Novice

BMW niža stroške izdelave baterij in zagovarja enoten standard za avtonomna vozila

Nemci se na polno pripravljajo na prihodnost. Trudijo se znižati stroške izdelave baterij na minimum, ob tem pa iščejo zaveznike za pripravo enotnega standarda za avtonomna vozila.

Klaus Fröhlich, član upravnega odbora pri BMW-ju pravi, da bi morali imeti vsi interes v enotnem standardu za avtonomna vozila. Ob tem je dal vedeti, da naj bi se avtomobilski proizvajalci in veliki dobavitelji avtomobilski industriji končno začeli usklajevati glede skupnega standarda za avtonomna vozila. S tem so se Bavarci javno pridružili iniciativi, h kateri je pred časom pozval tudi Volkswagen. Vse skupaj je seveda zelo smiselno. Nekaj povsem drugega je namreč, če nek neobstoječ sistem razvija vsak zase, za stenami in le z lastnim znanjem.

Izkušnje pravijo, da kolikor je ljudi vključenih v nek problem, toliko bo tudi različnih pristopov k reševanju tega problema in vseh težav, ki so povezane z njim. Ker bodo morali v nekem trenutku vsi avtomobili na cesti med sabo komunicirati in »bivati« v sožitju, je bistveno bolj logično, enostavneje in nedvomno tudi ceneje, če vsi proizvajalci, ali vsaj večina, stopijo skupaj in se začnejo pogovarjati o tem, kako doseči skupen cilj – sistem samovozečih vozil.

Druga fronta avtomobilske mobilnosti prihodnosti, ki jo Münchenčani napadajo, je klestenje stroškov proizvodnje baterij. Kot smo že poročali, se Bavarci strateško povezujejo z izdelovalci baterij. Eden od njih je Contemporary Amperex Technology Co., drugi pa Samsung Electronics Co. Zanimivo pri tem je, da bosta oba BMW-ju dobavljala baterije, razvite s strani Nemcev. Z doseženimi sporazumi pa fantje v Münchnu še niso povsem zadovoljni. V pričakovanju velikega apetita po baterijah iščejo partnerske veze s čim številnejšimi dobavitelji, pri čemer se zelo dobro zavedajo odvisnosti od dobave surovin. Iz tega razloga intenzivno delajo na podpisu dogovorov tudi neposredno z rudniki surovin, ki so potrebne za izdelavo baterij. Ob tem je Fröhlich izpostavil predvsem rudnike kobalta, pri čemer so Bavarci pripravljeni podpisati dolgotrajnejša sodelovanja samo s tistimi rudniki, ki ne izkoriščajo pravic delavcev ter ne zaposlujejo otrok.

Avtomobilizem.com (Vir: Automotive News Europe. Foto: BMW.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Skupina Volkswagen bo do leta 2022 povečala družino svojih električnih vozil
Peugeot najavil nov koncept za salon v Parizu