V skladu z dogovorom o sodelovanju bodo strokovnjaki obeh podjetij združili moči predvsem pri razvoju in izboljšavi tehnologij, povezanih s shranjevanjem električne energije, ki trenutno najbolj omejujejo razvoj električnih vozil z dolgim dosegom. S skupnimi močmi naj bi potekal razvoj novih tehnologij upravljanja in zasnove baterij s ciljem povečanja energijske gostote in zmanjšanja njihove mase. Iskali bodo nove načine za prehod iz sedanje kemijske zasnove baterij (litij-ion) na tehnologijo baterij z elektrolitom v trdnem stanju, ki naj bi prešla v uporabo do leta 2030 in bi lahko omogočala vsaj dvojno energijsko gostoto v primerjavi z obstoječimi baterijami. Poleg tega bo sodelovanje potekalo še pri pripravi industrijskih postopkov, ki bodo zajemali celoten življenjski cikel baterij od proizvodnje do reciklaže, z namenom zmanjševanja njihovega ogljičnega odtisa.
Po besedah Gillesa Le Borgneja, izvršnega podpredsednika oddelka za inženiring pri Skupini Renault, tokrat prvič združujeta moči in znanje dva industrijska velikana različnih področij z namenom razvoja prihodnosti hibridno-električnih letal, pridobljeno znanje in tehnologije pa bodo s pridom uporabili tudi pri električnih avtomobilih njihovih znamk. Sabine Klauke, vodja tehnološkega oddelka pri Airbusu, pa dodaja, da jim bo sodelovanje s Skupino Renault omogočilo hitrejši preboj pri razvoju nove generacije baterij, ki bodo utrle pot elektrifikaciji njihovih letal.
Avtomobilizem.com (Vir: Skupina Renault, Airbus. Foto: Airbus.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen