Po navdihu koncepta Aircross iz leta 2015, novi C5 Aircross predstavlja pomemben korak v Citroënovi marketinški strategiji. Ne gre le za pomembnega igralca v segmentu križancev, temveč je prvi znamkin model z vgrajenim inovativnim vzmetenjem PHS. Po zagotovilih proizvajalca novo vzmetenje zagotavlja unikatno udobno in nemoteno vozniško izkušnjo. Vzmetenje zamenjuje običajne blažilnike, vzmeti in mehanska dročnika v blažilniku z dvema hidravličnima vzmetnima enotama – ena deluje za raztezanje, druga za kompresijo.
C5 Aircross naj bi imel poleg inovativnega vzmetenje še eno veliko prednost – z eno daljših medosnih razdalj (2.730 milimetrov) v segmentu ponuja ogromno prostora za vse potnike. Armaturno ploščo krasita večopravilna enota z 8-palčnim digitalnim zaslonom in 12,3-palčni voznikov informacijski zaslon. Dodatno je na voljo tudi induktivno polnjenje mobilnega telefona.
Na Kitajskem bo C5 Aircross na voljo z bencinskimi motorji zadnje generacije s 121 kW/165 KM (THP 350) in 147 kW/200 KM (THP 380) ter s samodejnim menjalnikom EAT6 e-shift. C5 Aircross bo prvo vozilo na Kitajskem, ki bo opremljeno s pogonskim sklopom Plug-In Hybrid PHEV e-AWD. Pogonski sklop, ki vsebuje motor z notranjim zgorevanjem z močjo 147 kW/200 KM in dva električna motorja (eden spredaj in eden zadaj), skupaj razvije 224 kilovatov moči (300 KM), s čimer je C5 Aircross postal najbolj zmogljivo serijsko izdelano Citroënovo vozilo doslej. Na voljo so štirje načini uporabe: 100 % električni način (z avtonomijo do 60 km), hibridni način za dolge razdalje brez polnjenja, kombinirani način in 4X4. Inovativna tehnologija omogoča polnjenje akumulatorja v fazi upočasnitve ali med vožnjo, s pomočjo motorja z notranjim zgorevanjem.
Križanec bo na kitajske ceste zapeljal letos oktobra, v Evropo pa naj bi prišel v drugi polovici leta 2018.
Avtomobilizem.com (Vir: Carscoops, Citroën. Foto: Citroën.)
Mnenja uporabnikov
Napiši prvo mnenje!
Za komentiranje moraš biti prijavljen