Predstavitve

Več oblin in opreme

Honda ZR-V: slovenska predstavitev

Honda je odprla knjigo letošnjih avtomobilskih novosti na slovenskem trgu z uradno predstavitvijo hibridnega športnega križanca ZR-V.

Prihaja na mesto “starega” CR-V

Honda ZR-V 2024 (11)V evropski paleti znamkinih modelov novi ZR-V sodi med manjši HR-V in CR-V, ki je v šesti generaciji precej zrasel ter s tem praktično prešel v višji razred. S slednjim si sicer delita zasnovo, a ju loči precej centimetrov v skupni dolžini (13,8 cm), širini (4,4 cm) in višini (6,4 cm), kar se pod črto prevede v krajšo medosno razdaljo ter opazno manj prtljažnega prostora. Pomembno je še, da za razliko od CR-V novinec v Evropi ni na voljo z opcijskim štirikolesnim pogonom ter nima priključno-hibridne pogonske različice. Že po zapisanem je verjetno jasno, da gre za nekoliko racionalnejšega križanca, ki bo nagovarjal številne ljubitelje višjega položaja sedenja.

Nežnejši pristop, odločen karakter

Honda ZR-V 2024 (5)Novi ZR-V na pogled precej odstopa od ostalih Hondinih križancev. Je dokaj igriv in bolj zaobljen ali – če želite – malo nežnejši. Njegov videz zaznamuje predvsem sprednji del z vitkima žarometoma in masko, ki se nekoliko razlikuje glede na opremske pakete (Elegance, Sport, Advance). Prečiščene stranske linije se iztekajo v zadnji del z dinamično zasnovo odbijača, nad katerim so nameščene dvodelne zadnje luči.

 


ZR-V v številkah – dolžina: 4.568 mm, širina: 1.840 mm, višina: 1.620 mm, medosna razdalja: 2.657 mm, odmik od tal: 180 mm, prostornina prtljažnika: 390-1.322 l.


Honda ZR-V 2024 (1)Notranjost je v znamenju premišljene ergonomije, nabora materialov, ki dajejo občutek zaznavne kakovosti, in sodobnih digitalnih rešitev. Pred voznikom je zaslon za digitalni prikaz merilnikov (7 ali 10,2 palca) ki ga v paketu z največ opreme nadgradi projicirni zaslon. Sredinsko nameščeni zaslon infozabavnega sistema Honda Connect meri 9 palcev. Pri znamki so ponosni na to, da je novi ZR-V že v osnovni različici zelo dobro opremljen, tako z naborom praktičnih pomagal kot tudi s skupkom varnostnih sistemov Honda Sensing.

Samopolnilni hibrid

Honda ZR-V 2024 (10)Kompaktni križanec ima hibridni pogonski sklop e:HEV, ki smo ga spoznali že v modelu Civic. Njegovo osnovo predstavljata bencinski dvolitrski štirivaljnik (105 kW/143 KM) in elektromotor (135 kW/184 KM), ki ju dopolnjujeta menjalnik e-CVT ter baterija  kapacitete 1,06 kWh. Ker so se pri Hondi odločili za vgradnjo 57-litrskega rezervoarja za gorivo, lahko ob normni porabi 5,8 litra na prevoženih 100 kilometrov z enim postankom na črpalki prevozimo skoraj tisoč kilometrov.

Cene za novi ZR-V se pričenjajo pri 41.390 evrih za paket opreme Elegance, medtem ko je za najdražji Advance potrebno odšteti vsaj 45.690 evrov. Več podrobnosti najdete v priloženem ceniku.

Za konec pa še to: na severnoameriškem trgu model prodajajo z bencinskim dvolitrskim štirivaljnikom kot HR-V, ki naj bi bil prvenstveno namenjen najmlajšim kupcem – generaciji Z – zato bi mu seveda tudi tam bistveno bolj pristajalo izvirno poimenovanje ZR-V (Z Runabout Vehicle). Po drugi strani pa si zelo težko predstavljam, da bi si ga pri danih cenah na našem trgu lahko mladi vozniki privoščili kot prvi avtomobil, saj si ga bodo, podobno kot večino modelov tega segmenta, še družine vse težje.

Besedilo in foto: Urška Mihelič Radolović.

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "Več oblin in opreme"


xxl
4 meseci 3 dni nazaj

Previsoka poraba in cena, avto pa čuden. Toyota Corolla Cross je občutno cenejša in ekonomičnija.

 
Prihodnost je v njegovih rokah
Učinkovita električna limuzina je protiutež križancem