: Pošta Slovenije


Najbolj brano