Tipo je izredno pomemben član družine Fiat, saj bo kupce nagovarjal v enem najbolj popularnih evropskih segmentov. Konkurenca je izredno močna, saj je novi Renault Megane osvojil srca številnih ljudi, Opel Astra si je ponosno pripisala nagrado Evropski avto leta in kljub svoji starosti ostaja v glavni vlogi tudi Volkswagen Golf.
Italijanski proizvajalec je tokrat igral na varno karto ter pripravil vozilo, ki v oblikovnem smislu ne izstopa, a obenem nudi dovolj posebnih oblikovalskih značilnosti. Številni kupci cenijo praktičnost, prostornost, pri nekaterih pa je zelo pomembnem še racionalen dizajn. K sreči so imeli pri oblikovanju kombilimuzine in karavana manj dela, saj Tipo obstaja že v limuzinski različici, s katere so odstranili zadek, namestili dvižna prtljažna vrata in nove zadnje žaromete v obliki bumeranga. Tretji član družine Tipo se seveda ponaša z večjim prtljažnim prostorom in dodatnimi osnovnimi nosilci prtljažnika.
Motorno ponudbo bosta sestavljala dva dizelska agregata MultiJet II in dva bencinska agregata z močjo 95 in 120 KM. Sparjeni bodo lahko tako z ročnim 5- in 6-stopenjskim menjalnikom, kot tudi z 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom. Vse tri člane bodo izdelovali v turškem obratu v Bursi.
Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Fiat)
Mnenja uporabnikov
4 komentarjev za "Fiat Tipo bo iskal kupce v treh karoserijskih različicah"
Za komentiranje moraš biti prijavljen
Saj nevem zakaj so sploh ukinili TIPO? BRAVA & BRAVO-Stilo ni bil popularen je pa zanesliv in jih je veliko na cestah?!
Karavan je še najbolj uspel.
kombilimuzina je porazno oblikovana, še toliko bolj, če se zavedamo, da gre za Fiat. Ja, za Fiat! Uglavnem…, oblikovanje, ki so ga Korejci prerarsli z Lacettijem in Ceratom.
Ko gledam predzadnjo sliko modre karavanske različice, zgleda prednji del od strani (pri lučeh) nenormalno podoben Passatu. Ampak samo ta detajl, da ne bo pomote. Sicer pa ne izgleda slabo in ob pametno postavljenih cenah bi se znal dobro prodajat.