Novice

Mercedes-Benz Vision EQXX podrl lastni rekord učinkovitosti

Z njim so tokrat opravili pot med Mercedes-Benzovima centroma v Riadu v Savdski Arabiji in Dubaju v Združenih arabskih emiratih.

V dvanajstih urah in petinštiridesetih minutah so s konceptom visoko učinkovitega električnega avtomobila preko puščave prevozili 1010 kilometrov pri temperaturah do 34°C ter postavili nov mejnik učinkovitosti. Hkrati so dokazali, da tudi visoke temperature in velika obremenitev klimatske naprave ne predstavljajo ovir za učinkovito vožnjo.

Mercedes Vision EQXX desert trip_6Kljub intenzivnemu delovanju klimatske naprave zmanjšali porabo

Na več kot tisoč kilometrski poti preko puščave so s konceptom Vision EQXX postavili nov mejnik – v povprečju je poraba znašala 7,4 kWh na sto prevoženih kilometrov, kar je ekvivalent 0,9 l bencina na sto prevoženih kilometrov pri avtomobilu z bencinskim motorjem. To je skoraj kilovatna ura manj od porabe, ki so jo dosegli na poti med nemškim Stuttgartom in britanskim Silverstonom, kjer je prvak Formule E Nyck de Vries z vožnjo po znameniti dirkaški stezi dokončno izpraznil baterijo po prevoženih 1.202 kilometrih s povprečno porabo 8,3 kWh/100 km. Po puščavski pustolovščini je v bateriji s kapaciteto 100 kWh ostalo še dovolj energije za dodatnih 309 kilometrov, kar pomeni, da bi tokrat lahko skupno prevozili 1.319 km. Vožnja je potekala s povprečno hitrostjo 79,4 km/h oziroma 68,7 km/h. če upoštevamo še počasno vožnjo in čakanje na prehod meje, najvišja dosežena hitrost pa je bila 140 km/h.

Mercedes Vision EQXX desert trip_3Nov dokaz učinkovitosti klimatske naprave s toplotno črpalko

Kljub visokim temperaturam, ki so pomenile dodatno obremenitev klimatske naprave, so tokrat dokazali, da hlajenje, če je seveda uporabljena učinkovita tehnologija, nima prevelikega vpliva na doseg električnih vozil. Testna vožnja je obenem prikazala tudi učinkovito delovanje pametnega pomočnika za vožnjo, ki vozniku podaja informacije in predloge za čim bolj učinkovito vožnjo glede na trenutne razmere.

Pri tokratnem poskusu je bilo na avtomobilu nameščenih tudi 117 sončnih celic, ki so tekom vožnje proizvedle 1,8 kWh električne energije in s tem podaljšale doseg za približno 24 kilometrov.

Avtomobilizem.com (Vir: Mercedes-Benz, Carscoops. Foto: Mercedes-Benz.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Nio in CATL v partnerstvo za podaljšanje življenjske dobe baterij
Q6 e-tron, najbolj pričakovana Audijeva novost desetletja