Predstavitve

Prodira v nov tržni segment

Volkswagen ID.5: slovenska predstavitev

Volkswagen z električnim križancem ID.5 kupejevske zasnove odpira novo poglavje znamke, v katerem nagovarja bolj čustvene trajnostno naravnane kupce.

Prepoznaven

Ob značilnih elementih Volkswagnove električne družine za prepoznavnost ID.5 poleg kupejevske bočne linije skrbijo matrični žarometi IQ.Light v tehniki LED (paket Design, serijsko pri GTX), zadnje LED luči v trodimenzionalni tehniki (paket Design, serijsko pri GTX) ter večje odprtine za zajem zraka.


ID.5 v številkah – dolžina: 4.599 mm, širina: 1.852 mm, višina: 1.615 mm, medosna razdalja: 2.771 mm, prostornina prtljažnika: 549–1.561 litrov.


Prostorno notranjost zaznamujejo navidezno lebdeča armaturna plošča z mehkim zgornjim delom in 10‑barvna ambientna osvetlitev. Materiali oblazinjenja se razlikujejo glede na izbrano različico notranjosti, vendar so vsi neživalskega izvora.

Enaka osnova, drugačna nadgradnja

Volkswagen ID5 (1)Kljub temu, da vsi člani družine ID nastajajo na na električni modularni platformi MEB, ki s kratkimi previsi omogoča optimalen izkoristek prostora v notranjosti, je elegantni ID.5 vseeno nekoliko drugačen. Na voljo je v treh paketih opreme: Pro in Pro Performance sta opremljena z enim elektromotorjem moči 128 kW/170 KM oziroma 150 kW/204 KM ter imata zadnji pogon, medtem ko ima ID.5 GTX (220 kW/299 KM) štirikolesni pogon, ki ga omogočata dva elektromotorja; zadaj sinhronski motor največje moči 150 kW, spredaj pa asinhronski motor največje moči 80 kW.

Na eni strani je ID.5 na račun padajoče strešne linije nekoliko bolj izrazit v svoji zunanji podobi, na drugi pa očitno nagovarja zahtevnejše uporabnike ter je zato na voljo le s trenutno največjo 400-voltno baterijo neto kapacitete 77 kWh. Slednja z dobre pol tone lastne mase zajema 12 modulov litij-ionskih celic, ki so z običajno izpeljanko prizmatične ter omogočajo najhitrejše enosmerno polnjenje s 135 kW moči, v različici ID.5 GTX pa tipa pouch (večje energijske gostote in odzivnosti, optimalnejša hitrost polnjenja v omejenem območju ob nižjem stanju napolnjenosti baterije), ki dovoljuje hitro enosmerno polnjenje z do 150 kW moči. Domače polnjenje oziroma polnjenje na polnilnicah z izmeničnim tokom pri obeh izvedenkah poteka z močjo do 11 kW. Doseg izvedenk Pro in Pro Performance z enim polnjenjem v najboljšem primeru znaša 520 km, pri GTX pa 490 km (WLTP).

V korak s časom

Volkswagen ID5 (3)Nova različica programske opreme ID.Software 3.1 ob učinkovitejšem polnjenju vključuje tudi naprednejše glasovno upravljanje in vrsto nadgrajenih funkcionalnosti. Enostavno posodabljanje (OTA okvirno štirikrat letno) določenega nabora uporabnih pomagal ob vzdrževanju koraka z digitalnim razvojem po mnenju strokovnjakov prispeva tudi k ohranjanju vrednosti rabljenega vozila. Po praktični plati pa Sistem Travel Assist na primer vsebuje informacije o poti na podlagi konkretnih podatkov iz vozil Golf 8 in družine ID, kjer so uporabniki dovolili njihovo obdelavo ter posredovanje. Med novostmi sta na voljo tudi asistirana menjava voznega pasu s funkcijo Travel Assist ter sistem Park Assist Plus s pomnilniško funkcijo, ki si zapomni izvedene postopke parkiranja pri hitrosti pod 40 km/h s potjo vozila do 50 metrov.

Cene za ID.5 se pričenjajo pri 50.484 evrih za paket opreme Pro. Priloženi cenik pa vsebuje informacije o paketih opreme in razpoložljivih dodatkih.

Besedilo in foto: Urška Radolović.

Mnenja uporabnikov

6 komentarjev za "Prodira v nov tržni segment"


mavrica
1 leto 9 meseci nazaj

Počakajmo dve zimi in bomo ugotovili doseg ter uporabnost teh vozil, ki danes šminkirajo po cestah.

drugmirko
1 leto 9 meseci nazaj

sej vem, da majo vsake oči svojga malarja ampak, gledam en id4 vsako jutro…belega, s črno streho, parkiranega ob pločniku…. in, meni to zgleda ko breja ovca 🙁 ! napihnjen, ko da mu je v kabini razneslo hudo veliko petardo, dizajnerski detajli po zunanjosti (luči, maska, pregibi po karoseriji) pa brezveznih, generičnih oblik, ko da so jih risali otroci v popoldanskem varstvu…
delat “kupe” iz njega samo s tem, da streho spustiš hitreje na zadek in mu na vrata prtljažnika natakneš bedast spoiler, pa ima zame tako smisla kot bi imelo na brejo ovco “natikat štrumpantle”…. sexy, noooooooot!
hvala bogu, da imamo ljudje različne okuse!

spaceone
1 leto 10 meseci nazaj

Tako na hiter pogled, so pol avta samo gume. Mislim počas bojo gume do strehe.

limas
1 leto 10 meseci nazaj

Kot kaže izdelujejo nove avte le za elito.

xxl
1 leto 10 meseci nazaj

Saj veš, zakaj bi prodali 1000 avtov, če za 100 imamo enak dobiček?

whitee
1 leto 10 meseci nazaj

Lep, skladen. Edino materiali v notranjosti mi delujejo hudo ceneni.

 
Prostoren in udoben
Oba električna, a povsem drugačna