Novice

Z dizla na elektriko: Stellantis bo nudil naknadno elektrifikacijo dostavnikov

Lastnikom dizelskih kombiniranih vozil znamk pod okriljem podjetja Stellantis nameravajo ponuditi možnost naknadne vgradnje električnega pogonskega sklopa.

Prihodnje leto naj bi Stellantis predstavil komplet za naknadno vgradnjo, ki bo lastnikom srednje velikih kombiniranih vozil znamk Opel, Peugeot in Citroën omogočila prehod iz klasičnega dizelskega pogona na elektriko.

Predelave za modele Opel Vivaro, Citroen Jumpy in Peugeot Expert

Komplet za zamenjavo dizelskega pogoskega sklopa z električnim naj bi bil namenjen aktualnim generacijam modelov Opel Vivaro, Citroën Jumpy in Peugeot Expert. Njihovim lastnikom, med katerimi pri Stellantisu ciljajo predvsem na manjša podjetja, bo omogočil stroškovno ugodnejšo možnost prehoda na električni pogon v primerjavi z nakupom novega vozila. Stroškovni vidik predelave zaenkrat uradno še ni znan, po neuradnih informacijah, ki so jih podali pri Peugeotu, pa naj bi bil celoten strošek pod 20.000 evri.

Peugeot e-ExpertManjši, a še vedno zadosten doseg v primerjavi z novimi električnimi modeli iz ponudbe

Pri Stellantisu tehničnih lastnosti in podrobnosti električnega pogonskega sklopa in baterij sicer še ne razkrivajo, doseg z enim polnjenjem pa naj bi zadostoval za povprečne potrebe dnevnih voženj. Kljub temu predelava ne bo omogočala dosegov njihovih novih električnih kombiniranih vozil, ki se, v odvisnosti od izbrane kapacitete baterij, giblje med 224 in 350 prevoženimi kilometri z enim polnjenjem. Za predelave bodo poskrbeli v okviru obstoječih Stellantisovih proizvodnih obratov – tudi po načelu prevzema in oddaje vozila na lokaciji stranke oziroma po dogovoru.

Najprej naj bi se s tovrstno ponudbo osredotočili na Francijo, kjer država ponuja subvencije za predelavo na električni pogonski sklop. Te naj bi znašale do 40 odstotkov investicije oziroma največ 10.000 evrov, pod pogojem, da bo prejemnik subvencije obdržal vozilo najmanj eno leto po predelavi in z njim pred prodajo prevozil najmanj 6.000 kilometrov. Medtem ko Stellantis na področju električnih predelav sodeluje s podjetjem Qinomi, pa so se pri Renaultu povezali s podjetjem Phoenix, ki je specializirano za predelave vozil. V okviru skupnega projekta skrbijo za predelave najmanj pet let starih večjih kombijev Renault Master, ki poteka v obratu Refactory v mesto Flins, ki se nahaja v bližini Pariza.

Avtomobilizem.com (Vir: Europe Auto News. Foto: Stellantis.)

Mnenja uporabnikov

2 komentarjev za "Z dizla na elektriko: Stellantis bo nudil naknadno elektrifikacijo dostavnikov"


J.McLane
5 meseci 8 dni nazaj

Bistveno je v zadnjem odstavku, da se to sploh splača je potrebna subvencija, vsak drug normalen obrtnik bo pa dizla prodal v južne kraje in kupil novega električnega.

Blinder
5 meseci 10 dni nazaj

Ko se bodo ta vozila prodala dalje na jug pa spet predelava na diesel

 
Znane so slovenske cene za Mitsubishi Colt
Kaj novega pripravlja Alfa Romeo?