Novice

Toyotin hiter odgovor: nov hibridni motor in debelejša izolacija za Yaris Cross

Toyota je za Yaris Cross pripravila vrsto posodobitev, ki sledijo nedavni prenovi običajnega Yarisa. Poleg močnejšega hibridnega pogona so Toyotini inženirji križancu namenili nekaj več tehnoloških novosti, optimirali zvočno izolacijo in izboljšali varnostno-asistenčne sisteme.

Naj začnemo pri 1,5-litrskemu hibridnem motorju, ki je z 97 kilovati in 185 njutonmetri najmočnejša pogonska opcija pri modelu Yaris Cross. Z dodatno močjo se je znižal pospešek od 0 do 100 kilometrov na 10,7 sekunde, kljub temu pa ohranja najnižji izpust emisij ogljikovega dioksida v svojem razredu. Kupcem bo še vedno ostal na voljo drugi, šibkejši hibridni motor s 85 kilovati in 141 njutonmetri.

Posodobitev po vsega dveh letih

Kljub temu, da je Toyota model Yaris Cross predstavila šele pred dvema letoma, so že poskrbeli za manjšo medgeneracijsko prenovo. Slednja ne spreminja zunanjega videza, dodaja pa novo modro barvo Juniper Blue in najbolje opremljeni paket opreme Premiere Edition. Nov hibridni motor je možno naročiti tudi s paketom opreme GR Sport, kjer so se s podvozjem poigrali pri športnem oddelku Gazoo Racing in ga nekoliko učvrstili.

V notranjosti je Toyota poskrbela za tehnološko nadgradnjo modela. Pred voznikom je postavljen 7-palčni zaslon digitalnih merilnikov, ki se v primeru bolje založene različice poveča na 12,3-palcev. Na armaturni plošči je zaslon velik 9- ali 10,4-palca. Neodvisno od velikosti je Toyota posodobila umetno pamet večopravilne enote ter omogočila brezžično povezljivost s sistemoma Android Auto in Apple CarPlay. Na seznamu novosti je še digitalni ključ.

Manj hrupa v potniški kabini

Inženirji so veliko časa namenili zmanjševanju hrupa in vibracij, ki se prenašajo v potniško kabino. Zato so zamenjali levi nosilec motorja, dušilec na sesalni cevi, dodali troslojno izolacijo za armaturno ploščo in še dodatno plast filca na zgornjem delu pokrova motorja. Poleg tega so uporabili debelejše steklo pri vetrobranskem in stranskih steklih, da bi dodatno ublažili neželene zvoke in tresljaje. V tehnološkem smislu so nadgradili strojno opremo – novi sta kamera in radar, ki lahko po nadgradnji zaznavata dlje in širše kot prej.

Avtomobilizem.com (Vir in foto: Toyota.)

Mnenja uporabnikov

3 komentarjev za "Toyotin hiter odgovor: nov hibridni motor in debelejša izolacija za Yaris Cross"


tha_man
5 meseci 21 dni nazaj

Lepo. Glasen in tresoč motor je bilo prvo, kar sem opazil na testni vožnji in to že po mestu.

xxl
5 meseci 20 dni nazaj

Glede na to, da je avto med najbolj prodajanimi, veliko ljudi tega ne opaža.

tha_man
5 meseci 20 dni nazaj

Seveda ne, večini ni pomembno drugo kot znamka, izgled, podatek o porabi in cena [izberi poljubno kombinacijo dveh lastnosti]. Kdo si zaželi še kak popularen kos opreme – trenutno opažam da so splošen hit avtomatski menjalniki, pri večjih avtomobilih pa še električni prtljažniki.

Nekateri smo pa bolj izbirčni… 🙂

 
Stellantis bo s kitajskim CATL v Evropi zgradil tovarno baterij
Nio našel novega partnerja za sistem menjave avtomobilskih baterij