Opel
Pri Stellantisu so zadovoljni z Oplom, ki bo ostal samostojna znamka
Vodstvo Stellantisa je zadovoljno z Oplom in njegovimi modeli, saj gre za znamko, ki je po skoraj dveh desetletjih izgub ponovno postala dobičkonosna.
Torek, 21. februar 2023
Šef Stellantisa v Evropi, Uwe Hochgeschurtz je v intervjuju za Automotive News izrazil prepričanje o veliki vrednosti znamke Opel. Povedal je, da je zelo zadovoljen z znamko in z njenimi modeli ter dodal, da Opel je in bo, tako kot ostale Stellantisove znamke, ostal samostojna znamka.
Spomnimo, da je skupina PSA leta 2017 Opel prevzela od General Motorsa, pod katerega je spadal od leta 1931. Zanj je odštela 2,2 milijarde evrov in postala druga največja avtomobilska skupina v Evropi.
Oplovo razvojno središče v Russelsheimu sodi med bolj sodobne v okviru Stellantisovih zmogljivosti ter zagotavlja možnosti za razvoj uspešnih modelov, kot so corsa, mokka in astra.
Tovarni v Russelsheimu in v Eisenachu sta stalno primerno zasedeni. V prvi so denimo obogatili proizvodnjo z astro in DS4, medtem ko v drugi nastaja grandland. Ob tem še ni znano, kje bo potekala proizvodnja nove insignie, pri čemer Hochgeschultz poudarja, da gre za popolnoma nov model v primerjavi z insignio, ki jo poznamo danes, zato bo treba na dodatne informacije še malce počakati.
Lansko leto je sicer nemška znamka zaradi pomanjkanja polprevodnikov in logističnih težav zabeležila zmanjšanje prodaje s tržnim deležem, ki se je 4,1 spustil na 3,8 odstotka. Toda, kot pove Hochgeschurtz, je po skoraj dveh desetletjih izgub zdaj postala trajnostno dobičkonosna. Evropa bo ostala njen glavni trg, širitev na Kitajsko, ki jo je želel nekdanji direktor Michael Lohscheller, pa ni predvidena.