Tuja scena

Francoska igralka Judith Godreche režiserja Benoita Jacquota bremeni posilstva

Pariz, 07. 02. 2024 13.40 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Francoska igralka, 51-letna Judith Godreche, je v vložila kazensko ovadbo proti 25 let starejšemu filmskemu režiserju Benoitu Jacquotu. Igralka režiserja bremeni, da jo je posilil, ko je bila najstnica, je sporočil odvetnik Godreche. Do ovadbe je po prišlo v času, ko se francoska kinematografija otepa trditev, da je bila desetletja zaznamovana s seksizmom in spolnimi zlorabami.

Judith Godreche je že januarja obtožila danes 77-letnega Jacquota, da jo je kot ranljivo mladoletno igralko z manipulacijo zvabil v razmerje ter da je bila filmska umetnost pretveza za zlorabo. Razmerje med njima se je začelo spomladi 1986, ko je bila stara komaj 14 let, končalo pa se je v zgodnjih 90. letih minulega stoletja.

Francoska igralka Judith Godreche režiserja Benoita Jacquota bremeni posilstva.
Francoska igralka Judith Godreche režiserja Benoita Jacquota bremeni posilstva. FOTO: Profimedia

Po navedbah igralke je bila "v primežu" Jacquota šest let. Zaigrala je v dveh njegovih filmih, Les Mendiants iz leta 1987 in La Desenchantee iz leta 1990. Da spregovori o posilstvu, se je odločila, ko je odkrila, da se je režiser v dokumentarcu iz leta 2011 hvalil, da je bilo njuno razmerje "prekršek", kinematografija pa je to "pokrila"."Privolitev ne obstaja, ko si star 14 let. Nisem bila zapeljana, bila sem popolnoma zmanipulirana," je še povedala igralka.

Po poročanju francoskega dnevnika Le Monde, ki je prvi objavil zgodbo o kazenski ovadbi, Jacquot odločno zanika vse obtožbe na svoj račun.

Jacquot, režiser z več kot 50 filmi, je v preteklosti že dejal, da mora biti "zaljubljen" v svoje igralke, da jih lahko snema. Delal je z uveljavljenimi zvezdnicami, kot sta Catherine Deneuve in Isabelle Huppert, pa tudi z Godreche, Virginie Ledoyen in Isild Le Besco kot najstnico. Leta 2015 je svojo metodo dela opisal kot "pritisk na igralko, da prestopi prag". "Najboljši način za vse to je biti v isti postelji," je dodal.

  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou
  • Kou Kou

KOMENTARJI (50)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

AnneBT
07. 02. 2024 17.55
-20
Ampak ste sila zanimivi. V članku vam lepo piše, da se je 2011 javno hvalil, da je bilo "njuno razmerje prekršek", vi pa kar naprej tumpate da lažejo tele češplje. Nepismenost in zaplankanost... in nevoščljivost, v tem Slo zmaga na Olimpijskih igrah. 🙂
stumfeta
07. 02. 2024 18.03
-16
Ej, ta folk itak nima lajfa izven tega portala. Dejansko mi je enkrat eden od njih prbil, da zakaj sploh še komentiram, ko dobivam tolk minusov. Od totalnih tujcev, ampak njemu je blo to merodajno :) Dvigujejo drug drugemu napihnjen ego, argumentirat nazaj pa itak niso sposobni. Če že kdo kaj nazaj napiše začne po najmanj treh postih osebno žalit, nakar pametno ugotovi, da se mu pa ne da več z mano ukvarjat. Ne zato, ker ne zna več kej nazaj napisat, ampak ker se mu ne da. Vš da :) Problem pr njih pa tukile itak ni to, da je bila zlorabljena kot otrok, ker če bi bila novica, da je nekdo danes posilil 14 letnico ne bi bilo takih komentarjev. Ampak bo ne dj, da odrasla ženska kej čez moškega reče. Inceli od prvega do zadnjega.
AnneBT
07. 02. 2024 18.07
-20
Hahaha pa to je ta generacija maminih sinčkov k ni sposobna dobit babe in pride najbližje sexu s posilstvom, sej zato pa odobravajo.
AnneBT
07. 02. 2024 18.10
-20
Ma manjka jim razgledanosti in kvalitetnega seksa, posledice so očitne. 🙂
stumfeta
07. 02. 2024 18.11
-20
stumfeta
07. 02. 2024 18.13
-20
Plus. Vedno neki novi nicki, ki komentirajo samo pod takimi novicami :)
AnneBT
07. 02. 2024 18.23
-18
Ma dvomim, da si ravno naredijo nov account, to se nekateri vklopijo izjemoma, ko je nekje omenjena beseda "spolnost", da dokažejo da o njej in njenih normah in zakonitostih pojma nimajo.
stumfeta
07. 02. 2024 18.27
-18
Ne, dejansko to počnejo :) Dejansko so tok obsedeni, zato pa jst tok komentiram, ker je nevarno dovolit, da se take insinuacije pustijo nenaslovljene. Ker kot vidiš je svoboda govora glede določenih tem tukaj gor zelo razvlečena. In vrjem, da tut to, da se usuje naenkrat 10 minusiv, identično na vse nove komentarje, ni naključje. Sem pa fascinirana, da nekoga tako močno motim.
AnneBT
07. 02. 2024 18.31
-17
Nič, mislim, da sva jim lepo stopili na rep. Kdorkoli ne obsoja posilstva 14- letnice (ali se je takrat enkrat celo končalo?), je potencialen storilec, skratka, v družbi nima kaj iskat. Škoda samo, da ostajajo anonimni 😁
AnneBT
07. 02. 2024 18.33
-15
Pa briga te, sej deviantnežev je polno, če bojo pa svoje fantazije udejanjili, jih bojo pa itak umaknili iz javnosti. Naj izživijo svoje fore vsaj tukaj, če jih že z žensko ne morejo.
stumfeta
07. 02. 2024 18.37
-5
Ne, ne bodo jih. Spomni se na sodbe treh posilstev v zadnjih letih. Pri enem posilstvu moški ni bil kriv, ker se žrtev ni branila, ker jo je začel posiljevati v spanju. Pri drugem posilstvu je bila olajševalna okoliščina, da ni trajalo dolgo. Pri tretjem se je sodniku moški zasmilil, ker že dolgo časa ni mogel zadovoljiti svojih potreb. In to so samo primeri, ki dejansko pridejo na sodišče, tretjina vseh prijavljenih posilstev in vprašanje koliko od vseh. Nismo lih ženskam prijazna država.
stumfeta
07. 02. 2024 18.40
-5
Pa tukaj ne gre za izživljanje svojih for, ampak gre na dejansko pripravo na njih za udejanjanje v resničnem življenju. Ni tok neka internetna stran, kjer plačaš za doživetje fantazij, ampak brezplačen medij, kjer dejansko pljuvajo po ženskah. Dejansko so bile tukaj gor že izjave, kot da ženska, ki reče ne, vseeno misli ... . Dobesedno. In nikoli izbrisane, prijavi navkljub.
stumfeta
07. 02. 2024 18.55
-5
Zgleda, da je starš ženskega spola poklical na večerjo.
AnneBT
07. 02. 2024 17.43
-20
Ah, dragi ljudje, ko bi vi vedeli, koliko stigme je povezane s prijavo telih zadevic. Pa sej ste vi eni izmed nosilcev te stigme in tisti, ki bolj krivite žrtev kot storilca, sodeč po komentarjih... Poleg tega pa vaš preferiran čas prijave umestite v družbene okoliščine časa, v katerem naj bi ona po vašem to prijavila, da vi ne bi bili paranoični in bi bili srečni. Posilstvo z razlogom ne zastara. Nikjer ne piše "imate še 5 minut, da prijavite".
PegySue
07. 02. 2024 17.19
+23
" Razmerje med njima se je začelo spomladi 1986, ko je bila stara komaj 14 let..." Predvidevam,da je bila vanj zaljubljena,če je bila z njim v vezi nekaj let? Spotoma,naj kazensko ovadbo vloži še proti staršem,ki so njeno vezo odobrili,ozirimo se niso zanimali kaj njihova mladoletna hči počne,ko je v družbi z njim. So enako krivi,kot on,saj so v celoti odovorni za mladoletnega otroka....
stumfeta
07. 02. 2024 17.22
-20
Kater del od tega, da je bla stara 14 let tuki ni jasen? In kaj potem, če je bila zaljubljena vanj? A to, da je bila ona zaljubljena vanj njemu dovoli, da ima spolne odnose z njo al kako?
AnneBT
07. 02. 2024 17.38
-20
Nima veze, v koga je bila ona zaljubljena in ali je bila zaljubljena. Odrasel je bil on in je kot tak ni imel kaj dirat. Priporočam vpogled v kazenski zakonik, tako, za splošno razgledanost.
PegySue
07. 02. 2024 20.07
+3
stumfeta Sprašujem se,kje so bili starši?!? Nezaslišano,da se je to nekaj let (!) dogajalo zaljubljeni14 letnici! O tem govorim....Starši niso nič videli,vedeli...??
Min1Gun
07. 02. 2024 16.49
+16
Zanimivo mi je pri tah zvezdnicah da potem ko postanejo zelo uspešne začnejo jamrat kak so bile zlorabljene. Zakaj nobena takoj ko se kaj takega zgodi ne poda prijave.....
stumfeta
07. 02. 2024 16.54
-20
Kar je pa še posebej zanimivo je pa to, da nekaj takega napišeš pod člankom, ki problematizira to, da je bila ta konkretna zvezdnica posiljena, kot otrok. 14 let je imela. Pa resnično me začenja zanimat, zakaj se vam nekaterim posilstvo zdi tako neproblematično, da ga greš prijavit takoj, kot da so ti ukradli taško? Drgač je pa ta konkretna igralka znana in uspešna že več kot 30 let, tko da očitno ni čakala s prijavo zato, da postane uspešna.
Dragica Cegler
07. 02. 2024 16.21
+15
Ko koristijo usluge so predane,ko pa oštarijo so prisiljene.
stumfeta
07. 02. 2024 16.23
-16
14 let je bla stara. Res, dej povej kakšno podrobno o teh "uslugah".
Anion6anion
07. 02. 2024 16.17
-7
SEJBOBOL
07. 02. 2024 16.04
-19
Bo pa zih dobu po nosu ....
stumfeta
07. 02. 2024 16.05
-17
Močno upam, da bo. Mogoče se bo opogumil še kateri od drugih otrok, ki jih je spolno zlorabil.
Hugh_Mungus
07. 02. 2024 16.02
-17
Zgleda so vsi pedofili prileteli pod ta članek in talajo minuse za obsojanje zlorabe otroka.
stumfeta
07. 02. 2024 16.03
-17
To je dobesedno norišnica. Kakšen človek mora nekdo bit, da to počne?
stumfeta
07. 02. 2024 16.04
-18
Aja, pa a si opazil, da so vsi pedofili dali pluse človeku, ki je napisal, da je to modus operandi tistih, ki imajo moč, ker si dejansko domišljajo, da je imela tukaj moč 14 letnica? :)
stumfeta
07. 02. 2024 16.09
-18
Sicer pa, poglej si obsedenost- dobila sem 13 minusov na to, da sem povedala samo dejstvo, kakšna je bila leta 1975 starostna privolitev v spolni odnos, ko je nekoga zanimalo. Dejstva so jim problematična :)
stumfeta
07. 02. 2024 15.50
-22
Ampak zanimivo, kako progresivno gredo tukajle zadeve naprej. Najprej ste kričali takrat, ko so ženske prijavile, da so bile posiljene pred desetletji v odrasli dobi. Zdej pa že za otroke več nimate usmiljenja.
Apostol1
07. 02. 2024 15.41
+11
Ne bom rekel , da to kar pravi ni res . Po vsej verjetnosti je. Toda po 25 letih od teh dogodkov, je danes iskati neke finančne koristi ali pa škodovati temu režiserju enakovredno dejanju zlorabe mladoletnice . Vse skupaj se bere približno takole .On me zlorabil kot mladoletnico, jaz bom pa njega sedaj. samo vprašanje pa je ali je to pravilno maščevanje in za koga bodo posledice hujše in verjetnost je ogromna , da bodo za tega režiserja posledice veliko hujše kot pa so bile zanjo. Po 25 letih odpirat stare rane in nove naredit je pot , ki ne vodi nikamor. Sharon Stone je nekoč odgovorila na to vprašanje , če je morala v posteljo v svoji karieri približno takole . "Bila sem stara 17 let . lepa , neizkušena in naredila sem kariero, vse ostalo pa prepuščam vaši domišljiji." In prepričan sem, da je znala uporabit za svojo korist svoje atribute, brez , da sedaj joka , da je bila zlorabljena.
stumfeta
07. 02. 2024 15.47
-19
Ne bom rekla, da 25 let ni dolga doba, ampak, ženska je bila ob dejanju stara 14 let. OTROK. In če čist slučajno je res, kar pravi, da jo je ustrahoval in zmanipuliral... Dajmo za eno samo minuto imeti pred seboj sliko 14 letnega OTROKA, ki ga ustrahuje 39 letni moški in mu /ji razlagal, da je to kar počneta popolnoma v redu. Samo za minuto. In dajmo počasi začeti dojemati, da žrtev, ki na glas pove za svojo zlorabo tega ne počne zaradi maščevanja, ampak ker s tem na nek način dobi nazaj nadzor nad svojim življenjem, ker s tem lahko vsem ljudem, s katerimi je bila takrat, ko so se te grozote dogajale, pove, zakaj je bila takrat takšna kot je bila. In zanima me res, katere stare rane naj bi se tukaj odpirale? Njene? Ti resno misli, da se je vmes katera od teh ran do konca zacelila? Njegove rane? Prosm, kakšne rane ima pa on od tega? In tebi je seveda točno jasno, kaj je Sharon Stone mislila s svojo izjavo. In seveda tudi, da če je to slučajno storila Sharon Stone, da potem vse ženske to počnejo enako. Nekatere pač ne, pa tudi 17 let je nekaj drugega kot 14.
stumfeta
07. 02. 2024 15.49
-19
In še tole. Ženska ne joka, da je bila zlorabljena. Ženska je povedala, da je bila zlorabljena. Joka pa ne. Je pa najbrž jokala, ko je bila stara 14 let. 14 LET! OTROK! Ne vem, je treba razložit, kako punce izgledajo pri 14ih letih? Kot otroci.
b75
07. 02. 2024 17.44
-16
Hugh_Mungus
07. 02. 2024 15.32
-13
Veš kako splošno normalizirano je moralo to bit takrat, da se je model s tem dejansko bahal... Ogabno
nonac
07. 02. 2024 15.28
-12
Fuuj in kaj dela policija? Pedofilija ne zastara! Zahodna družba je obsojena na propad, ker samo gleda takšne izmečke!🤮
NotMe
07. 02. 2024 15.22
+4
Pa ja de, ok, da se vlači s 14 letnico je sick in tudi pedofilija (kakšna je starostna meja bila takrat ne vem), vem pa, da se ji je zdelo super fino fajn
stumfeta
07. 02. 2024 15.24
-11
Zakaj bi se ji zdelo super fino fajn? In kako lih ti to veš?
stumfeta
07. 02. 2024 15.26
-15
Aja, pa starostna meja privolitve je bila v Franciji že 1975 15 let. Od leta 2021 je pa spolni odnos z osebo pod 15 let avtomatično posilstvo.
stumfeta
07. 02. 2024 15.09
-10
Draga policija, mrbit bi začeli zbirat kake informacije o določenih komentatorjih na tem portalu, ki jih bolj moti to, da je odrasla ženska spregovorila o svojem posilstvu v otroštvu kot to, da je imela odrasel, 39 letni moški spolne odnose s 14 letnim otrokom.
wsharky
07. 02. 2024 14.49
+18
uf še ena, kateri se je čudežno vrnil spomin v najstniška leta
stumfeta
07. 02. 2024 14.59
-9
Uau, še en kateremu se zdi, da je normalno, da ima 39 leten moški spolne odnose s 14 letnico. In da jo k temu zmanipulira in prisili.
Hugh_Mungus
07. 02. 2024 15.31
-10
Model se je sam hvalil... A nihče ni niti tega kratkega članka prebral do konca?!
Gram
07. 02. 2024 14.44
+23
Modus operandi tistih, ki imajo moč.