BMW je na sejmu zabavne elektronike v Las Vegasu razkril najmočnejšo različico električnega BMW iX. Bavarci so še drugič na električno vozilo namestili oznako M. To ne pomeni čistokrvnega M-izdelka, temveč nadgradnjo M-performance, ki je nekje med klasično ponudbo in M-izdelki. Najmočnejši iX v ponudbi nosi oznako M60. Na mednarodni predstaviti oktobra smo si ga pobliže ogledali. Oblikovnih sprememb ni. Te se skrivajo v elektromotorju oziroma programskih opremi, ki ga krmili.
Model iX M60 je bogatejši za 70 kilovatov. Skupna sistemska moč je zrasla na 397 kilovatov (539 konjskih moči), za krajši čas v športnem načinu proizvede 455 kilovatov oziroma 619 konjskih moči. Navor je zrasel na 1.015 newtonmetrov, v športnem načinu pa 1.100 newtonmetrov. Dodali so še izstrelitveni način, ki avtomobil do sto kilometrov na uro požene v 3,8 sekunde. Največja hitrost je omejena pri 250 kilometrih na uro.
Zaradi večje moči je večja poraba in doseg manjši. Uradno bo med polnjenji zmogel med 499 in 566 kilometri. Baterija ima tako kot pri modelu 50 111,5 kilovatne ure. Opremljen je z nadgrajenim vzmetenjem M-performance. Za boljše vozne lastnosti so serijsko zračno vzmetenje, elektronsko krmiljeni blažilci ter štirikolesno krmiljenje. Zaradi večje moči so nadgradili še zavore, zavorne čeljusti pa so pobarvali v modro barvo.
Doplačati tudi ni treba BMW Live Cockpit Professionala, ki zajema 12,3-palčno instrumentalno ploščo in 14,9-palčni zaslon na dotik. Serijski so še upravljanje avta z govorom in kretnjami, ozvočenje Bowers & Wilkins, laserski žarometi, komfortni dostop, aktivno prezračevanje prednjih sedežev in paket ogrevanja volana in sedežev. Na trg bo prispel junija, slovenska cena še ni znana.