V KOPER SE JE VRNILA PROIZVODNJA LEGENDARNE ŽABE: Tokrat v električni podobi in je prvi tovrstni avto na svetu (VIDEO)

Koper

Se še spominjate let, ko je slovenska avtomobilska industrija bila ponos cele države? Takrat so v Kopru proizvajali svetovno znani Citroën DS. Desetletja kasneje je srbsko-belgijski strokovnjak in entuziast v Koper vrnil proizvodnjo Citroena DS – tokrat v električni 'oldtimer' različici, a zaradi naše birokracije, ki mu onemogoča poslovanje, bo kmalu odšel iz naše države.

Proizvodnja Citroën se je na nek način vrnila v Koper. Bratislav Bata Andjelković na podlagi ekskluzivne pogodbe z družino legendarnega Henrija Chaprona v svoji delavnici izdeluje, konstruira in rekonstruira Chapronove 'odltimerje'. Vsaki novi žabi je podal električno življenje in vonj luksuza.

Citroën DS ali po domače Citroën žaba – avto, ki je spremenil zgodovino evropske mobilnosti in ki so ga izdelovali tudi v Kopru, je tako danes v novi, električni, podobi. Gre za prototip Citroën DS cabrio in je prvi tovrstni avto na svetu. Več si poglejte v spodnjem video prispevku:

 

Deli novico:

Komentiraj

Za komentiranje je potrebna  Prijava  oz.  Registracija
JKDWingChun |  08 .05. 2022 ob  23: 57
Sami pametni tu vidim. Pizda delam v avtomehanicni delavnici ze 42 let. Bom pa ja vedel kak vec kot marsikdo tu!
Zdej mi gre cez par let bo propadel! Ni to biznis danes folk! Ko boste dojeli da ni elektrika prihodnost boste dojeli zakaj to ne bo dolgo delovalo. Ciao ciao piccoli bambini senza aver niente nella testa. Pa be prevec mastrurbirat ko mi dajete minuse. Haha
joe jaxson |  08 .05. 2022 ob  20: 57
svaka mu čast da se je v to spravu in je to sposoben delat (pooblastila
Fošina |  08 .05. 2022 ob  13: 41
Ma, človek ne predeluje starodobnikov, ampak sestavlja nova vozila (tudi) iz delov starih avtov. Zaradi njega ni nobene stare žabe manj na cesti, samo par novih avtov več, ki zgledajo kot stare žabe, se bo očitno vozilo naokoli.
JKDWingChun |  08 .05. 2022 ob  11: 27
-3
foresht : si dal ali nisi ni važno! Zacetek je vedno obetaven. Bomo vidli ce jih bo kasneje prodal se kej ali samo teh par. Za bit uspesen je treba prodat 3000 na leto
foresht |  08 .05. 2022 ob  10: 38
@kush jaz ti ga nisem dal, ne štekam te kaj si proti, če pa ima očitno stranke, oz. te vozila prodaja, če ne bi firmo že zaprl...
no kaj si pa
želi folk?
JKDWingChun |  08 .05. 2022 ob  10: 10
foresht: ne ti meni o restomodu. Restored and modified. Vem jaz vse o temu sem v takem giru in štekam vse. Zato ti in vam vsem ki ste mi tako veselo dali minuse da to se ne bo obneslo in bo finančno samo tonu in tonu! Jaz vem kaj si folk želi ampak ne bo šlo. Prvič oblika je ostala a z najnovejso tehnologijo. Tisti ki staromodnike res cenijo tega ne bi naredili nikoli in tak avto ne bi tudi nikoli kupili. Ker vsak tak poseg v tak avto tega letnika je nižanje tržne cene kar posledično pomeni njegov finančni zlom! Drugic ker baterije za elektricni avto niso niti malo poceni, namreč imajo 45% vrednosti celega avta samo baterije in zato ne more avto kot sam bit poceni. A drago placat tak avto se ne splača ker ni zanesljivosti!
Vsi vi minusarji zapomnite si kar sem napisal. Ciao forešti
foresht |  08 .05. 2022 ob  09: 12
@kush ne komenteraj če ne razumeš pomena restomod
JKDWingChun |  08 .05. 2022 ob  08: 05
-13
Brezveze. Stran metanje denarja je to. Koga pa še zanima tak avtojQuery112306024330130568896_1651989629301 Ce bi bil original ampak cisto original potem ja. Sorry ma nemores obudit nekaj starega z novo tehnologijo a star izgled.
Kot da bi delali elektricen yugo ali fičo! Ali elektricen trabant itd. Vsaj spremeni obliko malo. Kr neki res