Novice

Chery letos pričenja s prodajo v Evropi

Najprej nameravajo evropskim kupcem ponuditi modele znamk Omoda in Jaecoo, prihodnje leto pa načrtujejo še predstavitev modelov prestižnejše znamke Exlantix.

Kitajski avtomobilski proizvajalec s tremi novimi znamkami pričenja svoj pohod na evropski trg. Po trenutnih načrtih naj bi v okviru vsake od znamk ponudil tri različne modele, v primeru dobrega odziva evropskih kupcev pa razmišljajo celo o postavitvi proizvodnega obrata v Evropi.

Omoda 5 (4)Letos modeli znamk Omoda in Jaecoo

V okviru znamke Omoda bodo kupcem najprej ponudili model križanca Omoda 5, ki bo tekom letošnje pomladi na voljo v baterijsko gnanih električnih različicah in z motorji na notranje zgorevanje. Tekom letošnjega leta naj bi sledila še predstavitev prvega športnega terenca Jaecoo 7, najverjetneje že prihodnje leto pa lahko pričakujemo še prihod katerega od modelov prestižnejše znamke Exlantix.

jaecoo_j7_front_three_quarterCiljajo na pokritost različnih tržnih segmentov

Po besedah Jochena Tuetinga, izvršnega direktorja znamke Chery v Evropi, sočasen prihod na evropski trg omogoča raznolikost ponudbe modelov vsake od znamk, s katerimi nameravajo zagotoviti prisotnost v širšem spektru prodajnih segmentov. V intervjuju za Auto News Europe je poudaril, da bi lahko svojo evropsko pot sicer pričeli s prihodom le ene od znamk, a se želijo že na začetku predstaviti kot proizvajalec, ki pokriva več segmentov, vključno s premijskim. Dodal je še, da bo prodaja njihovih vozil potekala na klasičen način s pomočjo lokalnih zastopikov, ki najbolje poznajo potrebe lokalnega trga in kupcev.

Načrtovanih prodajnih številk zaenkrat še ne razkrivajo, je pa Tueting še razkril, da so prepričani v uspešno prodajo modelov znamk Omoda in Jaecoo. V primeru, da se napovedi uresničijo, pa načrtujejo tudi vzpostavitev lokalne proizvodnje, ki bo na dolgi rok prinesla številne ugodnosti.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: Chery.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Bi morali spremeniti pravila? Vse širši športni terenci postajajo preveliki za ceste.
BYD v Evropi še ni uspel, na mizi nove rešitve za zahtevne Evropejce