MotoGP

Rossi se spominja: Bagnaia je že obupaval, nato pa sem ga povabil v našo akademijo

Valencia, 07. 11. 2022 10.53 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min
Avtor
Marko Juvan
Komentarji
73

Novemu motociklističnemu prvaku je že na stezi roko stisnil dosedanji prvak Francoz Fabio Quartararo, po koncu pa je bil med številnimi, ki so ga pozdravili, tudi upokojeni Valentino Rossi, pred Bagnaio leta 2009 zadnji Italijan z naslovom v motoGP. Italijanski navijači so letos po 50 letih dočakali slavje italijanskega voznika na motorju iz te države, nazadnje je bila takšna zmagovalna kombinacija Giacomo Agostini - MV Agusta leta 1972. "Pecco je naredil nekaj posebnega. Ponosni smo lahko nanj. Še posebej mi, saj je rasel in zrasel v naši akademiji," je povedal Rossi.

Več videovsebin
  • Iz 24UR: Francesco Bagnaia postal svetovni prvak v MotoGP
    02:30
    Iz 24UR: Francesco Bagnaia postal svetovni prvak v MotoGP
  • Vrhunci zadnje dirke sezone (VN Valencie) v razredu motoGP
    06:45
    Vrhunci zadnje dirke sezone (VN Valencie) v razredu motoGP
  • Odločitve o naslovu prvaka motoGP v preteklosti na zadnji dirki sezone
    03:57
    Odločitve o naslovu prvaka motoGP v preteklosti na zadnji dirki sezone
  • Iz 24UR: Ponesrečene kvalifikacije za Bagnaio
    02:41
    Iz 24UR: Ponesrečene kvalifikacije za Bagnaio
  • Vrhunci kvalifikacij v razredu motoGP
    04:47
    Vrhunci kvalifikacij v razredu motoGP

Italijan Francesco Bagnaia je imel pred zadnjo dirko sezone 23 točk prednosti, kar je pomenilo, da mora končati na vsaj 14. mestu, ne glede na dosežek Francoza, pa bo prvak. Fabio Quaratararo bi bil prvak le, če bi zmagal, Italijan pa odstopil ali bil le 15. 

Francesco Bagnaia je v karieri dosegel enajst zmag v razredu motoGP. Sedem letos in štiri lani.

Razplet je na koncu pokazal, da je bila prednost Italijana dovolj velika, Bagnaia tudi ni pretirano tvegal, čeprav sta se s Quartararojem v uvodnih krogih, ko sta še vozila skupaj, celo dotaknila. A branilec naslova, ki je sicer vozil pred Italijanom, je bil daleč od zmage, ki jo je nujno potreboval. Novemu prvaku je že na stezi roko stisnil Quartararo, po koncu pa je bil med številnimi, ki so ga pozdravili, tudi motociklistično upokojeni zvezdnik Valentino Rossi, pred Bagnaio leta 2009 zadnji Italijan z naslovom v motoGP. Italijanski navijači so letos po 50 letih dočakali slavje italijanskega voznika na motorju iz te države, nazadnje je bila takšna zmagovalna kombinacija Giacomo Agostini - MV Agusta leta 1972. "Bil je čas, da Italijan osvoji kraljevi razred. Ni ga boljšega fanta za to, kot je naš Pecco Bagnaia," je za Corriere Dello Sport sprva dejal Valentino Rossi, zadnji Italijan z laskavo lovoriko v razredu motoGP. Pisalo se je leto 2009 ... "Malce si tudi mi lahko lastimo ta laskavi naslov, saj je Pecco rasel in  zrasel na naši akademiji," je ponosen Valentino Rossi, ki je na VR46 Academy gostil tudi mladega Francesca Bagnaio. "Spominjam se tistih časov. Pecco je bil član razreda moto3 in nič mu ni šlo od rok. Slišal sem, da obupuje, da celo razmišlja o predčasnem koncu kariere. Pocukali smo ga za rokav in mu predlagali, da se vpiše v našo akademijo. Ideja mu je bila všeč in vse ostalo je preteklost. Nekaj, česar se z veseljem spominjamo. Veseli smo, da smo del Peccove zgodbe od samega začetka," je za Corriere Dello Sport še povedal Valentino Rossi, ki je z novopečenim prvakom stkal poseben odnos. "Spominjam se ga še kot fantka, ko ga je sestra Claudia ves čas spodbujala. Ona ga je začela klicati Pecco in prijelo se je."

Francesco Bagnaia
Francesco Bagnaia FOTO: AP

"Ne samo zato, kjer je bil član naše akademije, tudi zato, ker sva nekaj časa tekmovala  v istem razredu, si bila tekmeca. Vedno je bil radoveden in uka željan fant. Rad sem mu pomagal. In sedaj? Sedaj je svetovni prvak," opominja legendarni Rossi. 

Naslednja sezona se bo, če bo začasni koledar potrjen, začela marca 2023 v portugalskem Algarveju, v njej bo predvidoma 21 dirk.

"To, kar je naredil Bagnaia, je zares nekaj posebnega. Ta zadnja dirka v Valencii je bila zanj gotovo zelo izčrpljujoča. Kaj je šele doživljal in preživljal v pripravi na to. Zdržati takšno psihično breme ni mala stvar. In sedaj lahko zasluženo uživa v tem fantastičnem uspehu. Sezona je bila zelo naporna, v drugem delu le-te pa mu je uspel neverjeten preobrat," je o svojemu varovancu z akademije še povedal Rossi, ki je bil prepričan, da bo 25-letni dirkač v Valencii ubranil točkovno prednost in prišel do laskavega naslova. "Miren sem bil. Sploh, ko sem ga videl od petka naprej na treningih. Bil je osredotočen na to, kar počne. Zdelo se je, da ga nič ne more vreči iz tira. Tako je deloval navzven, a gotovo je v njem vrelo, še posebej na dan dirke." Valentino Rossi je za konec pogovora odgovarjal tudi na to, kdo bo naslednji Italijan, član njegove akademije VR46,  z naslovom svetovnega prvaka. "Zelo neprijetno vprašanje. Marco Bezzecchi in Luca Marini imata neverjeten potencial. Mislim, da bosta že v letu 2023 konkurenčna za najvišja mesta. V čast nam je, da gostimo takšne dirkače, bodoče šampione, na naši akademiji. Gotovo bo vsem njim dodaten motiv naslov Francesca Bagnaie. Še naprej želimo pisati zgodovino."

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (73)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

madridista07
08. 11. 2022 16.44
-13
Jezdek... Nisi rekel, da bosta tako kot Mir in Rins takoj harala Marqueza? Kje sta bila danes na testiranjih?? 🤔🤔🤔
Pagliaccio 46
09. 11. 2022 13.16
-4
Glavno, da se jima ne kaj naredi....cilj je itak preseči 28 točk, ki jih je dosegel zadnji 3x prvak z Yamaho ko je presedlal na Hondo...potem pa se bo videlo a bosta odnehala in šla za Suzukijem...jaz jima želim veliko sreče ob prehodu iz 5. najboljšega proizvajalca v sezoni 2022 na 6.- zadnje mesto med konstruktorji...razlika je minimalna, kot je bila med Dixonom in Valentinom Rossijem lansko sezono
Pagliaccio 46
08. 11. 2022 10.02
-16
Pravim le, da je škoda, da Valentino Rossi ni imel ustrezne dirkaške izobrazbe, ko so jo bili deležni Pecco, Enea, Fenati in nenazadnje tudi sin njegovega očima.
Pagliaccio 46
08. 11. 2022 10.06
-15
Mogoče bi potem lahko rekli, da je Valentino novi Casey? Tega pa ne bomo vedeli... ve se le, kaj je kdo naredil pri Ducatiju od tistih ki te šole nimajo
Van Hellsing
08. 11. 2022 09.57
-16
Že od nekdaj sem ponosen na svoje prispevke tukaj. Posebej ko vidim, s kakšnim cviljenjem in bolečino bevskata pod njimi dva glavna hudodelca in pokvarjenca tega portala.
Night fly
07. 11. 2022 21.55
+20
Jutri lahko pricakujemo poplavo spremenjenih ID -jev , in nove salve nizkotne slovenscine ,,, informacij in mnenj o letosnji sezoni pa ----- 0.
Jezdimir
07. 11. 2022 21.57
+21
Sami močeradi, vsak drug dan novi nicki...nevretenčarji v pravem pomenu...hehehe
Night fly
07. 11. 2022 21.53
+19
ODGOVORI 1 0 Van Hellsing 07.11.2022, 20:26:46 0 Vidim, da bo (ne)spostovanega gospoda iz Svice ravno razneslo od zlobe in skodozeljnosti, na drugi strani pa od pretiravanja okoli VR Accademy, Bagnaie in ostali Italijanckov. /########### Desetletja se trudim talijanom v zivo , v pogovorih pojasniti ,da mi nismo Slavi , ..hlapci in podobno . Se posebno mi je vsec ,,da jim to povem v popolnoma cisti obliki njihovega pravopisa , gramatike in knjizevnosti . In razumejo , ker jim samo izobrazen clovek ,ki pozna nekaj tujih jezikov lahko pove kar jim gre ...V tem primeru jaz sam , ki nisem Italijan . Tako jim pred nos vrzem porcijo ,ki jim gre . K sreci je takih malo . ...............zato pa slovenski rod ,ki naj bi bil na visjem nivoju , in katerega pripadnik sem tudi sam ,,, kot vidim vedno bolj tone na lestvici kulture in izobrazenosti prav zaradi takih ,kot ste nekateri tukaj --- tudi vi sam , van ,ali karkoli ze ste ,,,in za katerega mislim ,da je spet prevzel novo identiteto , ker je stara ze polna cudnega vonja . Akademija VR se napise z ENIM C -jem ........VR46 Riders Academy ,,,,,,,,,,,,,,,,v italijanscini pa je Accademia .
Van Hellsing
07. 11. 2022 20.41
-19
"Če bi MM takrat pustil VR in Lorenca, da sama končata kakorkoli že, bi MM pobral vse Rossijeve navijače, VR bi imel 10 naslovov in bi se tudi že takrat upokojil…" Avtor tega zapisa je malo pomesal glavne osebe. Pravilno bi bilo: "Ce bi VR takrat pustil MM-ja na miru, se pripeljal v cilj za njim kot tretji, bi imel na zadnji dirki vse moznosti za 10. naslov."
Jezdimir
07. 11. 2022 21.39
+21
Korl zopet nea zastopiš? Kdo je to MM?...hehehe
MesOjediPinGvin
08. 11. 2022 16.14
+6
Zakaj potem Honda ni hotela pokazati telemetrije MM-jevega motocikla?? Ker je bil on kriv, drugače ne bi imeli kaj skrivati.
cbrman
19. 11. 2022 10.23
-1
MM je tisti ,ki ti in še ti bo povzročal nočne more...
Van Hellsing
07. 11. 2022 20.26
-15
Vidim, da bo (ne)spostovanega gospoda iz Svice ravno razneslo od zlobe in skodozeljnosti, na drugi strani pa od pretiravanja okoli VR Accademy, Bagnaie in ostali Italijanckov. The Fact je, da bi z Bagnajinim Ducatijem letos osvojili naslov še vsaj trije drugi dirkaci, namrec Quartararo, Rins in Aleix Espargaro. Marquez je letos prevec manjkal, v top kondiciji pa bi se verjetno s tem Ducatijem vozil pol kroga pred ostalimi, to je dejstvo. Bagnaia si je naslov vseeno zasluzil, saj je, kot pravi Rossi, fant iz poštene familije, vljuden, spoštljiv in kulturen - skratka vse, kar Rossi nikoli ni bil.
Jezdimir
07. 11. 2022 21.40
+19
Če koga sedaj dokončno raznaša ravno podrepnike, bolečina je neznosna...hehehe
Van Hellsing
08. 11. 2022 09.58
-15
Lepo si se opisal. Rossijev podrepnik. Pardon, muhin podrepnik. Hahah
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 19.11
-17
Če bi MM takrat pustil VR in Lorenca, da sama končata kakorkoli že, bi MM pobral vse Rossijeve navijače, VR bi imel 10 naslovov in bi se tudi že takrat upokojil… Nekako se mi zdi pomešano...poglejmo..."Če bi VR v Avstraliji MM izpustil obrekovanja in laži po dirki , ko je Lorenzu odščipnil 5 točk Valentinu pa 0 bi ne bilo nič drugače ....Lorenzo je bil razred zase, kakor hitro je prišel k Yamahi...in to je stari lisjak še predobro vedel...da na pošten način ne bo nič iz desetke.... zmaga pa tale... MM bi nato pobral vse Rossijeve navijače...Kdo pa jih hoče in kdo jih rabi ? Jaz ne , MM še manj...Tudi v Italiji že od nekdaj vedo , da je manj več
belidirkac
07. 11. 2022 20.51
-15
Po moje pa vsakemu dirkaču godi,ko vidi ob progi veliko svojih navijačev,ki mahajo z različnimi rekviziti. Je pa res,da se ponavadi navija za tiste v ospredju,kar sta bila tudi Rossi in Marquez,pač vsak v svojem času. Tudi Rossi je sam nekoč dejal,da je Marc njegova mlajša nadgradnja in verjetno bi vsaj nekaj navijačev Valeta potem,ko bi se poslovil navijalo za Marca. Kar pa se tiče sezone 2015,je pa tako ali tako nikoli dokončana zgodba,ko se poleže evforija po letošnji,bom predstavil moje videnje le te.
Van Hellsing
07. 11. 2022 21.11
-15
Ce bo to tvoje videnje podobno kot zmanipulirano videnje rumene horde, nam prosim raje prisparaj to pisarijo. Vsi rumeni namrec kokodakajo samo o tem, da je MM Rossiju onemogocil 10. naslov. A res? Se je MM sam brcnil, padel in tako Rossiju zrihtal kazen? Kdo je koga nesportno vrgel iz dirke? Ok, tudi Markovo vijuganje pred Rossijem ni bilo ok, mogoce bi MM prenehal s tem, mogoce ne, v vsakem primeru bi se Rossi lahko mirno pripeljal v cilj kot tretji, pozneje bi itak bil MM diskvalificiran, Rossi bi dobil 20 pik in imel sijajno izhodisce za finale v Valenciji. Ampak ne, Rossi je moral arogantno brcniti Marqueza, ki se mu je pac na stezi Sepanga masceval za dohtarjevo gobezdanje na tiskovni konferenci dirko poprej, na Phillip Islandu. Malo premisli beli dirkac, vidim da si brihten clovek, upam, da bos kaj pametnega napisal.
Jezdimir
07. 11. 2022 21.42
+15
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 18.38
-15
Kako sta lahko izjavi enega ljubitelja motoGP-ja tako različni v parih dneh , da Ducatijem pomaga tehnika, Marc poskuša ta manjko izenačit z bolj drznim dirkanjem, kar večkrat privede do padca..... no comment ,,,,,,samo ++++++++"....in danes taisti ....,,,, moje mnenje je ,da Honda cisto nic tehnolosko ,in tudi drugace ne zaostaja za katerokoli ´´fabriko´´ motorjev ....beli dirkač o tem sem govoril zadnjič
Lucky
07. 11. 2022 18.55
-13
Ja,ko enkrat tolk jezikov obvladaš, potem se marsikaj pomeša. Čista bruka, bi lahko bil prevod, v enega izmed njih.
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 18.59
-14
Roko na srce....danes je očitno ob italijanskem prazniku ....zmage italijanskega dirkača na italijanskem motorju .... da Valentinu Rossiju , ki mu talent ni bil položen v zibelko niti se je rodil z njim , vzdolž cele kariere grozno manjkala ena taka šola.... ena akademija dirkanja, kot jo je bil deležen Pecco, kjer bi se lahko naučil konkurenčnega dirkanja in vnesel v svoj nekaj perfekcije , ki bi mu še kako prav prišla , ko je dobil malo konkurence, ko so se pogoji izenačili
Lucky
07. 11. 2022 19.46
-13
Ja sej, če čist po amatersko pogledaš, je blo simpl premagovat tisto Italijansko povprečje. Pol je bil pa že Hayden preveč. Mogoče mu je Rossi svetoval, po parih odstopih, da ne rabi vozt na polno, na limitu, konici rezila, ali kako se strokovno temu reče? Mogoče ga je spomnil na svoje čase in je spet zaklapal. Vsi se pa strinjamo, da si je Ducati zaslužu.
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 20.02
-12
Ducati si je zaslužil.....tako kot Lorenzo , ko je postal najboljši dirkač Yamahe po Waynu Raineyu
Jezdimir
07. 11. 2022 21.43
+14
mi je smešno ko footballeri mozgajo o motorjih...hehehe
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 18.30
-16
In koš čestitk ravno tako učitelju Valentinu Rossiju za katerega smo že lani trdili, da je izjemen učitelj, kar lahko zmeraj potrdimo, ko učenci v vsem prekosijo učitelja...
Jezdimir
07. 11. 2022 21.44
+11
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 18.28
-13
Koš čestitk drugemu Italijanu v vsej zgodovini , ki je postal svetovni prvak na italijanskem motorju v elitnem razredu po velikem Agostiniju sicer najboljšem italijanskem dirkaču v vsej zgodovini...pustimo zdaj preostalih 5 Italijanov , ki so kot za stavo zmagovali z Ducatijem a za kaj odmevnejšega pač niso bili dorasli, da ne omenjamo vseh tistih, ki pa z Ducatijem niso niti zmagali...ja tudi taki so...
Jezdimir
07. 11. 2022 21.45
+10
Cviljenje ti je slaba tolažba...sam da se ne razpočiš...hehehe
Night fly
07. 11. 2022 17.51
+10
Dobro ,da je blizu Sv. Martin , da bodo markezisti lahko utapljali svojo globoko zalost v omami alkoh .hlapov . Pa ne zaradi izgube naslova ali cesa podobnega . Zaradi vsega napisanega tu na portalu ,ki se je izkazalo za polomijo , vsebinsko in kulturolosko gledano . Kaj naj recem , pomilovanja vredni ,ker ne zmorete enega samega vzornega in smiselnega komentarja v 365 dneh ? Ampak to je osebni problem vsakega , ki se tu prijavi in komentira . Morda ni tako? Aja ,celo Svica vam gre v nos ...... se zdaj po vseh letih ne razumemm kaj vas moti . Clovek je lahko Gospod v Sloveniji , Svici ali kje drugje . Edini pogoj je ,da se obnasa kot Gospod ,in je v sebi Gospod .
Lucky
07. 11. 2022 18.10
-13
Spoštovani gospod iz Švice. Gospod, torej Gospod nikoli ne špeca. Tega niti v bomtonu ni. Naslednje. Mene, kot totalnega abstinenta, ki v življenju ni probal kapljice alkohola, ne mešajte v svoje alkoholne orgije.
Pagliaccio 46
07. 11. 2022 18.42
-13
Ko nekaj obljubiš in ne izpolniš se ne da popraviti...lahko popraviš navijanje, komentiranje, obnašanje , retoriko ne moreš pa popraviti karakterja...ko ga imaš ga imaš, ko ga enkrat zapraviš ga nikoli ne povrneš pa ni važno koliko jezikov znaš, kdaj si zbežal iz države
Night fly
07. 11. 2022 17.27
+13
Lucky 07.11.2022, 14:56:24 -6 Ob zaključku sezone, ko potegnemo črto, si iz vseh profilov, vse napovedi falil. Gospod iz Švice pa ni mogu kej dost falit, ker navija za vse, razen za MM. Za dva, ki sta leta težila, da bo MotoGP propadu ob odhodu klovna, je precej čudno, da komaj čakata začetek nove sezone.///////////////// a vas kaj boli ,,,, a zdaj zavijate svoje blodnje v nov celofan in ga skusate prodajati kot suho zlato ? Ne bo slo ..........veste ,,,, folk ni tolk butast kolk ste vi frdaman .......
Lucky
07. 11. 2022 18.04
-12
Boli? Kaj bi me moralo boleti, spoštovani gospod iz Švice? Vi ste že drugi ob tej temi, ki razglablja o bolečini. Zadnjič jo je jezdić tudi navajal. Ampak on je to prvleku iz fusbala, ker je tam tudi en tak. Bi me moralo boleti to, da nas učite slovenistike, obenem pa pred in postavljate vejico? Meni je to zabavno. Še bolj zabavno je, ko nas učite bontona. Tam je smeha kolk češ. Bi me moralo boleti, da vi edini ne vidite, da ima jezdić 15 + profilov, iz katerih vam daje pluske? Meni je to še bolj smešno. Tudi v denarnici me ne boli, ker nisem naročnik nobenih plačljivih vsebin. Torej, za nepiznavalca materije, čisto amaterskega navijača veselja kolk češ. Moja edina napoved recimo, je bila, da bo za prvaka dovolj povprečje 3. mesta. In sem se zmotu.
Jezdimir
07. 11. 2022 21.47
+11
Pečeeee te Lucky, pečeeee in prav je tako...hehehe
Night fly
07. 11. 2022 17.25
+10
........ kar prijetno je brati umazane besede nekaterih redkih spodaj , ki vedo ,da so izgubili svoje boje na tem portalu , predvsem zato ,ker so nekaj let samo pacali ,mazali ,skusali odstraniti s tega portala vse , ki se niso uklonili ....... ne jaz ,ne Jezdimir ,ne kaktus ,,,ali kdorkoli drug ni podlegel tem umazanijam , in kot je videti so zdaj samo se del -rep umrle zivali , ki ima se nekaj zivcev v sebi in se bo kmalu umiril . Veseli me ,da sm ,da smo nekateri sledili svoji logiki ,srcu in razumu , ker ---- kar je prav ne more biti nikoli narobe .To so zakoni narave . In kateri so tisti zakoni narave ? Prav najbolj ekstremni sportniki ,ki vsak meter piste tvegajo svoja zivljenja ,vedo najbolj kaj je prav in kaj je narobe . Kdo je nasprotnik v dirki ,vendar je gospod gentleman -sportnik ,in kdo je nasprotnik ,ki se bori umazano . O vsem tem je odlocila svetovna javnost ,ki je 26 sezon spremljala ta sport in podala svoj Judicij . Pa srecno vsem dobrim ,srcnim sportnikom v naprej ....................
Night fly
07. 11. 2022 17.18
+8
Videti je ,da marsikoga iz tabora haterjev V Rossija moti in boli njegova zapuscina , ki je ogromna ne samo na podrocju njegovih uspehov v tem sportu ,ampak kaze ze pozitivne castitljive rezultate tudi iz vzgoje mladih dirkacev v njegovi soli -Accademia-i VR . Ves ta njegov trud in milonske injekcije v vse te aktivnosti danes vidimo v obliki odicnih vozenj prav teh dirkacev ,eden od njih je vceraj osvojil naslov v kraljevskem razredu GP . Skoraj bi lahko rekel ,da je Pecco vceraj , misljeno v prenesenem pomenu ,oz. v sezoni 2022 , potrdil 10 naslov Valentinu ,ali vsaj tisti koscek ,ki so mu ga odscipnili mm et Co. z mozmi za zeleno mizo vred . Vsekakor pa si je Pecco 100 % zasluzeno priboril to lovoriko .
dugi159
07. 11. 2022 15.38
-18
Rouzek bo najbolj zasluzen za vse svetovne prvake , se 50 let , ko ga ne bo vec , drugac pa ista taktika francoza k klovna , ziherastvo . Ni mu uspelo , kljub 80 pikam fore , le kako bi nastopacu pred leti z 18imi pikami , hehehe
Jezdimir
07. 11. 2022 16.00
+17
Prej ko se sprijazniš lažje ti bo...hehehe
FIRBCA
07. 11. 2022 15.26
-18
Skoda za Francoza saj je 4x boljsi od ostalih. Drugo leto bo vse drugace saj bo drugo leto krega bo se na pretek saj butalci morajo pisati butale.
Jezdimir
07. 11. 2022 14.06
+22
A kdo kaj ve kam je poniknu moj prjatu dupleški Korl, včasih sva skup navijala za Dohtrja...hehehe
Lucky
07. 11. 2022 14.56
-16
Ob zaključku sezone, ko potegnemo črto, si iz vseh profilov, vse napovedi falil. Gospod iz Švice pa ni mogu kej dost falit, ker navija za vse, razen za MM. Za dva, ki sta leta težila, da bo MotoGP propadu ob odhodu klovna, je precej čudno, da komaj čakata začetek nove sezone.
Jezdimir
07. 11. 2022 15.55
+17
Lucky
07. 11. 2022 16.20
-18
Slab ti grejo tele leteče menjave. Muhi si dal 13 plusov, men pa sam 2 minusa. In to kljub temu, da nas uči slovenistike, pa že v 2 vrstici postavi vejico pred in. Da se pred in ne postavlja vejica, sem si še jst, kot amaterski navijač in nepoznavalec materije zapomnu. Tud ti, kot poznavalc lajšte, verjetno to veš?
Jezdimir
07. 11. 2022 17.01
+13
Lajšta je pojem za vse varijante vzgoje, nobena lepa beseda ji ni kos, sploh pri vzgoji footballerjev...hehehe
Lucky
07. 11. 2022 18.50
-11
Ja lej, eni nimamo privilegija brisat komentarje. Je to povezno z bolečino?
number46
07. 11. 2022 13.17
+2
Če bojo Japonci uspelo priključiti italjanom glede tehnike bi se za naslov potegovalo kar nekaj dirkačev. Bo pa zanimivo spremljati odnos Pecco in Enea.
Night fly
07. 11. 2022 13.44
+27
number ,,,, moje mnenje je ,da Honda cisto nic tehnolosko ,in tudi drugace ne zaostaja za katerokoli ´´fabriko´´ motorjev . Tehnologija motorjev z notranjim izgorevanjem je v tej megalomanski Fabriki na vrhu . Moramo vedeti ,da je Honda bila vrsto let v F1 in drugih sportih , to pa nam lahko pove vse . Kar je razlike ,gre samo za aplikacijo te tehnologije na specifiko sporta . Zadnjih 30 let uspehi Honde z razlicnimi dirkaci kazejo prav to ----Honda je v glavnem na vrhu , samo obdobje od 2004 do 2010 ,ko je Rossi odsel iz Honde in presedlal na Yamaho , je bilo negativno , in se potem spet zacelo dvigati z odhodom Rossija k Ducatiju , ki je takrat moral zamenjati prakticno cel motor , kar pa ni slo v redu do prihoda Audija . In zdaj gledamo slavje Ducatija in varovanca Valentina Rossija -Bagnaio . To je za italijanski sport nekaj najbolj vrednega in custvenega . Rdeca Emilia Romagna je poleg rdecega Ferrarija postala se bolj rdeca zaradi Ducatija . Tisti del Italije si to zasluzi .
Lucky
07. 11. 2022 14.50
-12
Tudi Primitivo je postal še bolj rdeč. Od sramu.
number46
07. 11. 2022 15.23
+2
Ne bi preveč dologvzeli, 90% se strinjam s tabo, Kar se mene tiče zadnja velika inovativna stvar, ki so Japonci vrgli ven je menjalnik. Zadnje sezone po mojem mnenju se samo kopira Ducatija.... HONDA zgleda kot, da bi čez noč pustil v garaži 1l vodke Aprilio in Ducatija....je pa res da bi tudi odvisno kakšna bo evolucija gum, ker lahko določenem proizvajalcu zelo pomaga oziroma škodi.
dugi159
07. 11. 2022 15.40
-17
Evo ga brihtol , honda narejena samo za mmja , 335 konjev , drive asist , u bistvu vodena po pisti prek satelita .
Night fly
07. 11. 2022 12.54
+23
Drugo leto pa ...............Enea.!!!
Tenma
07. 11. 2022 18.19
-9
Jezdimir
07. 11. 2022 21.48
+9