Novice

Volkswagen zamika pričetek gradnje četrtega obrata za proizvodnjo baterij

Pri nemškem avtomobilskem proizvajalcu so odločitev sprejeli na podlagi manjšega zanimanja evropskih kupcev za nakup električnih vozil.

Po besedah izvršnega direktorja odločitev o pričetku gradnje četrtega načrtovanega obrata za proizvodnjo baterij ne bi bila smiselna ob trenutnem stanju na trgu električnih vozil v Evropi. Oliver Blume je še dodal, da slabi prodajni rezultati ne dopuščajo neracionalnih poslovnih odločitev, zato zaenkrat ostajajo pri treh tovarnah.

Po obisku na Češkem ostajajo brez dogovora

Odločitev o končni lokaciji četrtega obrata za proizvodnjo baterij sicer še ni padla, izbirali pa so med Češko, Madžarsko, Poljsko in Slovaško. Pri Volkswagnu naj bi tekom zadnjih mesecev prednost dajali lokaciji na Češkem, a nedavni obisk direktorja Volkswagna ni prinesel želenih rezultatov. Po besedah češkega premierja ne morejo več dolgo čakati na odločitev Volkswagna in bodo zemljišče, ki je bilo namenjeno izgradnji Volkswagnove tovarne baterij, pričeli ponujati tudi drugim investitorjem. Minister za industrijo Jozef Sikela je še razkril, da trenutno že potekajo pogovori s petimi investitorji, dva od njih pa načrtujeta objekt podobnih razsežnosti, kot bi bil tudi Volkswagnov.

VW battery factory_6Potrjeni trije obrati nastajajo pod okriljem Volkswagnovega oddelka PowerCo

Trenutno že poteka gradnja proizvodnega obrata Salzgitter v Nemčiji, kjer naj bi s proizvodnjo pričeli v letu 2025, letos marca pa so že pričeli tudi z gradnjo v španski Valencii, kjer načrtujejo pričetek proizvodnje v letu 2026. Z gradnjo tretjega obrata v kanadskem Ontariu naj bi krenili tekom prihodnjega leta z načrtovanim pričetkom proizvodnje v letu 2027.

VW battery factory_5Skupno za skoraj 200 GWh letne proizvodnje baterij

Letna proizvodna zmogljivost nemškega obrata naj bi znašala 40 GWh, v Valencii pa bi po začetnih 40 GWh lahko letno proizvedli do 60 GWh skupne kapacitete baterij. Največji obrat z letno kapaciteto do 90 GWh proizvedenih baterij zaenkrat ostaja načrtovana tovarna v Ontariu.

Evropa s 60-odstotnim deležem še naprej ostaja največji trg za prodajo električnih vozil znamke Volkswagen, letošnje prodajne številke pa so polovico manjše od lanskih.

Avtomobilizem.com (Vir: Inside EVs, Volkswagen. Foto: Volkswagen.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Karavan ali limuzina? Škodin Superb daje prednost vsebini in prostoru.
Mercedes-Benzov razred G bo dobil nadgradnjo vzmetenja