Oglasno sporočilo

Nepozabna avantura z novim eclipsom

Mitsubishi eclipse cross PHEV zagotovo ni popolnoma klasično prevozno sredstvo. In zakaj bi tudi bil?
Avtor
29.05.2023 14:50
Dopolnjeno: 02.06.2023 11:46
Čas branja: 3 min

Ime je povzel po kultnem modelu Mitsubishija, ki je osvajal dirkaške in tudi filmske navdušence. Duh kupeja se še vedno ohranja v stranskem profilu priključnega hibrida eclipse cross. Se je pa eclipse cross prilagodil času in prostoru ter našim strankam in se je preobrazil v vsestranski SUV, ki ima poleg tega še vključeno sodobno tehnologijo priključnih hibridov.

Ko se srečata dva svetova

Dnevno prevozimo v povprečju 40 kilometrov – to pomeni, da je vozilo na električni pogon popolnoma realna izbira. Seveda pa je treba zamenjati miselnost in nemalokrat je strah pred tem, da bomo ostali brez energije tudi tisti del, ki odloči, da se ne odločimo za električno vozilo. In to je zagotovo eden od razlogov, da je eclipse cross PHEV odlična rešitev – priključni hibrid, ki nam omogoča vožnjo do hitrosti 55 kilometrov na uro* popolnoma na električni pogon. Če pa naredimo kak kilometer več, smo pri eclipsu popolnoma na varni strani, kajti električni pogon zamenja klasični bencinski.

Hkrati je odlična rešitev tudi zato, ker ne potrebujemo dveh avtomobilov. Med tednom je odlični električni sopotnik, za vikend pa nima nobene ovire, da nas popelje kamorkoli smo namenjeni, ne glede na razdaljo, ker nam je na voljo bencinski motor in do 650 kilometrov z enim rezervoarjem, seveda v kombinaciji z elektromotorjem.*

Zgodba pa se tukaj ne konča. V bistvu se šele začne. Mogoče je oblikovno res mestni SUV, vendar se pod pokrovom skriva Mitsubishijev legendarni pogon 4x4, ki ima skoraj 90-letno tradicijo. S stalnim aktivnim in električnim sistemom štirikolesnega pogona »super all wheel contol« eclipse cross PHEV inovativno nadaljuje to tradicijo. Sistem podpira po en elektromotor na os in takoj lahko opazite, da se vsa energija dejansko prenaša na cesto. S petimi nastavitvami voznih režimov vas bo eclipse cross PHEV varno zapeljal po vseh poteh.

Avantura

Pa se odpravimo na čisto pravo avanturo. Kam? Odpeljimo se nad 800 metrov nadmorske višine, po makadamu, da se za nami malo tudi praši, po cesti, ki ji kar stežka rečemo cesta. Ampak ob stalnem pogonu 4x4, širokih gumah in kar nekaj razdalje od ceste je vožnja z eclipsom enostavna, prijetna in zelo varna. Prispemo na cilj in prevzame nas razgled, ki nam ga zavidajo še ptice. Tukaj bo piknik pravo doživetje. Ker pa varujemo okolje in si ne želimo kakšnih neprijetnih dogodkov, ne bomo kurili ognja v tej čudoviti naravi. Res pa, da piknik ne bi bil piknik brez žara. In tukaj iz rokava povlečemo našega aduta ali bolje rečeno – iz prtljažnika našega eclipsa cross PHEV. Ta namreč skriva električni priključek z 220-voltno vtičnico in električni žar deluje odlično. Zvečer pa, ko se zmrači, priklopimo lampijončke in piknik se lahko konča nadvse romantično.

Seveda je to eden izmed načinov, kako nam lahko pride adut eclipsa prav. Prepričani smo, da je možnosti neskončno in da se boste tudi sami domislili, kako to kar najbolje izkoristiti.

*Op.: po meritvah WLTP


Vsebino omogoča AC-Mobil d.o.o.