Novice

Volkswagen in Xpeng v en glas, prvi skupni model na ceste v 2026

Nemci so poleti lastniško vstopili v kitajski Xpeng, zdaj pa potrdili prihod prvega skupnega električna križanca, ki bo naprodaj na Kitajskem. Pri Volkswagnu pravijo, da bo sodelovanje v smislu skupnih naročil, v kombinaciji s skupnim razvojem, oblikovanjem in proizvodnjo, zmanjšalo razvojni čas za skoraj tretjino.

Volkswagen in Xpeng sta soglasno potrdila, da bo prvi rezultat usklajenega razvoja in proizvodnje nov električni križanec. V skladu s sporazumom o sodelovanju na področju platform in programske opreme bosta oba proizvajalca predvsem prihanila pri stroških razvoja ter s tem znižala končno ceno modelov.

Poleti potrdili, decembra uradno zaključili posel

image
Notranjost modela Xpeng G9.

Nemci in Kitajci so dogovor potrdili julija lansko leto. Posel, vreden 633 milijonov evrov, za 4,99-odstotno lastništvo Xpenga, so zaključili decembra in takoj poprijeli za delo. Povezovanje je ključno predvsem za Volkswagen, ki želi s tem obrniti negativni prodajni trend na njihovem najpomembnejšem trgu. Obenem je Xpeng eden manjših avtomobilskih proizvajalcev na Kitajskem, z novimi povezavami si bodo poskusili zagotoviti lepšo prihodnost na izredno konkurenčnem trgu.

“Na največjem in najhitreje rastočem trgu električnih vozil na svetu je hitrost temeljnega pomena,” je pomembnost vstopa v Xpeng komentiral Ralf Brandstätter, član uprave in vodja Volkswagna na Kitajskem.

Lansko leto jih je prehitel BYD

Kljub partnerstvu, skupnemu razvoju in deljenju tehnologij (platforma bo slonela na znanju Xpenga) bodo modeli nosili logotip Volkswagen. Kaj bo takšno sodelovanje prineslo, je težko napovedovati, saj je konkurenca pri električnih modelih na Kitajskem res neverjetna. Obenem želi Volkswagen odgovoriti velikanu BYD, ki jih je v lanskem letu prehitel kot največji proizvajalec vozil na kitajskem trgu.

Poleg sodelovanja z Xpeng bo Volkswagen na svoji platformi MEB izdelal še eno vstopni električni model. Proizvodnja in razvoj bosta potekala na Kitajskem, prav tako bodo uporabljali komponente lokalnih proizvajalcev. V drugi največji razvojni center znamke v mestu Hefei vlagajo še milijardo evrov. Z vložkom želijo pospešiti razvojne procese in prilagoditi svoje modele temu zahtvnemu avtomobilskemu trgu.

Avtomobilizem.com (Vir: Europe Autonews. Foto: Xpeng, Volkswagen.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Prvi vtis: občuten napredek Dusterja in Springa #video
Hyundai je potegnil črto: konec za športne modele N v Evropi