Novice

Posodobljeni Ford Ranger za evropski trg

Ford je razkril nekaj podrobnosti poltovornjaka Ranger, ki bo na evropskem trgu na voljo z učinkovitejšim in čistejšim dizelskim motorjem.

Za leto 2019 osvežena inačica enega popularnejših poltovornjakov poleg nekaj sprememb videza prinaša tudi nov dvolitrski dizelski EcoBlue motor, ki ima v kombinaciji z novim 10-stopenjskim avtomatskim menjalnikom do 9 odstotkov boljši izkoristek. Novi EcoBlue bo na razpolago v treh različicah, najšibkejša s 95 kW (130 KM) moči in 340 Nm navora bo na voljo samo v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, medtem ko bo pri močnejši različici s 125 kW (170 KM) moči in 420 Nm navora že možno izbrati tudi novo 10-stopenjsko avtomatiko. Vrh motorne ponudbe bo namesto obstoječega 3,2-litrskega TDCi motorja krojila različica dvolitrskega dizla z dvema turbinama, ki bo zmogla 156 kW (213 KM) in 500 Nm navora. Ne glede na izbiro motorja ali menjalnika bo dobre vozne lastnosti in obilo terenskih zmogljivosti omogočal štirikolesni pogon, serijsko vgrajen v vseh modelih. Kot dodatno pomoč pri vožnji bo na voljo tudi elektronski sistem za nadzor stabilnosti in sistem za pomoč pri vožnji prikolice.

Kar se tiče zunanjosti, so Fordovi oblikovalci poskrbeli za nov videz sprednjega dela ter s spremenjenim odbijačem in režami hladilnika dosegli modernejši videz, bolje opremljeni modeli pa se bodo ponašali še s ksenonskimi sprednjimi žarometi in LED dnevnimi lučmi. Na voljo bosta dve dodatni barvni kombinaciji, odtenek srebrne Diffused Silver in različica modre, poimenovana Blue Lightning. Pri različici opreme Wildtrak bo na voljo poseben odtenek oranžne Saber Orange, v kombinaciji z režami za zajem zraka in hladilnimi režami v barvi titana.

Notranjost modelov Wildtrak so nadgradili s temnimi dodatki iz satena in delno usnjenimi sedeži, poleg tega pa naj bi bila pri vseh modelih notranjost oplemenitena tudi z barvnimi površinami visokega leska. Luksuzna različica Ranger Limited dodatno prinaša še črne usnjene sedeže in posebna, 17-palčna aluminijasta platišča.

Podajanje informacij bo potekalo preko 8-palčnega multimedijskega sistema Sync3, združljivega s funkcionalnostmi sistemov Apple Car Play in Android Auto. Prvič pri tem modelu nameravajo uporabiti tudi Fordov sistem KeyFree skupaj z gumbom za zagon motorja. V pomoč vozniku bo na voljo kar nekaj asistenčnih sistemov, del serijske opreme bo tako sistem za opozarjanje pred trkom in zaznavo pešcev ter omejevalnik hitrosti z zaznavo prometnih znakov, dodatno pa bo možno naročiti še pomočnika za ohranjanje položaja vozila na voznem pasu, prilagodljivi tempomat, parkirne senzorje in kamero za vzvratno vožnjo.

Pričetek prodaje na evropskih tleh načrtujejo v sredini letošnjega leta.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops, Ford. Foto: Ford.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Električni avtomobili že čez dve leti s sprejemljivimi cenami?
Honda za Ženevo napovedala električen prototip