Novice

Italija stavi na kitajski Chery

Italijanska vlada naj bi se po navedbah dveh neimenovanih virov dogovarjala s kitajskim proizvajalcem avtomobilov Chery, saj si želijo poleg Stellantisa v državo pritegniti še kakšnega velikega proizvajalca avtomobilov.

Milijonski mejnik

Italijani bi radi povečati nacionalno proizvodnjo avtomobilov z manj kot 800 tisoč v letu 2023 na 1,3 milijona enot letno. Skupina Stellantis je trenutno edini večji proizvajalec avtomobilov v državi, a so njihove količine že nekaj časa na nižji ravni. Mejnik milijon izdelanih vozil letno so zadnjič dosegli leta 2017, zdaj pa naj bi ga ponovno lovili s postopnim povečevanjem do konca desetletja.

Razliko 300 tisoč enot naj bi po besedah ministra za industrijo Adolfa Ursa prispeval nov avtomobilski proizvajalec, ki si ga v Rimu želijo privabiti v Italijo. Najbolj očiten odgovor so trenutno kitajski proizvajalci, kot so Chery, BYD in MG, ki si želijo osvojiti evropske trge predvsem s svojimi električnimi modeli. Po drugi strani pa EU razmišlja o uvedbi višjih dajatev na uvoz avtomobilov iz Kitajske, zato je ena od možnosti tudi vzpostavitev lokalne proizvodnje.

Banner3-PCBYD naj bi v Evropi ciljal na 5-odstotni delež prodaje električnih avtomobilov ter gradi tovarno avtomobilov na Madžarskem. Upajo, daj naj bi s proizvodnjo na novi lokaciji pričeli še pred letom 2026, kar je za Automotive News Europe izjavil izvršni direktor za Evropo Michael Shu. Stellantis pa naj bi za Fiatovo tovarno Mirafiori v Torinu imel načrte o izdelavi do 150 tisoč enot nizkocenovnih električnih vozil letno pod znamko svojega kitajskega partnerja Leapmotor.

 

Stavijo na Chery

Prejšnji mesec je minister Urso razkril, da so se že dogovarjali tako s Teslo kot tudi s predstavniki treh neimenovanih kitajskih proizvajalcev avtomobilov, ki so na obisku skušali oceniti potencialne naložbene priložnosti. Prav Chery pa naj bi bil možnost, v katero Italijani po navedbah enega od virov trenutno polagajo največje upe, čeprav te trditve ni želel uradno komentirati tiskovni predstavnik italijanskega ministrstva za industrijo.

Chery namerava na vse večje evropske trge lansirati svoji blagovni znamki Omoda in Jaecoo. Za letošnje leto je v načrtu križanec Omoda 5, naslednje leto pa naj bi se pričela prodaja športnega terenca Jaecoo 7. Do konca leta 2025 naj bi z različnimi pogonskimi kombinacijami uvedli tri modele SUV za vsako od znamk.

Zaenkrat za zaprtimi vrati

Jaecoo 7 1Jochen Tueting, generalni direktor Chery Europe, je za Reuters izjavil, da pričakujejo dovolj visoke prodajne številke, ki bi lahko upravičile lokalno tovarno za montažo. Po Evropi naj bi tako raziskovali različne možnosti, a Tueting ni želel komentirati posameznih lokacij, saj naj bi mu to preprečeval sporazum o zaupnosti podatkov. Enako sta želela ostati nerazkrita oba medijska vira, ki izvirata iz industrije in italijanske vlade.

Avtomobilizem.com (Vir: Automotive News Europe. Foto: proizvajalci.)

Mnenja uporabnikov

1 komentar za "Italija stavi na kitajski Chery"


xxl
1 mesec 14 dni nazaj

Zanimivo. Očitno cenejša delovna sila ni glavni dejavnik nižanja stroškov.

 
Volvo bi z napredno programsko opremo skrajšal polnjenje do 30 %
ID.3 in ID.7 dobivata športni različici GTX