Izložba butika prestižne znamke Salvatore Ferragamo v Italiji v barvah Kitajske. Foto: Reuters
Izložba butika prestižne znamke Salvatore Ferragamo v Italiji v barvah Kitajske. Foto: Reuters

Nekatere luksuzne trgovine imajo v svojih izložbah tako že razstavljena oblačila in modne dodatke v slogu kitajskega novega leta – leta zajca.

Kitajska je 8. januarja odpravila obvezno karanteno ob vstopu v državo, a se kitajski turisti za zdaj še niso vrnili v večjem številu.

Izložbe prestižnih butikov, kot so Salvatore Ferragamo, Loewe in izdelovalec ur Hublot, so okrašene z motivi zajca in tradicionalnimi kitajskimi potiski, spet druge trgovine so se odločile za subtilnejše manjše kose z enako tematiko.

Med tistimi, ki se je odločila za slednje, je tudi veleblagovnica za petične stranke La Rinascente, ki je razstavila kolekcijo luksuzne italijanske modne znamke Gucci, vključno z dišavami, ki veljajo za najbolj priljubljene med azijskimi kupci.

Kitajski turisti v Galeriji Vittorio Emmanuele, kjer je kar nekaj luksuznih butikov. Foto: AP
Kitajski turisti v Galeriji Vittorio Emmanuele, kjer je kar nekaj luksuznih butikov. Foto: AP

Nakupovalna središča mamijo Kitajce

Mariella Elia, glavna finančnica za La Rinascente, je za Reuters povedala, da so se kitajski potniki poslovnega razreda začeli vračati v Milano jeseni, se pa že veselijo, ko bodo pripotovali v večjem številu. Skupina ima sicer svoje poslovalnice tudi v nekaterih drugih italijanskih mestih, vključno z Rimom.

"Vrnitev na predpandemično raven pričakujemo od tretje četrtine leta 2023 dalje, še posebej s kitajskimi turisti, ki so bili za nas vedno pomembna skupina strank," je povedala Elia.

S pandemičnimi omejitvami potovanj je poraba kitajskih državljanov padla s 33 odstotkov globalnega trga luksuznih dobrin (2019) na 17 odstotkov (2022).

Nakupovalna središča od Macaa do Bangkoka v teh prazničnih dneh vabijo kitajske kupce z rdečimi lampijoni, posebnimi plesi in popusti.

V začetku leta 2020, tik preden je pandemija spremenila vse, so imeli v La Rinascente ob kitajskem novem letu izložbo v živo rdečih barvah in oglase po vsej Kitajski. Pričakujejo, da bodo oglaševanje na kitajskem trgu ponovno začeli prihodnje leto.