S predstavitvijo koncepta LF-ZC (Lexus Future Zero-emission Catalyst) so najavili novo poglavje električne prihodnosti, medtem ko s konceptom LF-ZL (Lexus Future Zero-emission Luxury) ponudili vpogled v prihodnost električne mobilnosti z več prestiža.
Popolna elektrifikacija do leta 2035, prvi modeli nove generacije že v letu 2026
Po trenutnih načrtih naj bi japonska znamka do leta 2035 v svoji paleti kupcem ponujala le še električne modele, kar so poudarili tudi v okviru predstavitve na letošnjem salonu mobilnosti v Tokiu. Na osnovi koncepta LF-ZC naj bi nastala nova generacija električnih modelov, ki bodo predstavljeni v letu 2026.
Predstavljeni koncept odlikuje vitka aerodinamična zasnova z nizkim motornim pokrovom, ki se odraža v nizki silhueti, videz pa poudarijo še velika kolesa ter večje steklene površine za dobro preglednost. Pri Lexusu sicer ne navajajo tehničnih podrobnosti, znano je le, da naj bi električni pogonski sklop Direct4 izhajal iz modela RZ 450e, z uporabo naslednje generacije baterij, ki naj bi bile do takrat že nared, pa naj bi podvojili doseg v primerjavi z električnimi modeli sedanjosti.
Sodobno zasnovana notranjost koncepta LF-ZC temelji na digitalizaciji, njegov informacijsko-multimedijski sistem pa je zasnovan na operacijskem sistemu Arene OS. Vozniku in potnikom bo v pomoč digitalni pomočnik “Butler”, ki se s pomočjo strojnega učenja ob uporabi umetne inteligence prilagaja voznikovim navadam in potrebam.
Prestiž koncepta LF-ZL
Prihodnost Lexusove električne ponudbe v prestižnem razredu najavlja koncept LF-ZL, ki izkorišča prednosti električne arhitekture naslednje generacije. Po besedah predstavnikov japonske znamke zasnova koncepta brezšivno povezuje družbo, mobilnost in uporabniško izkušnjo, ki bo v popolnosti podrejena željam in potrebam posameznika. Tudi v tem konceptu uporabniško izkušnjo obogati operacijski sisteme Arene OS, ki z interaktivnim vmesnikom in tipali (Interactive Reality in Motion2) sledi gestam in zahtevam uporabnika.
Nova modularna struktura in učinkovitejši proces proizvodnje
Naslednja generacija baterijsko gnanih električnih modelov znamke Lexus bo temeljila na novi modularni strukturi, sestavljeni iz treh delov. Z namestitvijo baterij v sredinskem modulu so dodatno poenostavili možnosti nadgradenj v prihodnosti. Posledično bo učinkovitejši tudi proces proizvodnje, ki bo ob uporabi principa “gigacasting” potekal bolj tekoče in avtonomno.
Avtomobilizem.com (Vir: Lexus, Autoblog. Foto: Lexus.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen