Novice

Karte so na mizi: kitajski BYD odkrito napada Teslo

Kitajska skupina BYD je že zdaj eden največjih proizvajalcev električnih vozil na svetu, njihov cilj za letošnje leto pa je jasen in drzen – prehiteti želijo Teslo. S tem bi postali največji proizvajalec električnih avtomobilov na svetu.

Prodajne načrte skupine BYD je vlagateljem predstavil Wang Chuanfu, predsednik tega avtomobilskega velikana. Kot je na srečanju pojasnil Wang, želijo v letošnjem letu podvojiti prodajo v primerjavi z lanskim letom. To pomeni, da nameravajo v letu 2023 skupaj na globalni ravni prodati 3,6 milijona elektrificiranih avtov.

Povsem so se odrekli modelom z motorji na notranje zgorevanje

2021-BYD-Han
V skupini BYD je veliko različnih avtomobilskih znamk, ki prodajajo svoje modele na številnih globalnih trgih. Nekateri njihovi avtomobili bodo z letošnjim letom zapeljali tudi na evropske ceste.

Znamka je na novo pot krenila že lansko leto. Povsem so se odrekli modelom, ki jih je izključno poganjal motor na notranje zgorevanje. Povsem so se usmerili k razvoju in prodaji električnih vozil in hibridov. V svojih napovedih niso podrobneje prikazali, kolikšen delež prodanih avtov bo polno električnih in hibridnih. Nikkei Asia sicer predvideva, da nameravajo v letošnjem letu prodati 1,75 milijona polno električnih avtov, kar je na Teslini ravni (napovedanih 1,8 milijona prodanih avtov).

A govoriti je lažje, kot to storiti v praksi. BYD je namreč v prvem četrtletju izdelal le 260 tisoč avtov, kar je bistveno manj kot Tesla (420 tisoč). To je predvsem posledica agresivnih nižanj cen pri Tesli. A pri BYD ne stojijo križem rok. V izjemnem tempu dvigujejo proizvodne zmogljivosti. Če so prej na letni ravni lahko izdelali največ 2,9 milijona avtov, bodo z zadnjimi posodobitvami to številko dvignili na neverjetnih 4,5 milijona izdelanih avtov.

Nove znamke, novi modeli

Pri BYD so med drugim ugotovili, da morajo nagovarjati tudi kupce, ki kupujejo dražje avtomobile, le tako bodo lahko ustrezno konkurirali Tesli. Zato bo v letošnjem letu na ceste zapeljal novi premijski športni terenec U8. Izdelovali ga bodo pod novo znamko Yangwang in bo predstavljal vrh premijske ponudbe. Čeprav BYD ne bo vstopil na ameriški trg, bodo znatno povečali svojo prisotnost na drugih globalnih trgih. Predvsem v Evropi si želijo bistveno večji kos pogače, ki bo prinesel tudi večje prodajne številke. Vsekakor pa je Wang mnenja, da so vse prihajajoče težave (ukinjanje subvencij na Kitajskem) manjše narave in ne bodo bistveno vplivale na rast podjetja.

Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops. Foto: BYD.)

Mnenja uporabnikov

Napiši prvo mnenje!


 
Korejci korak bližje programsko definiranim vozilom
Predsednik Stellantisa povedal nekaj krepkih na račun električnih avtov